papertiger Skrevet Oktober 29, 2020 Share Skrevet Oktober 29, 2020 Jeg er dessverre ikke overrasket. Har deksler over boltene på Minien også, det ser tilsynelatende ut som samme mekanisme, men det er det innstøpt et hakk i både felg og deksel som viser hvor skrujernet skal inn. Eller det tykke plaststripset som jeg bruker for å skåne både felg og deksel. En som ikke er bevandret i BMW/ALPINA-verdenen har lite forutsetninger for å vite at det er låst med nøkkel, men han burde da ha spurt deg om dette før han gyver løs på det med verktøy, når det heller ikke er noen hakk for dette. Ble det permanent skade/bøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2020 Nei det er jo en spesiell patent , så derfor gir jeg alltid beskjed om det ved behov , men her var det EU og jeg ante ikke at han skulle telle boltene. Han fikk nok en større skrape han en dekselet , verksmesteren var IKKE imponert 😀 Den leppa bak dekselet ble bøyd men det fikset dei opp i , så det er bra nå. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 1, 2020 Forfatter Share Skrevet November 1, 2020 (endret) Har lenge ergret meg over at det ikke var ALPINA logo på midtkonsollet mitt , noe som nesten alle har men ble ikke bestillt på min. Så da ble KOED løsningen som skaffet orginalt panel fra 2016 🤩 Endret November 1, 2020 av hanssae ogee1, Saltkjelen, Mathiseen og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 Detaljer er viktig, selv de små detaljene gjør mye under store bildet 👍 Lekkert 😎 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2021 (endret) Der gikk det en ALPINA B8 i høyet B8 smell på Goodwood . . Edit ny link Endret Juli 10, 2021 av hanssae Evopower, Ampera, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2021 Share Skrevet Juli 10, 2021 (endret) Auda, den fikk seg en trøkk i møte med høyballene også. Virker som om sjåføren ble tatt litt på senga av de fysiske lovene her. B8 akser vanvittig fort men er også veldig tung med sine 2 tonn, legg så til at dette er udramatiske biler å kjøre så tror jeg nok vi har en god gammeldags feilbedømming av farten som årsak til krasjen. Flaut da, å dra av veien på ett arrangement som Goodwood 😅 Endret Juli 10, 2021 av Fredrik 90 hanssae og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2021 Litt bilder fra vårt fremtidige tilholdsted i Ryfylke 🙂 Gjeder meg til å bygge ny garasje til våren , klarer å få plass til 80 m2 . Har stått i carport to år nå og det liker hverken jeg eller bilen . . . . Walkabout, mslello, Krisfje og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2021 Koser oss på tur 🤩 ogee1, Kjennern, Pekka og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 22, 2021 Share Skrevet Juli 22, 2021 Østover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2021 (endret) Nei bare lokalt @tambur4 Det lengste blir en tur til Arendal i slutten av måneden 🙂 Endret Juli 22, 2021 av hanssae tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 22, 2021 Share Skrevet Juli 22, 2021 Hvor er bildet tatt? Klarer ikke å lokalisere det helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2021 @papertigerLundevatnet , på østsiden av Moi , etter tunellene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 29, 2021 Forfatter Share Skrevet August 29, 2021 Søsteren min lånte bilen i konfirmasjonen til den bilinterreserte nevøen min , og der hadde broren lånt en Etron GT for anledningen. Komentaren hennes var , GT går for å være en grombil , men ALPINAEN fikk desidert mest oppmerksomhet i selskapet 😀 Det varmer et fosilt brennstoff hjerte ❤️ fupsaker, ///M-ini95, Fahad og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 30, 2021 Share Skrevet August 30, 2021 Så kult, det bildet der er tatt bokstavelig talt i mitt nabolag. Godt å se at biler fortsatt kan engasjere unge, og jeg må nå si at Alpinaen står seg godt mot Audien 👍 Sto en AMG GT 4-door i sentrum, sto tre til fire begeistra guttunger i 12 års alderen å tok bilder av den med mobilen. Da tenker jeg at det er håp for bilinteressen 😀 hanssae og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 30, 2021 Forfatter Share Skrevet August 30, 2021 Ja det er heldigvis håp , når konfirmanten kom ut på trappa så fikk mora beskjed om å hente bilen , som selvfølgelig var parkert laaangt vekke 😎 , for nå står alle dei rette her sa han og refererte til kameratene 😂 Når alt hadde roet seg på kvelden så lurte hun på hva som var det beste med den store dagen , bilen fikk hun til svar . . . . . Fredrik 90, sveigis, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå