Marius2002 Skrevet April 12, 2023 Share Skrevet April 12, 2023 På 8.4.2023 den 20.02, TM7 skrev: Noen flere her som har opplevd at ladeluken ikke åpner seg? Bilen står i park med handbremsen på, men luken åpner seg ikke. Er eneste metode å bryte opp med q-bein? Prøvd å låse opp bilen med nøkkelen mens du står der? Samme "problem" med tanklokk som ikke vil åpnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 12, 2023 Share Skrevet April 12, 2023 virker som det er en gjenganger hvor bilen må inn til bmw for å få ny luke. Flere som har måttet blitt hentet av bilberger pga dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 12, 2023 Share Skrevet April 12, 2023 2 hours ago, Kjennern said: Mulig dette er tatt opp tidligere men er det noe som vet om BMW støtte Plug & Charge (ISO 15118) ? Tenker mest om dette vil fungere på modeller med kun en oppdatering eller om det er fra bestemt produksjonstidspunkt bare? Var en pressemelding på Bimmerpost om dette i høst - BMW skal visstnok være de første til å integrere dette, fra "mid-2023". https://bmwi.bimmerpost.com/forums/showthread.php?p=29325917 Kan ikke tenke meg annet enn at dette kan gjøres tilgjengelig i tidligere biler også via en softwareoppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 12, 2023 Share Skrevet April 12, 2023 Her har endelig BMW kommet med en fin løsning over Individual lakk som leveres og hva det koster i Norge. https://individual.bmw-m.com/de/G26-61AV-A43 https://individual.bmw-m.com/de/G26-61AV-P8T fupsaker, Marius2002, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 12, 2023 Share Skrevet April 12, 2023 7 minutter siden, Ampera skrev: Her har endelig BMW kommet med en fin løsning over Individual lakk som leveres og hva det koster i Norge. https://individual.bmw-m.com/de/G26-61AV-A43 https://individual.bmw-m.com/de/G26-61AV-P8T Pyritbraun metallic II var nydelig! papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 12, 2023 Share Skrevet April 12, 2023 Jeg synes den nye konfiguratoren var helt grusom å manøvrere seg i. Den gamle fremstår som langt enklere i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet April 13, 2023 Share Skrevet April 13, 2023 Min bil låser seg ikke alltid opp og igjen automatisk. Kan hvertfall ikke stole på at den låser seg når man går vekk. Andre som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 13, 2023 Share Skrevet April 13, 2023 23 hours ago, Snagg30 said: Pyritbraun metallic II var nydelig! Pyritebraun er en vanvittig fin farge. Møter ofte på en F15 rundt jobb i denne fargen, som har oyster-ish interiør. Virkelig en innertierkombo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 Da har jeg omsider fått VIN, så nedtellingen kan forhåpentligvis starte snart. Noen som her info å dele på hvor lang tid det tok fra man fikk VIN til bilen gikk i produksjon og til den stod på havna i Drammen? gregus og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: Da har jeg omsider fått VIN, så nedtellingen kan forhåpentligvis starte snart. Noen som her info å dele på hvor lang tid det tok fra man fikk VIN til bilen gikk i produksjon og til den stod på havna i Drammen? Husker jeg postet dette selv når vi bestilte vår G21, om jeg ikke tar helt feil tok ikke dette lange tiden. Gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 17 minutter siden, Snagg30 skrev: Husker jeg postet dette selv når vi bestilte vår G21, om jeg ikke tar helt feil tok ikke dette lange tiden. Gleder meg til å se Ja, det blir artig å få denne i hus nå. Forhandler mener at bilen bør være på plass i starten av juni, men jeg synes det høres veldig kort ut mht. at den etter planen skal gå i produksjon uke 20 (15-19. mai). At bilen har fått VIN nå innebærer kanskje at den fikk en tidligere produksjon enn planlagt? ViKi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViKi Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 38 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ja, det blir artig å få denne i hus nå. Forhandler mener at bilen bør være på plass i starten av juni, men jeg synes det høres veldig kort ut mht. at den etter planen skal gå i produksjon uke 20 (15-19. mai). At bilen har fått VIN nå innebærer kanskje at den fikk en tidligere produksjon enn planlagt? 2 uker fra VIN til ferdig Prod tror jeg er det min brukte, så høres riktig ut. Da er det nok god sjans for i4 på gårdsplassen i god tid før sommerferien. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 @ViKi Det er godt å høre. Bare å få booket seg en godkjenningstime hos SVV for senk før sommerferien tar fatt da. ViKi, skoglund, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2023 Share Skrevet Mai 7, 2023 Ting skjer! VIN kommer nå opp i ETK med produksjonsdato 6. mai 2023, noe den ikke gjorde verken fredag eller lørdag formiddag. Om det viser seg at bilen nå er ferdig produsert, skjedde dette halvannen til to uker før estimert produksjonsuke. Noen som vet om produksjonsdato er da den entret båndet eller når den forlot båndet? Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 7, 2023 Share Skrevet Mai 7, 2023 1 time siden, Saltkjelen skrev: Ting skjer! VIN kommer nå opp i ETK med produksjonsdato 6. mai 2023, noe den ikke gjorde verken fredag eller lørdag formiddag. Om det viser seg at bilen nå er ferdig produsert, skjedde dette halvannen til to uker før estimert produksjonsuke. Noen som vet om produksjonsdato er da den entret båndet eller når den forlot båndet? Når den er ferdig produsert på fabrikken, dette er samme dato som vil dukke opp i vin dekoder. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå