Bimmerlorris Skrevet Januar 29, 2021 Share Skrevet Januar 29, 2021 Blir så knallfin denne bilen og med en råsterk motor så blir nok denne artig å cruise rundt i 😍🎵 karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Januar 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2021 Når det kommer til felger, så skal jeg ikke ha på de dere ser på de siste bildene. Disse er satt på for moroskyld, og tilhører min andre bmw 😊 Jeg har et sett med 18" Borbet T felger som jeg har fått lakkert i en brunfarge tidligere, som jeg nå har begynt å pusse opp for å polere opp kantene blanke igjen. Driver nå og tenker på hvilken farge jeg skal ha på senteret. Tenker litt på enten mørkegrå av noe slag eller noe bronse lignende farge. Må ihvertfall bli noe som står bra til fargen på bilen, tips tas imot 😊 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Februar 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2021 (endret) Endret Februar 22, 2021 av karolinef ahj, HenrikSolberg, ogee1 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 21, 2021 Share Skrevet Februar 21, 2021 Ser veldig bra ut. karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Februar 22, 2021 Share Skrevet Februar 22, 2021 Utrolig flott farge, blir veldig fin bil dette 😊 karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen708 Skrevet Mars 27, 2021 Share Skrevet Mars 27, 2021 Flott bil👍🏻👍🏻 karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2021 Liten update. Sesongen nærmer seg skremmende fort 😅 Heldigvis har jeg ingen planlagte turer/biltreff jeg må rekke, men skal få bilen kjørbar og EU godkjent så jeg kan få brukt den litt i løpet av sommeren. Nå har jeg begynt og montere KW coilovers og nye bremser (alt blir byttet ut med nytt) så planen er og gjøre meg helt ferdig med dette i løpet av påsken. Etter påske blir siste rest av deler jeg har igjen lakkert, så det gledes til jeg kan montere resten🐣 mr.Wreckless, And-reas, HalvorK og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mars 29, 2021 Share Skrevet Mars 29, 2021 Dæven nå fikk jeg lyst på e46 igjen! 330d med kw coils, manuell og nydelig blåfarge😍 ser veldig bra ut! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2021 55 minutter siden, turbojugen skrev: Dæven nå fikk jeg lyst på e46 igjen! 330d med kw coils, manuell og nydelig blåfarge😍 ser veldig bra ut! Takk! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 6, 2021 Forfatter Share Skrevet April 6, 2021 KW ferdigmontert, men ikke ferdig stilt på høyden jeg skal ha. Felgene slipte jeg ferdig forrige uke og fikk dem lakkert i hvit med blå flakes. Prøvde hjula på bilen idag for og se om jeg likte felgresultatet bedre. Synes bilen kler hvitt ihvertfall 😊 Håper på og kunne kjøpe noen andre felger etterhvert, men funker nok greit midlertidig disse her 👌🏼 IMG_2040.MOV mr.Wreckless, Sjakalen, Zeveren og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 7, 2021 Share Skrevet April 7, 2021 Dette blir meget bra 😎 karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 7, 2021 Forfatter Share Skrevet April 7, 2021 Luftet bilen litt utenfor, synes felgene står fint til blåfargen🤩 Zeveren, Sjakalen, NilsP og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet April 10, 2021 Share Skrevet April 10, 2021 Ikke så fan av e46 vogn, men denne ble bra! Godt jobba! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 21, 2021 Forfatter Share Skrevet April 21, 2021 Da er resten av delene til bilen lakkert 🥳 Ble veldig fornøyd med dekselet i motorrommet, og helheten av det sammen med det andre. Bare og montere ferdig, og gjøre klar for EU neste 👌🏼 IMG_2269.MOV Marius2002, A.A, tambur4 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2021 Det nærmer seg nå🥳 Målet er og ha den eu godkjent og på veien i juni 🙏🏼 Kjenner jeg gleder meg til å kunne kjøre go’bilen igjen Bimmerlorris, Marius2002, HenrikSolberg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå