Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, nokiaas skrev:

Nå håper jeg plutselig på produksjon etter sommeren...

[Slett link]

Du går ikke glipp av noe, den fungerer absolutt ikke på en «comfort» måte 😅

Endret av Iver92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nokiaas skrev:

Nå håper jeg plutselig på produksjon etter sommeren...

[fjernet bilde]

Det kommer til å bli et mareritt å skulle manøvrere seg i bruktbiljungelen av 2021, 2022 og 2023 modeller i fremtiden. Her blir det plutselig vilkårlig hvilke biler som har 5 år/200 000km eller 5 år/100 000km-garanti, hvilke som har iDrive-Touch, enkelte med Personal eSIM, en batch med halvkomplett comfort access og en rekke biler med manglende funksjoner på passasjersetet. For mitt vedkommende ser jeg det nå bare på som en fordel å få bil senere, der man forhåpentligvis har fått orden på produksjonsavvikene, at bilen blir en 2023-modell og større sjanse for å få med seg noen nye gadgets som introduseres litt inn i produksjonsløpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Juul skrev:

Uff. Har det på min 530e og sverget på at jeg aldri skulle ha en bil uten kick funksjonen igjen. Synes den fungerer utmerket og det er så deilig å slippe å sette fra seg det man bærer på etter en handletur for å åpne bakluka. 
Burde vel være en smal sak å gjøre det slik at det kan ettermonteres senere??

Ser det står nederst at de som ikke får vil få ca. 600 EUR i rabatt for å dekke ettermontering.

Endret av nokiaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, nokiaas skrev:

Ser det står nederst at de som ikke får vil få ca. 600 EUR i rabatt for å dekke ettermontering.

Nei, det kommer til å koste 600 EUR, og i4 får 90 EUR i rabatt på 322 comfort access prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Iver92 skrev:

Nei, det kommer til å koste 600 EUR, og i4 får 90 EUR i rabatt på 322 comfort access prisen.

Fint om det kan bli ettermontert.

 

Endret av Juul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...