liffi Skrevet Tirsdag kl. 18:44 Skrevet Tirsdag kl. 18:44 Da var det min tur da 🙃 ble utbytte av ix1… jeg falt helt for den fargen her mslello, Heik80, Fahad og 14 andre reagerte på dette 15 2
Bækkmann Skrevet Tirsdag kl. 18:50 Skrevet Tirsdag kl. 18:50 (endret) Stort grattis!🥳 Stas med M-stoler. Har BMW slutta med blå-ring rundt BMW-logoen på i-biler nå?😮 Endret Tirsdag kl. 18:50 av Bækkmann liffi reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 19:00 Skrevet Tirsdag kl. 19:00 Gratulerer med flott i4! 8 minutter siden, Bækkmann skrev: Stort grattis!🥳 Stas med M-stoler. Har BMW slutta med blå-ring rundt BMW-logoen på i-biler nå?😮 Ja, produksjonsendring fra 11/2025. i4 bruker nå "ICE"-airbag og emblemer. fupsaker og Bækkmann reagerte på dette 1 1
Bækkmann Skrevet Tirsdag kl. 19:03 Skrevet Tirsdag kl. 19:03 Nei så sannelig, det er ikke alt som går gale veien altså.😊
Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 19:10 Skrevet Tirsdag kl. 19:10 6 minutter siden, Bækkmann skrev: Nei så sannelig, det er ikke alt som går gale veien altså.😊 Nei, noe klarer faktisk BMW å gjøre riktig. Men formålet med endringen har igjen vært kostnadsbesparelse, så.. ja.. 😂 fupsaker, Paulus, liffi og 1 annen reagerte på dette 4
Dusy Skrevet i går, 11:34 Skrevet i går, 11:34 16 hours ago, Saltkjelen said: Nei, noe klarer faktisk BMW å gjøre riktig. Men formålet med endringen har igjen vært kostnadsbesparelse, så.. ja.. 😂 Var innom bruktbilavdelingen på Bilia Skøyen her om dagen og ble stående foran en i4 LCI med lyst merino skinn med ICE emblemer, og tenkte «jøss, ikke bare Bimmers folk som er skada» men det var vel for godt til å være sant når jeg leser dette 😂 Saltkjelen, fupsaker og Paulus reagerte på dette 3
TorsteinAa Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Flott farge på den Gratulere med livsgledeinnvestering liffi reagerte på dette 1
S-Bullaren Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Godt å se 👌 Føler vi trenger flere biler med "farger" i den Norske bilparken. Da mener jeg ikke ulike nyanser av grå, hvit og sort🙂 liffi, Paulus og Orjan reagerte på dette 3
liffi Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Helt enig! «Alt" er jo så flatt mtp farger. skal få litt farger på den sorte familiebilen også med hjelp av litt folie . Edit: fikk opp denne Endret 5 timer siden av liffi
Rune-K Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 57 minutter siden, liffi skrev: Helt enig! «Alt" er jo så flatt mtp farger. skal få litt farger på den sorte familiebilen også med hjelp av litt folie . Edit: fikk opp denne Jeg lengter tilbake til 70 tallet når BMW reklamerte med sikkerhetsfarger på bilene sin. Det var klare skarpe farger så det ble lettere å se deg.😂 Paulus reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå