Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var innom forhandler i dag. Der ble det bekreftet at 569k-kampanjen er begrenset til lagerbiler som alt er i Norge. Og ja. Det er for å ikke brenne inne med biler når M60 kommer. De hadde alt solgt en del biler til denne prisen, så responsen har vært god. M60-prisen kunne/ville de ikke si noe om. Det ble kampanje der også, men neppe (garantert ikke) så lavt som 599k.

Endret av *MrB*
Skrevet (endret)

Ser Bilia kjører kampanje på iX1, iX2, i4 og i5 som alle er 30-70k lavere enn hva som står på Bavaria sine sider. Så er nok noe å hente om dagen for de som skal ha ny BMW og ikke må spekke opp selv. @*MrB* vurderer du i4 om dagen? Til denne prisen må det jo være ekstremt mye bil for pengene. Hvordan er disse lagerbilene utstyrt da?

Endret av papertiger
Skrevet (endret)
15 minutes ago, papertiger said:

Ser Bilia kjører kampanje på iX1, iX2, i4 og i5 som alle er 30-70k lavere enn hva som står på Bavaria sine sider. Så er nok noe å hente om dagen for de som skal ha ny BMW og ikke må spekke opp selv. @*MrB* vurderer du i4 om dagen? Til denne prisen må det jo være ekstremt mye bil for pengene. Hvordan er disse lagerbilene utstyrt da?

Sitter med fingeren på knappen, må jeg innrømme. Jeg forstår ikke hypen med I4, som jeg har vært åpen om før, men i dagens ørken av et bilmarked er den likevel en oase. Til denne prisen er selv jeg fristet.

Lagerbilene variere fra helt basic Fully Charged Premium uten et fnugg ekstra, til biler med både individualutstyr og annet utstyr. Jeg fikk pris på en med soltak, HK og 19" hjul ut over FC.

Dette er vel listen de bruker internt også vil jeg tro? https://finn.bmw.no/r/G26E-i4?adults=1&children=0&luggage=0&sortOrder=&listOrder=1

Endret av *MrB*
Skrevet

Litt sugen på I4 eg og selv om eg har sett mest på I5 m60.

I4 virker som èin leken sak men skulle nok hatt Supercharge pakken evt før det blir aktuelt.

Men spennende å se ka I4 M60 blir eller når den evt blir lansert.

Skrevet

Trenger nye dekk på M50en, har 868M Night gold felger på bilen (8.5j & 9j) med Goodyear eagle F1 Asymmetric 5, er det kun disse dekkene som har 100 lasteindeks i 255/35r20? tenkte SportContact 7 men de har kun 97, noen glupe ideer?

Skrevet
37 minutter siden, _hp4 skrev:

Trenger nye dekk på M50en, har 868M Night gold felger på bilen (8.5j & 9j) med Goodyear eagle F1 Asymmetric 5, er det kun disse dekkene som har 100 lasteindeks i 255/35r20? tenkte SportContact 7 men de har kun 97, noen glupe ideer?

Sjekk Hankook iON Evo, glimrende dekk som kjører bra, har knall egenskaper for drenering og er støysvake. 

Skrevet
42 minutter siden, _hp4 skrev:

Du kan bruke alle dekk som har høyere lasteindeks enn 93 er 650 kg.

Maks aksellast foran 1270 kg 
Så lenge dekk har høyere lasteindeks enn 93 kan du bruke dette.

Maks aksellast bak 1550 kg
Bak må du ha lasteindeks 99 eller høyere. 
99 er 775 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...