Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

På 8.4.2023 den 20.02, TM7 skrev:

Noen flere her som har opplevd at ladeluken ikke åpner seg? Bilen står i park med handbremsen på, men luken åpner seg ikke. Er eneste metode å bryte opp med q-bein?

Prøvd å låse opp bilen med nøkkelen mens du står der? Samme "problem" med tanklokk som ikke vil åpnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kjennern said:

Mulig dette er tatt opp tidligere men er det noe som vet om BMW støtte Plug & Charge (ISO 15118) ?
Tenker mest om dette vil fungere på modeller med kun en oppdatering eller om det er fra bestemt produksjonstidspunkt bare?

Var en pressemelding på Bimmerpost om dette i høst - BMW skal visstnok være de første til å integrere dette, fra "mid-2023".

https://bmwi.bimmerpost.com/forums/showthread.php?p=29325917

Kan ikke tenke meg annet enn at dette kan gjøres tilgjengelig i tidligere biler også via en softwareoppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
1 minutt siden, Saltkjelen skrev:

Da har jeg omsider fått VIN, så nedtellingen kan forhåpentligvis starte snart. Noen som her info å dele på hvor lang tid det tok fra man fikk VIN til bilen gikk i produksjon og til den stod på havna i Drammen? :) 

Husker jeg postet dette selv når vi bestilte vår G21, om jeg ikke tar helt feil tok ikke dette lange tiden. Gleder meg til å se :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Snagg30 skrev:

Husker jeg postet dette selv når vi bestilte vår G21, om jeg ikke tar helt feil tok ikke dette lange tiden. Gleder meg til å se :D 

Ja, det blir artig å få denne i hus nå. Forhandler mener at bilen bør være på plass i starten av juni, men jeg synes det høres veldig kort ut mht. at den etter planen skal gå i produksjon uke 20 (15-19. mai). At bilen har fått VIN nå innebærer kanskje at den fikk en tidligere produksjon enn planlagt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ja, det blir artig å få denne i hus nå. Forhandler mener at bilen bør være på plass i starten av juni, men jeg synes det høres veldig kort ut mht. at den etter planen skal gå i produksjon uke 20 (15-19. mai). At bilen har fått VIN nå innebærer kanskje at den fikk en tidligere produksjon enn planlagt? 

2 uker fra VIN til ferdig Prod tror jeg er det min brukte, så høres riktig ut. Da er det nok god sjans for i4 på gårdsplassen i god tid før sommerferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting skjer! VIN kommer nå opp i ETK med produksjonsdato 6. mai 2023, noe den ikke gjorde verken fredag eller lørdag formiddag. Om det viser seg at bilen nå er ferdig produsert, skjedde dette halvannen til to uker før estimert produksjonsuke. Noen som vet om produksjonsdato er da den entret båndet eller når den forlot båndet? :) 
1403387951_Skjermbilde2023-05-07kl_19_47_42.thumb.png.e9aac471e09284f0f4f3485d85f2a369.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Ting skjer! VIN kommer nå opp i ETK med produksjonsdato 6. mai 2023, noe den ikke gjorde verken fredag eller lørdag formiddag. Om det viser seg at bilen nå er ferdig produsert, skjedde dette halvannen til to uker før estimert produksjonsuke. Noen som vet om produksjonsdato er da den entret båndet eller når den forlot båndet? :) 
1403387951_Skjermbilde2023-05-07kl_19_47_42.thumb.png.e9aac471e09284f0f4f3485d85f2a369.png

Når den er ferdig produsert på fabrikken, dette er samme dato som vil dukke opp i vin dekoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...