Gå til innhold

Julegave til en e34 entusiast? leselamper bak


TRF
 Share

Anbefalte innlegg

Kom over noe gamle greier under rydding her:

A__129E11.thumb.jpg.73d6aee155b95538682340f8c901cb3b.jpg

Noen på forumet som _tar vare på _ en e34 som kunne tenkt seg disse? Rester fra den gang jeg bygde om min e34. Gjør seg selvøflgelig best i en M-tech / m5 ombygd bil med sort taktrekk etc. Kul detalj som løfter interiøret noe.

 

For å være tydelig, jeg gir bort disse i julegave til et bimmers.no medlem som kan ha bruk for disse i sin e34 :)

 

-TRF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, TRF skrev:

:o

de fleste jeg har sett har bare vanlig lampe, og ikke "dobbel". Men det hjelper nok på at det var 535 ift viljen til å bruke penger fra han som kjøpte den ny. 

Ja sant det med vanlige lamper .

Han som kjøpte min ny ,sparte ikke på konfekten på denne .

Dvs den Belgiske ambassade ,da det var de som hadde den som ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, liffi skrev:

Vi er noen få på veien enda. Men M5’n står lagret på vinteren

Ja vi er noen få stabeiser som ikke klarer å gi slipp på disse fantastiske bilene. Jeg, du, Sveigis og noen få andre. Verden går videre men E34en består 👍

Og jeg må jo bare si at jo mer jeg kjører nyere biler jo mer setter jeg pris på å kjøre E34. G30en er fantastisk som en moderne bil, men når alt blir så fantastisk så skaper det irritasjon når enkelte ting lager kødd. Blåtann forbindelse som kutter, regn og lys sensor jeg ikke er enig med, diverse varsel og pipelyder. I E34 er det ingenting som irriterer meg, selv ikke mangel på motorkraft klarer jeg å irritere meg over...det er sånn det er å kjøre 520. Get used to it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...