Skulebollen Skrevet Mars 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2021 (endret) 5 minutter siden, Skulebollen skrev: Fikk også montert coilovers i sommer som var. Er GSP coilovers som jeg tror er tiltenkt e28, som er modifisert til og passe e24 ( preface ) Bilen er så lav som det er mulig og kjøre og likevel kunne svinge med nå, og fryktelig ukomfortabel🙄😅 Men utvendig er den i mine øyne tilnermet perfekt nå🥰 Bilen ble nesten ikke brukt ifjor da passasjerstolen jeg sendte bort til trekking var borte i 7 mnd. Istedenfor 1 mnd. Som forespeilet 🙄 Hadde samtidig ett helvetes prosjekt med og bli kvitt mugglukt fra førerstolen, hadde av skinnet osv.. Men som tidligere nevnt er begge stoler nå ferdig omtrukket😅 Legger ved dei bildene jeg har av bilen fra forrige sesong og noen ferske sammen med nyinnkjøpte biler til slutt😁 Her fra en lokal garasjefest med tilreisende fra østlandet Så litt random. Satser på mye mer bruk av bilen i årets sesong Endret Mars 28, 2021 av Skulebollen Usikker på hva som skjedde nå🙈 Blinklys, mslello, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 28, 2021 Share Skrevet Mars 28, 2021 Ingen tråd på E34?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2021 10 minutter siden, GtiGtr skrev: Ingen tråd på E34?? Joda, ting tar berre litt tid😬 Har ikke du noen gode bilder av 6aren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mars 29, 2021 Share Skrevet Mars 29, 2021 For en lekker garasje og bil! 😃 domt jeg ikke har sett denne tråden før. Likte godt den bakveggen i treverk og. Den stjeler jeg til min egen garasje😃 Ingvaldsen og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 På 28.3.2021 den 20.43, Skulebollen skrev: Joda, ting tar berre litt tid😬 Har ikke du noen gode bilder av 6aren? Har bare ett med bra stance på bilen, men merkelig camber på eigar, men kan legge det ut eg 🥳 Werther, M-jakob, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet August 28, 2021 Share Skrevet August 28, 2021 Skulebollen var på veteranbilløp på Sandane for et par veker siden, der måtte han ta til takke med 2.plass bak stjernegrisen til sin far. Siden eg er ansatt som Skulebollens SoMe assistent så legg eg inn nokre bilder. Han var veka etter på et lokalt treff ( samme som på sist side) men der var han såpass "fashionably late" at skiftet mitt nesten var over når han dukket opp, og bildene ble deretter. Kjør halvgreie bilder: Marius2002, ///M-ini95, mslello og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 29, 2021 Forfatter Share Skrevet August 29, 2021 Fin bil🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2021 (endret) Da var sesongen over.. Bilen er vel blitt kjørt rundt 1000km ish🤔 Tragisk lite brukt, men med for mange biler blir det litt sånn.. Bilen har blitt stilt ut på 2 lokale treff + en lokal driveout. Fikk også reist på Bmwccn sitt landstreff i Geiranger. Grunnet fryktelig dårlige værmeldinger hadde jeg egentlig slått det ifra meg, men ombestemte utpå dag.. Ble derfor sistemann som møtte opp, og fikk stilt ut/parkert en skitten bil😅 @GtiGtr hadde dessverre fri, så det ble med en særdeles dårligsnap av bilen. Men når utvalget er så lite må alt med😂 Såg dog en fascinerende strøken e23 med rundt 20k på telleren(?) Så slo til på stortromma og tok hele 3(!) Bilder av den😬 Endret Oktober 24, 2021 av Skulebollen Blinklys, M-jakob, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 24, 2021 Share Skrevet Oktober 24, 2021 1000 km er bedre enn ingenting 😊 Så jaggu pen ut den e23en der ,må jo være som ny . Huff de felgene du har på 635en er så alldeles fine 😍. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet November 18, 2021 Share Skrevet November 18, 2021 Sjå på han! Tatt bilder heilt uten hjelp! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2022 Så godt igang med bloggingen at jeg får oppdatere denne og😅 Fikk jo trekt oppigjen fremstolene, grunnet mugglukt fra originalskinnet. ( Tror stolene har vært under vann engang ) Syns aldri lukten ga seg helt, så sendte stolene tilbake og håper det nå blir utbedret skjikkelig. Mener han som trekker om nevnte i nytt skum.. Er vertfall uten tvil norges dyreste stoler blitt🙄 Så sånn står den nå... Så fikk den seg nye hjulbolter fremme, gikk ned til 15mm spacere istedenfor skrudde 20mm. Måtte da ha lengre bolter og hadde sorte liggende, som har plaga meg siden😅 Før: Etter, sammen med polering av kant Mortenej, Tony Soprano, hsd og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2022 Share Skrevet Januar 28, 2022 10/10 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Januar 28, 2022 Share Skrevet Januar 28, 2022 Drømmebil i ungdommen, en av de fineste BMW har laget. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 28, 2022 Share Skrevet Januar 28, 2022 Ja Skulebollen det er en fin bil dette og så er det så tilfredstillende og se førstegen.e24 så hel uten masse rust og møkk .😊 Felgene du har er forøvrig drømmefelgene mine og en dag bør jeg ha et sånt sett på lur til mine . En annen ting er det din far som har den slcen? Hvis ja god smak på bil har han da for de er pinadø tøffe 😎 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 28, 2022 Share Skrevet Januar 28, 2022 Utrolig hva senk og felg gjør med biler 😍 Fantastisk flott e24 du har. Har sett gjennom tråden din og her skal jeg følge med (selv om du er en tregbukk med oppdateringer ser jeg 🤣) Kjipt at du måtte sende tilbake igjen de nytrekte stolene a gitt 😤 Men skulle firmaet som trakk om stolene kjent at det luktet drit før dem tredde på nytt skinn 🤷♂️🥴 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå