HakonLimseth Skrevet September 19, 2020 Share Skrevet September 19, 2020 Hei!! Etter mitt aller første bilkjøp er jeg på utkikk etter noen felger til en BMW e60 LCI Det jeg lurer på er, hva slags specs bruker dere og hva burde jeg bruke for perfekt fitment! Setter også pris på om dere slenger med ett bilde, mest til inspirasjon (Det er ikke nødvendig) 😎 Tips til kule felger verdsettes også høyt :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet September 19, 2020 Share Skrevet September 19, 2020 Så lenge du ikke har en bil med xDrive bør du vel se etter hjul med innpress ET20 eller rundt omkring der. Selv er jeg svak for BMWs original felger av typen Style 124 til E6x. Men vil anta at mange synes disse blir litt kjedelig. Husk forresten at store åpne felger (om du vurdere det) ofte vil gjøre at bremsene vises veldig godt og samtidig blir seende veldig små ut i forhold til felgen. HakonLimseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet September 19, 2020 Share Skrevet September 19, 2020 Mulig du kanskje kan finne litt inspirasjon til fine original felger i denne tråden: HakonLimseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 20, 2020 Share Skrevet September 20, 2020 Syns også jr21. 20" kler E6x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 20, 2020 Share Skrevet September 20, 2020 Jeg hadde 128 på min E65 , etter min mening dei fineste orginal felgene BMW har 🙂 Style 128 gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 20, 2020 Share Skrevet September 20, 2020 1 time siden, hanssae skrev: Jeg hadde 128 på min E65 , etter min mening dei fineste orginal felgene BMW har 🙂 Style 128 E65 en av mine BMW favoritter 😊 Har du ett bilde 😊❓ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 20, 2020 Share Skrevet September 20, 2020 10 minutes ago, Tony Soprano said: E65 en av mine BMW favoritter 😊 Har du ett bilde 😊❓ 128 passer nok best på grå bil , men liker dem uansett 🙂 Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 20, 2020 Share Skrevet September 20, 2020 1 time siden, hanssae skrev: 128 passer nok best på grå bil , men liker dem uansett 🙂 Herlig ! Ble denne annonsert hos Finn ? Mener jeg har sett denne annonsert før og gikk den ikke da fort ? (mulig jeg forveksler den med en annen bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 20, 2020 Share Skrevet September 20, 2020 (endret) GS sine Vossen CV3-kopier i 19’’. Prisgunstig og kledelig alternativ. Endret September 21, 2020 av *MrB* Patta og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 21, 2020 Share Skrevet September 21, 2020 21 hours ago, Tony Soprano said: Herlig ! Ble denne annonsert hos Finn ? Mener jeg har sett denne annonsert før og gikk den ikke da fort ? (mulig jeg forveksler den med en annen bil) Ja jeg hadde den på Finn en liten stund , en som bare skulle ha den . . . Tror han har angret litt i ettertid , fikk mye trøbbel rett etterpå , ting som ikke jeg hadde opplevd. Kan få mye trøbbel med så gammel moderende bil 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikb96 Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 Hei, du kan sjekke ut "kinafelger" (link fjenet), de har stort utvalg av "kinafelger" (link fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 @Saltkjelen er det du som har gitt lov til å spre rundt kinafelg reklame ? Marius2002, Saltkjelen, Sjakalen og 4 andre reagerte på dette 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 (endret) Ser ut som om alle tråder som omhandler felger nå skal få en link til felgkongen😅 Endret Mars 10, 2021 av laffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Mars 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2021 2 minutter siden, laffe skrev: Ser ut som om alle tråder som omhandler felger nå skal få en link til felgkongen😅 Ser ut som Erikb96 driver med reklamering av felgkongen, 6 innlegg og alle handler i bunn og grunn om felgkongen xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 28 minutter siden, HakonLimseth skrev: Ser ut som Erikb96 driver med reklamering av felgkongen, 6 innlegg og alle handler i bunn og grunn om felgkongen xD Tror han treffer "feil" marked her inne med slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå