Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke mer som skal til enn den lengste serviceavtalen, vinterhjul, lader og kanskje et litt oppgradert felgsett som løfter denne prisen godt og vel opp i sjiktet kr. 750 000-800 000,-.

Skrevet
12 timer siden, Scuirus2 skrev:

Ble 874 tusen i konfiguratoren for en M60 med samme utstyr som min. Har alt utstyr inkludert Merino skinn, unntatt M-sport seter, utvendig karbonpakke og 20" felger. Mener å huske at det var 747 tusen i konfiguratoren for M50 med samme utstyr da jeg sist sjekket for noen uker siden. Uten en svært gunstig kampanje så ville det ikke blitt M60 handel på meg så jeg er glad jeg bestilt bil i desember i fjor. Fikk bilen min i april.

Ser nå at etter å ha lagt til Supercharged må Premium Edition legges inn igjen på nytt, den gir 99 340 kr i rabatt. 

Så da blir prisen i konfiguratoren 775 tusen for "min" bil i M60 utgave. 

Skrevet
3 hours ago, Saltkjelen said:

Det er ikke store klikkfingeren som skal til før "kampanjeprisen" (er det egentlig en kampanje de har gående?) til Jæger er drøyt kr. 100 000,- dyrere enn oppgitt, men det er jo vanskelig å si hva kampanjen eksakt inneholder ettersom de virker å være hemmelighetsfulle med det. 

Du får listen om du spør om det. Men er enig i at den burde ligget ute. Jeg endte opp med å kapitulere på M50 lagerkampanjen, og fikk bil til langt under 600k, med vinterhjul, bsi samt det jeg ba om ut over FC. 

Skrevet

Dei er ikkje flau over prisen på vinterfelger..

Men dei skal no ha 12K pr orginal felg til ein F15 da🙈

Skrevet
1 hour ago, Heik80 said:

Dei er ikkje flau over prisen på vinterfelger..

Men dei skal no ha 12K pr orginal felg til ein F15 da🙈

Koster skjorten når du kjøper løse deler ja... Kjøper du det sammen med bilen er det bedre, men varierer jo selvsagt med kampanjetypen. Ofte kjører de 9.900,- for vinterhjul. M50 kampanjen hadde 0.00,- for vinterhjul. Ellers koster det vel rundt 25.000,-.

Skrevet
1 time siden, *MrB* skrev:

Du får listen om du spør om det. Men er enig i at den burde ligget ute. Jeg endte opp med å kapitulere på M50 lagerkampanjen, og fikk bil til langt under 600k, med vinterhjul, bsi samt det jeg ba om ut over FC. 

Ble det i4 på deg? :) 

Skrevet
3 hours ago, Maverick2002 said:

Betyr dette at pruting på M50 er en greie nå? Vurderer å selge min 540xD til fordel for i4. M60 så ikke spesielt imponerende ut ved første øyekast..🤔

Vel. Det er derfor 569k-kampanjen er der. Men du kan selvsagt gamble på at de brenner inne med noen lagerbiler ut i juli om du er kald. 

Skrevet
4 timer siden, *MrB* skrev:

På kona. Hun er greit fornøyd. Happy wife, happy life.

Så bra :) Gratulerer om jeg kan si det. Tipper dere/hun blir fornøyd fremover også, til tross alt vi har pratet om tidligere! Beste fra begge verdener dere nå da - M5 / i4 :) Du får hive ut et bilde ved anledning!

Skrevet (endret)
47 minutes ago, Marius2002 said:

Så bra :) Gratulerer om jeg kan si det. Tipper dere/hun blir fornøyd fremover også, til tross alt vi har pratet om tidligere! Beste fra begge verdener dere nå da - M5 / i4 :) Du får hive ut et bilde ved anledning!

Jo takk. Eller "takk" 😄. Jeg ville handle IX2, men hun foretrakk I4, og når 569-kampanjen kom var den vanskelig å velge bort. Avstanden ned til IX2 (og andre aktuelle biler) ble rett og slett for liten. Jeg satt meg inn i en Supercharged i butikken, og så overhodet ikke poenget med den. Dermed ble det en Fully Charged med kunstskinn (sensatec?), soltak, HK og 19". For all del, bilen er et fint fremkomstmiddel i hverdagen, men som jeg har vært tydelig på før, trykker den ikke på en eneste knapp hos meg. Den ene gangen jeg har kjørt den sålangt, satt jeg den bare i eco-pro. Det er jo BMW sin "chill mode", og kler bilen fint. Den kjører nok bra opp mot de fleste andre elbiler, men at den veier over 2 tonn klarer den ikke å kamuflere på noe vis.

Endret av *MrB*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...