Andreas_R Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 På 13.4.2022 den 23.46, fupsaker skrev: Alpinafelger kledte virkelig bilen. Nå angrer jeg på at jeg ikke skal beholde den. 😩😂 Hvor fikk du tak i Alpina felgene? Koed? Finner generelt lite informasjon om Alpina sortimentet til Koed på nettsidene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simwiu Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 56 minutter siden, Zappod skrev: Hvilken farge er dette? Portimao Blue metallic😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 46 minutes ago, Simwiu said: Portimao Blue metallic😎 Var en nydelig farge Simwiu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 1 time siden, Andreas_R skrev: Hvor fikk du tak i Alpina felgene? Koed? Finner generelt lite informasjon om Alpina sortimentet til Koed på nettsidene deres. Det var ikke min. Dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 @Andreas_R: hvis du skal se pris på noe Alpina-relatert hos Koed så kan du gå inn hos Alpina og finne en katalog, deretter søker du på varenummeret hos Koed. Andreas_R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 (endret) 4 timer siden, papertiger skrev: Denne bilen såg jeg når jeg kjørte hjem i går. Kan ikke være så mange andre med den fargen og disse felgene som såg ut som det var Alpina-felgene (selv om det var i fart). Lekkert og classy oppsett! Joda, det finnes en til. Den holder til i ditt distrikt, Rogaland. I motsetning til Trondheimsbilen, har den svarte speil og mangler "stjerten" bak. Trondheimsbilen har lakkerte speil og lakkert Mperformance spoiler bak. Samt krystall kule, som jeg har kopiert Eieren jobber på Strandveien Auto og Trondheim og har skaffet Aplina hjulene til begge bilene om jeg har forstått det riktig. Endret Juni 29, 2022 av mslello papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kln66 Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 22 timer siden, Zappod skrev: Whoop whoop.. Da har jeg fått produksjonsuke i juli og estimert leveranse i August Det er jo betraktlig bedre en årsskifte som jeg var forespeilet.. (Jeg bestilte i slutten av Oktober) Og dette er en M50? Det var da veldig rask levering! Det virker jo som alle andre som får bil i løpet av sommeren stort sett har bestilt bil i juni/juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 1 hour ago, kln66 said: Og dette er en M50? Det var da veldig rask levering! Det virker jo som alle andre som får bil i løpet av sommeren stort sett har bestilt bil i juni/juli En M50 SuperCharged ja.. Måtte legge på røde bremser, shadowline og msport belter for å få produksjon nå. Er veldig possitivt overrasket selv. Hadde regnet med å få den rundt årsskiftet, så veldig fornøyd med selgeren min her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterchief Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 Jeg Bestilte 1/8, bekrefta levering uke 30. Fint og ha noe og glede seg til når ferien er over👍 Zappod reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simwiu Skrevet Juli 4, 2022 Share Skrevet Juli 4, 2022 Hei, Prøver å finne sportdisplayet som viser både effekt (hk/kw) og moment (nm) under kjøring. Vanligvis er det en knapp man kan trykke på etter man har trykket på sportknappen, men jeg finner ikke denne noe sted. Har denne blitt tatt vekk i siste sw-oppdatering? Demo-bilen jeg kjørte i januar hadde dette😅 Noen som vet hvor jeg finner det?🙈 Her er sport-display’et jeg snakker om (dog fra en eldre idrive): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pberg Skrevet Juli 4, 2022 Share Skrevet Juli 4, 2022 Noe slikt som info om bil og dynamisk innhold eller noe slikt... Har det ikke foran meg akkurat nå. Muligens du kommer tid ved å trykke på bildet av bilen med forbruk på hovedskjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Juli 4, 2022 Share Skrevet Juli 4, 2022 1 time siden, Simwiu skrev: Hei, Prøver å finne sportdisplayet som viser både effekt (hk/kw) og moment (nm) under kjøring. Vanligvis er det en knapp man kan trykke på etter man har trykket på sportknappen, men jeg finner ikke denne noe sted. Har denne blitt tatt vekk i siste sw-oppdatering? Demo-bilen jeg kjørte i januar hadde dette😅 Noen som vet hvor jeg finner det?🙈 Her er sport-display’et jeg snakker om (dog fra en eldre idrive): Live Vehicle tror jeg det var, og velg adoptivt innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Juli 4, 2022 Share Skrevet Juli 4, 2022 Du finner det under «live vehicle» appen og innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
04530dat Skrevet Juli 4, 2022 Share Skrevet Juli 4, 2022 1 hour ago, Simwiu said: Hei, Prøver å finne sportdisplayet som viser både effekt (hk/kw) og moment (nm) under kjøring. Vanligvis er det en Har ikke fått min ennå, men ifølge manualen: Mortenej reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallgrim86 Skrevet Juli 5, 2022 Share Skrevet Juli 5, 2022 Er det ikke den BD knappen på blinklysarmen som blar igjennom de funksjonene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå