jan magnus Skrevet November 10, 2019 Share Skrevet November 10, 2019 (endret) Hei gutter og jenter tenker å børste av forumstøvet med en ny prosjekttråd. Bilen jeg har anskaffet meg er en velkjent Z4 fra forumet her, men som har ligget litt under radaren i noen år, men denne skal nå frem i lyset igjen og gjøres ( etter mine øyne) helt komplett og "ferdig" med S54 toppet med forhåpentlighvis en ess kompressor. Men alt til sin tid. først og fremst skal det nevnes at jeg ikke tar noe kred for denne bilen og det som er gjort med den. Men jeg tar av meg hatten for tidligere eier som har bygd dette , for det har vært mye tid og pengebruk i dette her. så håper jeg jeg kan fortsette med en interessant prosjekttråd med gode bilder og gode samtaler. To do list: •overhale og bygge s54 • eksos • Felger • godkjenne bygg. •550 kompressor kit For de som ønsker å følge prosjektet på facebook kan gjøre det da jeg oppdaterer parralellt der Proskjettråd på facebook Endret November 30, 2019 av jan magnus BjornarHS, AlexHD, ogee1 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 10, 2019 Share Skrevet November 10, 2019 Den bilen er såååå lekkert bygget, lykke til med videre prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 10, 2019 Share Skrevet November 10, 2019 Kult å se denne tilbake på forumet. Følger bygget ditt på facebook, dette blir kult å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 10, 2019 Share Skrevet November 10, 2019 Meget artig å ha tilbake denne, ja. Angrer fælt på at jeg ikke kjøpte denne da den lå til salgs, helt rå bil. Men ser ut til å være i gode hender Blir spennende å se den "ferdig". Pøs på med bilder underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 11, 2019 Forfatter Share Skrevet November 11, 2019 8 timer siden, Gabz skrev: Meget artig å ha tilbake denne, ja. Angrer fælt på at jeg ikke kjøpte denne da den lå til salgs, helt rå bil. Men ser ut til å være i gode hender Blir spennende å se den "ferdig". Pøs på med bilder underveis! Jeg hadde nok flaks som klarte å trekke det lengste strået da det virket som at flere hadde tinget på denne. jeg håper jeg har tillit . Takk kommer straks tilbake med litt mere bilder. Har hentet maskinerte motordeler i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 11, 2019 Forfatter Share Skrevet November 11, 2019 Roter litt i arkivet her. bare for å få litt bilder ifra start. motor ble hevet ut i august og om-pinning av hele ledningsnettet ble påbegynt. alt av info Om kabling er hentet fra Bmw tis info på nettet, som er helt essensiellt for å få til dette helt etter boka. Det er masse forskjeller fra n52 til s54 av hva gjelder oppkobling mellom motor og bil, og Kabling på moduler på n52 motoren som skal routes om til div kontakter til s54 delen. 90% av farger og ledninger som er der ifra før har bare vært å pinne om etter hva skjemaet sier, mens noe har måtte legges opp utenom for å få alle funksjoner. nok prat! Mere bilder. ps: angående kablingen så er den kun koblet til å funke, så skal det ryddes senere StigJ, O.D, Runey og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 11, 2019 Share Skrevet November 11, 2019 Kjekt du lager en tråd her inne Selvfølgelig følges det med fra denne kanten også 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 11, 2019 Forfatter Share Skrevet November 11, 2019 (endret) 8 timer siden, StigJ skrev: Kjekt du lager en tråd her inne Selvfølgelig følges det med fra denne kanten også 👍 Bra ! Virker som at det blir litt mere tilbakemld her inne:) og det for meg gir masse energi og pågangsmot. Endret November 11, 2019 av jan magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 11, 2019 Share Skrevet November 11, 2019 Kjør på! Mye enklere å følge her enn på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 12, 2019 Forfatter Share Skrevet November 12, 2019 Jobbet litt med blokka i kveld. Nå er den ferdig maskert, og Ny lakk kommer på imorgen ahj, fupsaker, danskiii og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 12, 2019 Share Skrevet November 12, 2019 Hvorfor går du for s54 istedenfor n54? Sistnevnte kom vell i dette karosseriet🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 8 timer siden, Ingvaldsen skrev: Hvorfor går du for s54 istedenfor n54? Sistnevnte kom vell i dette karosseriet🤔 n54 ble aldri montert i e85/e86, men e89 så var denne montert. e85/e86 fikk N46, M54, N52 og S54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 (endret) Men coupe fikk kun N52B30 og S54B32. Endret November 13, 2019 av StigJ jan magnus og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 1 time siden, ahj skrev: n54 ble aldri montert i e85/e86, men e89 så var denne montert. e85/e86 fikk N46, M54, N52 og S54 visste jeg var på tynn is her ja, lærer noe nytt vær dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 følger med jan sikker på du har nok snickers der? :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå