Bækkmann Skrevet Juni 27 Skrevet Juni 27 11 timer siden, Saltkjelen skrev: Sagaen fortsetter. Burde vel egentlig dratt den over i du gjør det helt feil tråden, men la gå for nå. Overraskende at han ikke har montert ostehøvel / kaffebrett spoiler på den enda.
Bækkmann Skrevet Tirsdag kl. 23:54 Skrevet Tirsdag kl. 23:54 Liten observasjon her på en kjent garantisak jeg ikke var klar over. Nekter å tro at dette oppdages ved en garanti utløpstest. Saltkjelen oppdaget LIN-bus feil på sete-memory knappen i min bil. Knappen fungerer forsåvidt som den skal, men teksten på skjermen sier "Seteposisjonen er lagret som posisjon 2" når du trykker på posisjon 1, og motsatt. Jeg bet meg merke til dette ganske tidlig, men antok det var software-feil. Det er det altså ikke, det finnes mandags knapper. (1/2/SET) knappen i døra. Oppfordrer i4 eiere til å få dette utbedret om din bil har samme "feil"😅 Har nettopp byttet min på garanti. _hp4, Dusy, Paulus og 1 annen reagerte på dette 2 1 1
Rita G Skrevet Torsdag kl. 14:10 Skrevet Torsdag kl. 14:10 På 8.7.2026 den 1.54, Bækkmann skrev: Liten observasjon her på en kjent garantisak jeg ikke var klar over. Nekter å tro at dette oppdages ved en garanti utløpstest. Saltkjelen oppdaget LIN-bus feil på sete-memory knappen i min bil. Knappen fungerer forsåvidt som den skal, men teksten på skjermen sier "Seteposisjonen er lagret som posisjon 2" når du trykker på posisjon 1, og motsatt. Jeg bet meg merke til dette ganske tidlig, men antok det var software-feil. Det er det altså ikke, det finnes mandags knapper. (1/2/SET) knappen i døra. Oppfordrer i4 eiere til å få dette utbedret om din bil har samme "feil"😅 Har nettopp byttet min på garanti. Ble byttet på min M50 også ganske tidlig. Rett etter jeg kjøpte den. Bækkmann reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Fredag kl. 09:39 Skrevet Fredag kl. 09:39 Har visst denne feilen jeg også. Bestilte time hos Bilia Furubakken som aldri hadde hørt om denne feilen før, men har nå hvert fall et videoklipp som bevis
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 10:34 Skrevet Fredag kl. 10:34 Ironisk med alle disse forhandlerne som «aldri har hørt om» disse feilene som er en stor gjenganger på de enkelte modellene. Det er kjent at BMW har en dårlig batch med LIN feil på alle memory-knappene. uglefossen og Dusy reagerte på dette 2
Dusy Skrevet Fredag kl. 11:14 Skrevet Fredag kl. 11:14 Det er nettopp derfor jeg er sjeleglad for sånne som deg Lasse og Bimmers finnes Den skal inn den 18 august for feilsøking og ruteskift (for 2. gang dette året). Er vel grei skuring å finne ut av den feilen, vel?
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 11:47 Skrevet Fredag kl. 11:47 32 minutter siden, Dusy skrev: Det er nettopp derfor jeg er sjeleglad for sånne som deg Lasse og Bimmers finnes Den skal inn den 18 august for feilsøking og ruteskift (for 2. gang dette året). Er vel grei skuring å finne ut av den feilen, vel? De får opp i feilmeldinger i ISTA at det er LIN feil på «memory switch block». Ellers er det jo bare å vise til at nummeret ikke stemmer overens når man trykker på SET og en av knappene. uglefossen og Dusy reagerte på dette 2
Bækkmann Skrevet Fredag kl. 19:12 Skrevet Fredag kl. 19:12 8 timer siden, Saltkjelen skrev: Ironisk med alle disse forhandlerne som «aldri har hørt om» disse feilene som er en stor gjenganger på de enkelte modellene. Det er kjent at BMW har en dårlig batch med LIN feil på alle memory-knappene. Som tidligere nevnt, det er garantert mange «lykkelig uviten» som kjører rundt med denne feilen😅 9 timer siden, Dusy skrev: Har visst denne feilen jeg også. Bestilte time hos Bilia Furubakken som aldri hadde hørt om denne feilen før, men har nå hvert fall et videoklipp som bevis Fikk samme svar jeg og. Måtte faktisk inn på verkstedet for å demonstrere feilen til teknikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå