OMyren Skrevet September 24, 2019 Share Skrevet September 24, 2019 (endret) Klarte å legge inn samme tema i feil tråd, så prøver på nytt: Bmw 5 serie 2015 LCI facelift. Vet jo at komfort setene er de beste, men leste at sports setene har blitt bedre på faceliften. Så dere med erfaring, går jeg på en smell viss jeg kjøper en 2015 LCI med sportsseter?? Kjører ca 10k i året. Til sammenligning er nåværende bil en 2002 Peugeot 406 med stoff seter Endret September 24, 2019 av OMyren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 Det er nok ikke dårlige seter i BMWen, og du kjører jo ikke mer enn 10k i året. Jeg hadde sportsseter på min bil og kjørte lenger enn det og det gikk jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 Det tror jeg neppe. Personlig hadde ikke det vært en show-stopper for meg om det hadde vært riktig bil ellers. Er godt fornøyd med sportssetene til BMW, har hatt de i 3 forskjellige BMWer (1/3/4-serie), dog er 5-serie-setene en del annerledes. Men dårlige? Kan jeg aldri tenke meg. Standardsetene derimot, de hadde vært en show-stopper mest pga. utseende, har aldri prøvd de. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 Synes sportssetene er vel så gode som komfortsetene. Ikke la det stoppe deg om bilen er riktig ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 Ingenting i vegen med 5-serie sportssetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMyren Skrevet September 25, 2019 Forfatter Share Skrevet September 25, 2019 Godt å høre. Takker 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 (endret) Jeg har komfortseter i min F11 og ville aldri hatt noe annet nå. Men er du godt vant med sportsseter fra tidligere, så vil du nok bli fornøyd her også. Bare ikke kjør en BMW med komfortseter over lengre tid, for da blir det verre å vende tilbake Er vel kanskje litt som head-up. Klarer seg uten, men etter å ha hatt det så blir det et must. Endret September 26, 2019 av Walkabout fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet September 26, 2019 Share Skrevet September 26, 2019 Mange som kjører betydelig mer en 10000km i året i en f.eks en Yaris Verso. Går det også 😅 Når det er sagt har jeg komfort stoler selv i E60lci og vanlige eller sportstoler i selv nyere BMWer er heller ikke i nærheten av å måle seg . Men veldig mange finner seg godt tilrette i standard/sportstolene og trenger ikke mer justeringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 26, 2019 Share Skrevet September 26, 2019 at noen i det hele tatt kan si noe positivt om sportsete i 5 serie er helt utrolig i mine øyne siste brukbare sportsete til 5serie var i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMyren Skrevet September 26, 2019 Forfatter Share Skrevet September 26, 2019 Ja, må nok prøves før jeg kjøper. Viss ikke, er det forhåpentlig enkelt å bytte ut setene. Nei, det var spøk 😂 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet September 27, 2019 Share Skrevet September 27, 2019 Jeg har ikke prøvd sportsetene i F1x LCI, men mitt inntrykk er at sportsetene ofte gir litt høyere tilt/brattere vinkel på seteputen enn komfortsetene. Noe jeg setter pris på. Men det er basert på erfaring fra E61 sportseter. Usikker på om de beholdt denne muligheten på F1x LCI. Jeg holder likevel en knapp på komfortsetene siden disse i tillegg alltid er fullelektrisk og med minne. Sjelden sportsetene har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 27, 2019 Share Skrevet September 27, 2019 Vet jeg er i mindretall, men jeg synes komfortstolene til BMW er en smule oppskrytt. Ja, de har flere justeringsmuligheter enn sportsstolene, men de er ikke bedre å sitte i synes jeg. Faktisk opplever jeg sidestøtte som bedre i sportssetene. Kjører jeg veldig lange etapper kan det hende kroppen er i litt bedre forfatning hvis jeg har sittet i et komfortsete, men sikker er jeg ikke. (Pr i dag har jeg en bil med komfortseter, og en med sportsseter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå