Gabz Skrevet Januar 28, 2022 Skrevet Januar 28, 2022 Ser utrolig bra ut! Skjedd noe her siden sist? Evenlode reagerte på dette 1
Evenlode Skrevet Februar 18, 2022 Forfatter Skrevet Februar 18, 2022 På 28.1.2022 den 5.10, Gabz skrev: Ser utrolig bra ut! Skjedd noe her siden sist? Her har det skjedd utrolig lite, desverre. Finner ikke timene i døgnet til å holde på for tiden, i tilleg til at bilen står i ro nå når det saltes 🤢 Men må nok snart dra den ut på jobb å begynne litt i det små. Har handlet inn en del slitedeler osv som skal byttes før den skal på EU-kontroll til våren 😃 Blinklys og sveigis reagerte på dette 2
Evenlode Skrevet Februar 18, 2022 Forfatter Skrevet Februar 18, 2022 Kan vel like gjerne legge med en liten update imens jeg enda husker å gjøre det, selv om ingenting skjer med det første angiveligvis. Har handlet ny forstilling. Som naturligvis er bestående av kun beste kvalitet, lemførder/meyleHD/orginale bmw deler. Skal ettermontere servotronic styring også, blir spennende å se om det blir suksess. Motor fra donorbil står klar, en frisk dokumentert M52b28 som er gått noe under 200.000km, orginal eksos som skal monteres på sammen med en blank fin Eisenmann endepotte. 😃 Riktig nok er det ikke motorbytte som står først i køen, men blir nok montert i motorstativ mot våren for å bli gått over skikkelig 😎 litt bilder av morsomhetene 😃 Ellers går no dagan, solgt E61 min, Gledens dag å få bort dritten. Nå blir det kjørt E46 for min del, samt kjerringen kjører en 525D E39 jeg kjøpte på julaften som erstatter på E61😆 sveigis, Vegard_, Blinklys og 2 andre reagerte på dette 4 1
sveigis Skrevet Februar 18, 2022 Skrevet Februar 18, 2022 Godt du dro til med oppdatering her nå . Gode deler trenger den og ikke minst gøy å se E39 som får stell som dette.😊 Var du ikke fornøyd med e61en? Evenlode reagerte på dette 1
Evenlode Skrevet Februar 18, 2022 Forfatter Skrevet Februar 18, 2022 2 timer siden, sveigis skrev: Godt du dro til med oppdatering her nå . Gode deler trenger den og ikke minst gøy å se E39 som får stell som dette.😊 Var du ikke fornøyd med e61en? Vil nok tørre påstå jeg har hatt biler som har kosta nedi 5000kr som har bydd på mindre trøbbel en den bilen der desverre🤢 vet ikke om det er jeg som var uheldig - eller om det bare er bilene som akuratt er blitt gamle nok til at alt begynner å gå.... på de😆
Evenlode Skrevet April 12, 2022 Forfatter Skrevet April 12, 2022 Deilig vårluft ute nå om dagen, og fantastisk morro å få tatt bilen i bruk igjen. Som forøvrig ble fremstilt for eu-kontroll idag, ingenting å klage på der og mekaniker var godt fornøyd! Sjeldent fin E39 påstått 😃 Siste arbeidsdag imorgen før påskepilsen blir åpnet, helt nydelig 😃 ///M-ini95, B. Sveigdalen, Ingvaldsen og 4 andre reagerte på dette 7
Evenlode Skrevet April 24, 2022 Forfatter Skrevet April 24, 2022 Lang uke over, brukt flere kvelder på å polere og vokse bilen nå 😆 heldigvis blei den blank og fin 🤩 Ellers har jeg montert i M-girkule med lys, og satt på plass poppel natur interiørlistene igjen som hører til bilen. 😃👍 Daniel., Christer B, tambur4 og 22 andre reagerte på dette 25
Ron Jeremy Skrevet April 24, 2022 Skrevet April 24, 2022 E39 er et vakkert skue, denne var flott! Nyt våren i denne. Evenlode reagerte på dette 1
papertiger Skrevet April 24, 2022 Skrevet April 24, 2022 For en griselekker E39. Digger fargekomboen både eksteriør-seter-lister. Innertier! Evenlode og Ron Jeremy reagerte på dette 2
sveigis Skrevet April 25, 2022 Skrevet April 25, 2022 Denne er helt perfekt 😊 Ron Jeremy og Evenlode reagerte på dette 2
Orjan Skrevet April 25, 2022 Skrevet April 25, 2022 Lekker bil! Du har jobbet godt 👍 Ron Jeremy og Evenlode reagerte på dette 2
sdhild99 Skrevet April 25, 2022 Skrevet April 25, 2022 12 hours ago, Evenlode said: Lang uke over, brukt flere kvelder på å polere og vokse bilen nå 😆 heldigvis blei den blank og fin 🤩 Ellers har jeg montert i M-girkule med lys, og satt på plass poppel natur interiørlistene igjen som hører til bilen. 😃👍 Veldig fin bil ! Evenlode reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet April 25, 2022 Skrevet April 25, 2022 Lekker bil, og utrolig flott fargekombo. Likte at poppel listene kom tilbake. Evenlode reagerte på dette 1
Evenlode Skrevet Mai 1, 2022 Forfatter Skrevet Mai 1, 2022 Hygge med kompiser og bekjente på 1.mai treff på Jærhagen idag. Fikk heldigvis ikke tatt noe bilder selv, menmen😝
Evenlode Skrevet Juli 22, 2022 Forfatter Skrevet Juli 22, 2022 Endelig en liten update igjen, vært lite tid til bil så langt i år da vi har kjøpt ny gammel bolig, jobb og 2 små som krever sitt😅 Vært plaget mye med vibrasjoner i opphenget foran på bilen helt siden den ble tatt i bruk iår, og har nå omsides fått tatt en liten overhaling av forstillingen, avbalansert felgene på nytt og hatt bilen på 4hjulskontroll. Ikke veldig flink å dokumentere hva som blir gjort mellom øktene, men here goes.😃 Godt i gang med demontering, her skal det aller meste byttes. Så det ble tatt ut i sin helhet😃 Kjempedårlig å ta bilder underveis, mye på grunn av kamera på telefonen er knust😅 så alle bilder er speilvendt, siden jeg har brukt frontkamera på de få bildene jeg har tatt🤡 Eskeny orginal tannstang med servotronic montert. Syns dette er en veldig fin option på E39, og siden denne ikke hadde det orginalt måtte også kabelbett legges opp til det:) Litt bilder av diverse montering... Selvsagt i stående format😅 værste jeg vet, menmen.. Alt ble nytt/renovert foruten bremsekalippere og hjullagre, da kaliperne er helt fine i bruk, og hjullagrene byttet for ca 20tusen km siden😃 coiloverne er prøvemontert på annen bil og hensatt siden. Disse ser ikke helt strøkne ut, men er helt som nytt😃 Foruten dette har jeg fått vært å tatt 4hjulskontroll og brukt bilen litt siden. Kan si det merkes godt at ting ble fornyet! 😁 PatrickB, M-jakob, Aabak og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå