Gå til innhold

Felger til E60!


HakonLimseth
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!!

Etter mitt aller første bilkjøp er jeg på utkikk etter noen felger til en BMW e60 LCI

Det jeg lurer på er, hva slags specs bruker dere og hva burde jeg bruke for perfekt fitment! 

Setter også pris på om dere slenger med ett bilde, mest til inspirasjon (Det er ikke nødvendig) 😎

Tips til kule felger verdsettes også høyt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har en bil med xDrive bør du vel se etter hjul med innpress ET20 eller rundt omkring der. 

Selv er jeg svak for BMWs original felger av typen Style 124 til E6x. Men vil anta at mange synes disse blir litt kjedelig. 

Husk forresten at store åpne felger (om du vurdere det) ofte vil gjøre at bremsene vises veldig godt og samtidig blir seende veldig små ut i forhold til felgen. 

Screenshot_20200919_211037.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Tony Soprano said:

Herlig ! Ble denne annonsert hos Finn ? Mener jeg har sett denne annonsert før og gikk den ikke da fort ? (mulig jeg forveksler den med en annen bil)

Ja jeg hadde den på Finn en liten stund , en som bare skulle ha den . . .

Tror han har angret litt i ettertid , fikk mye trøbbel rett etterpå , ting som ikke jeg hadde opplevd.

Kan få mye trøbbel med så gammel moderende bil   😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
2 minutter siden, laffe skrev:

Ser ut som om alle tråder som omhandler felger nå skal få en link til felgkongen😅

Ser ut som Erikb96 driver med reklamering av felgkongen, 6 innlegg og alle handler i bunn og grunn om felgkongen xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, HakonLimseth skrev:

Ser ut som Erikb96 driver med reklamering av felgkongen, 6 innlegg og alle handler i bunn og grunn om felgkongen xD

Tror han treffer "feil" marked her inne med slikt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...