Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 26.5.2023 den 20.57, Ampera skrev:

Skjer også endringer i bilparken. Har eid en Elbil i 6 år, trodde det skulle ta tid å selge, men leverte bilen til salg på mandag, ferdig klargjort på tirsdag, solgt torsdag, rakk ikke å få lagt bilen på Finn.no

IMG_1565.jpeg

Gratulerer med salg 😊

Det der må vel vært  en kjekk el bil å ratte rundt i .

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja, det er straks hyggeligere når prisen er under 20kr literen - selv om det er for galt å kalle dette billig. For første gang gleder man seg kanskje mer til hjemturen enn turen ned? :P 

Skrevet

Det er alltid hyggelig med lave bensinpriser. Det eneste problemet for min del er at jeg da bare ender opp med å kjøre ekstra mye på de dagene det er lav pris, så da må jeg fylle dobbel tank istedenfor.😅

Jeg kjørte forresten forbi F10en din på Lørenskog her om dagen like ved Star Autoco. Jeg prøvde å få øyekontakt med deg, men du virket opptatt med å være irritert over rushtrafikken. 😆  

Skrevet
43 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Det er alltid hyggelig med lave bensinpriser. Det eneste problemet for min del er at jeg da bare ender opp med å kjøre ekstra mye på de dagene det er lav pris, så da må jeg fylle dobbel tank istedenfor.😅

Jeg kjørte forresten forbi F10en din på Lørenskog her om dagen like ved Star Autoco. Jeg prøvde å få øyekontakt med deg, men du virket opptatt med å være irritert over rushtrafikken. 😆  

Stemmer det, ja irritert over at folk ikke bruker blinklys, så du kom på min venstre side! Kjører her daglig.

Skrevet (endret)

Borte bra, men deilig å komme hjem igjen. Ble en lang dag. Dro fra Nürburgring 8.30, hjemme i Oslo 04.00

Parkerte hjemme, km rundt tall. Ble totalt 2340 km, 1150 for å komme hjem totalt litt over 10,5 timer med kjøring.

20230625_023723.jpeg

20230625_040826.jpeg

20230625_040755.jpeg

Endret av Ampera
Skrevet

De vi hadde var bare 2wd, men som banebil er nok M4 mere lettkjørt i forhold til M5. Instruktør sa at M4 med x drive er opptil 4-5 sekunder raskere rundt GP banen. Vi brukte tracmod når vi kjørte GP banen, var en fantastisk opplevelse, alle M4 hadde Michelin 4s. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...