Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

På 26.5.2023 den 20.57, Ampera skrev:

Skjer også endringer i bilparken. Har eid en Elbil i 6 år, trodde det skulle ta tid å selge, men leverte bilen til salg på mandag, ferdig klargjort på tirsdag, solgt torsdag, rakk ikke å få lagt bilen på Finn.no

IMG_1565.jpeg

Gratulerer med salg 😊

Det der må vel vært  en kjekk el bil å ratte rundt i .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er alltid hyggelig med lave bensinpriser. Det eneste problemet for min del er at jeg da bare ender opp med å kjøre ekstra mye på de dagene det er lav pris, så da må jeg fylle dobbel tank istedenfor.😅

Jeg kjørte forresten forbi F10en din på Lørenskog her om dagen like ved Star Autoco. Jeg prøvde å få øyekontakt med deg, men du virket opptatt med å være irritert over rushtrafikken. 😆  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Det er alltid hyggelig med lave bensinpriser. Det eneste problemet for min del er at jeg da bare ender opp med å kjøre ekstra mye på de dagene det er lav pris, så da må jeg fylle dobbel tank istedenfor.😅

Jeg kjørte forresten forbi F10en din på Lørenskog her om dagen like ved Star Autoco. Jeg prøvde å få øyekontakt med deg, men du virket opptatt med å være irritert over rushtrafikken. 😆  

Stemmer det, ja irritert over at folk ikke bruker blinklys, så du kom på min venstre side! Kjører her daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte bra, men deilig å komme hjem igjen. Ble en lang dag. Dro fra Nürburgring 8.30, hjemme i Oslo 04.00

Parkerte hjemme, km rundt tall. Ble totalt 2340 km, 1150 for å komme hjem totalt litt over 10,5 timer med kjøring.

20230625_023723.jpeg

20230625_040826.jpeg

20230625_040755.jpeg

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vi hadde var bare 2wd, men som banebil er nok M4 mere lettkjørt i forhold til M5. Instruktør sa at M4 med x drive er opptil 4-5 sekunder raskere rundt GP banen. Vi brukte tracmod når vi kjørte GP banen, var en fantastisk opplevelse, alle M4 hadde Michelin 4s. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...