Walkabout Skrevet Juli 12, 2020 Share Skrevet Juli 12, 2020 Fine oppgraderinger! Tror det hadde blitt fint å lakkere gitteret i frontfangeren svart blank opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Juli 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2020 14 minutter siden, Walkabout skrev: Fine oppgraderinger! Tror det hadde blitt fint å lakkere gitteret i frontfangeren svart blank To hoder én tanke😄 Tenkte over hvor matt og lyst det så ut da jeg lå der og kavet. Bør absolutt få gjort noe med det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 12, 2020 Share Skrevet Juli 12, 2020 Nice 😍 Alcantara ratt er deilig å holde i 😀 opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Juli 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2020 30 minutter siden, Fahad skrev: Nice 😍 Alcantara ratt er deilig å holde i 😀 Ja utrolig digg. Litt som om rattet har fått på en godslitt pyjamas 😁 CS'n har vel alcantara som standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 12, 2020 Share Skrevet Juli 12, 2020 4 minutter siden, opienor skrev: Ja utrolig digg. Litt som om rattet har fått på en godslitt pyjamas 😁 CS'n har vel alcantara som standard? Nei, ikke de som blir solgt i Europa. Veldig rart synes jeg. Alle CSene som blir solgt i statene kommer med alcantara ratt fra fabrikken opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2020 Share Skrevet Juli 13, 2020 Lekkert opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet September 5, 2020 Forfatter Share Skrevet September 5, 2020 Da blir det LCI ("face lift") baklykter i blackline-utførelse😀 Håper å få tid til å installere dem i helgen, hvis tidsklemma spiller på lag. Litt spent på kodingen som må til. Tror jeg skal klare det, men siden bilen er en 2015-modell kan det være at Rear Electronic Module også må oppdateres. Litt mer usikker på det siste der🤪 fupsaker, Marius2002, sveigis og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 5, 2020 Share Skrevet September 5, 2020 LCI baklykter er et must på F3x/F8x. Kommer til å fornye bilen med ti år, minst. opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet September 5, 2020 Forfatter Share Skrevet September 5, 2020 4 timer siden, Saltkjelen skrev: LCI baklykter er et must på F3x/F8x. Kommer til å fornye bilen med ti år, minst. Ja håper det blir et bra løft for utseendet😀 Ikke minst greit å få fjernet det orange glasset. Marius2002, Saltkjelen og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet September 7, 2020 Forfatter Share Skrevet September 7, 2020 (endret) Fikk installert de nye baklyktene i dag. Litt banning og knot å montere ny ledning-harness, men ellers gikk det som en lek. Nå gjenstår kun koding og oppdatering av REM-modul for å aktivere de indre blinklysene. Synes det ble meget bra om jeg skal få si det selv😀 Endret September 7, 2020 av opienor BimmerFan!, fupsaker, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 7, 2020 Share Skrevet September 7, 2020 De er jo svært pene! opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 7, 2020 Share Skrevet September 7, 2020 Vakkert! Det er akkurat slik det skulle vært fra starten av! opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet September 7, 2020 Forfatter Share Skrevet September 7, 2020 Akkurat nå, Saltkjelen skrev: Vakkert! Det er akkurat slik det skulle vært fra starten av! Ja det samme tenker jeg. Men men, nå fikk jeg ihvertfall kvittet meg med litt pæng😄 Saltkjelen og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 7, 2020 Share Skrevet September 7, 2020 Obligatorisk oppgradering dette, lekkert! opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 7, 2020 Share Skrevet September 7, 2020 Stort løft der, ja! opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå