John Kr Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 Hei Fikk brev fra BMW i dag om sjekk av EGR systemet, er det noen som kjenner til hva dette går ut på og om det er omfattende jobb? Jeg har endt e-mail til min BMW leverandør for å få time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 39 minutter siden, John Kr skrev: Hei Fikk brev fra BMW i dag om sjekk av EGR systemet, er det noen som kjenner til hva dette går ut på og om det er omfattende jobb? Jeg har endt e-mail til min BMW leverandør for å få time. er vell nytte av selve egrkjøleren tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet September 16, 2019 Forfatter Share Skrevet September 16, 2019 ok, sikkert riktig, men hva betyr det? Jeg kjenner ikke til systemet BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 Eksosgass regenerering, kjølevæske eller hva det var kan lekke og begynne brenne, bmw sliter litt med det så regner med det er den aksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet September 16, 2019 Forfatter Share Skrevet September 16, 2019 ok, takk for infoen, får bestille time da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet November 22, 2019 Forfatter Share Skrevet November 22, 2019 (endret) Blir vi tilbakekalt igjen? Hva er det nå da? https://www.dagbladet.no/nyheter/tilbakekaller-232-000-biler/71847010 https://www.motor.no/artikler/bmw-tilbake-droyt-5000-biler-av-frykt-for-brannfare/ Endret November 22, 2019 av John Kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet November 24, 2019 Share Skrevet November 24, 2019 For 1 år siden sjekket jeg med BMW om tilbakekalling vedrørende EGR. Det fikk jeg bekreftet og jeg hadde bilen inne for inspeksjon. De gikk inn med kamera for å sjekke om det har vært lekkasje. Motoren ble funnet OK. Men er dette en helt ny sak? Eller er dette bare forlengelse av den gamle? Motoren er en -2013 N47D20C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 24, 2019 Share Skrevet November 24, 2019 Kampanjen er ute av kontroll, så BMW har valgt å bytte alle kjølere produsert før 01.01.17. Trenger ikke å sjekkes. Nye aksjonsnummeret er 0011970500. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 24, 2019 Share Skrevet November 24, 2019 (endret) Stemmer det, jeg fikk byttet kjøleren for andre gang på torsdag, lå en åpen aksjon (var inne for noe annet, men de byttet mens jeg ventet). Den som var byttet til forrige gang var visstnok akkurat litt for gammel - et par måneder - om jeg forstod det riktig. Endret November 25, 2019 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 24, 2019 Share Skrevet November 24, 2019 De sjekka min for 2 mnd siden, kan jeg kreve bytte uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2019 Share Skrevet November 24, 2019 Gjelder dette N57 også? Har hatt min inne på sjekk, men ikke byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet November 25, 2019 Share Skrevet November 25, 2019 Hei, har en x3f25 som nicket tilsier, bilen er på verksted de neste 3 dagene for ledningsnett, men jeg burde kanskje høre om dette også burde bli byttet i samme operasjon? Om det gjelder denne modellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 25, 2019 Share Skrevet November 25, 2019 15 timer siden, lagunilla skrev: Kampanjen er ute av kontroll, så BMW har valgt å bytte alle kjølere produsert før 01.01.17. Trenger ikke å sjekkes. Nye aksjonsnummeret er 0011970500. Mekanikeren min på Bilia Drammen sjekket i dag. På min 2011 X3 30d var det bare 0011970400 som lå inne. Lars89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet November 26, 2019 Share Skrevet November 26, 2019 Ble ingen sjekk av egr på min 12-modell. Tilbakekalling skjer evt senere sa Jæger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet Juli 1 Share Skrevet Juli 1 Ikke meningen å vekke i live gammel tråd, men ser jeg var aktiv her. Har samme bil fortsatt og fikk i dag beskjed om at min bil skal inn for egr sjekk. Det i forbindelse med at jeg etterspurte pris på storservice. Synes ikke det er spesielt god kundeservice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå