Gå til innhold

Meine Garage | MINI F55 | Jaguar F Pace


 Share

Anbefalte innlegg

På 13.1.2022 den 16.09, Tony Soprano skrev:

Mitt hjerte banker for BMW siden barnsben og vil nok alltid gjøre det. Men synest att byggekvalitet materialkvalitet og ikke minst opplevd kvalitet er i mange tilfeller bedre i Audi. 

Enig her med deg .

Nå er det sånn at min beste kamerat driver med både Bmw og Audi .

Har vel hatt det meste og jeg får jo kjøre alt han har bestandig 😊

Mye på Audi føles bedre enn Bmw og omvendt.

Han hadde på samme tid en 2013 F10 og en Audi a6 som var rimelig like utstyrsmessig osv ,Enkelte ting på Audien føltes bedre sammenskrudd og kvaltitetsmessig kontra BMW-en ,likevel så hadde jeg valgt Bmw om jeg kunne det av de noe han og gjorde.

Men det diskuteres lyd og ulyder og har jo blitt noen Bmwer her på meg og .

1 serien er som et fuglereir ,knirker og knaker overalt føler jeg.

E28 som er 36 år ikke en eneste lyd ,ja dere leser riktig .

På e61 jeg hadde var der en merkelig klirrelyd i dash .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som egentlig forsurer ett BMW eierskap mest er iDrive utfordringer. Blåtann som faller ut, særlig når man skal bruke Spotify. Kødd med kombinasjonen blåtann og Apple Car play. Virker det ene så kan du ta deg faen på at det andre kødder når du vil bytte over. Når både jeg og kona sitter i bilen med telefonene våre så blir det noen ganger kødd og ingen er plutselig koblet til. Nå vet ikke jeg hvordan dette funker på Audi eller andre merker, men dette suger balle på G serie BMW. Blir til at jeg bare hører på radio og driter i hele Spotify og Car Play. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ble litt TLC på MINI Kjøpte komplett sett Brembo bremser og skiftet olje,kupefilter,luftfilter. Så da er denne klar for våren. Leter etter brukte 18’’ MINI Works. Ellers så skrider det fram med nybygg av rorbu & naust. Gleder oss til å komme nært sjø med båtplass kun ett steinkast unna.

699FC64B-3C60-49B6-A668-51E3A4885710.jpeg

7064DB5F-A1D1-4D47-A9B6-834C227781E1.jpeg

4A8D2C70-C373-45B1-A00C-B7CB5CAF2D60.jpeg

BB29F6C4-9F46-4497-B2DB-B44482AC4B25.jpeg

0C4BACC3-338F-43F0-B747-20078DF1828B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hus i Spania høres digg ut. Ha en garasje der nede med en kul klassiker å kjøre med når de salter som værst her hjemme 👍 Far til en bekjent har det sånn, hvert år på høsten så kjøper han en kul klassisk Mercedes (de er rustfrie i Spania), kjører den der nede vinteren igjennom og på våren kjører han den hjem til Norge og selger den til en vårkåt og veteransugen nordmann. Det høres ut som en grei pensjonisttilværelse 😀 Han har kommet hjem i W123 280, 560 SEC, W124 E420 osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hus i Spania høres digg ut. Ha en garasje der nede med en kul klassiker å kjøre med når de salter som værst her hjemme 👍 Far til en bekjent har det sånn, hvert år på høsten så kjøper han en kul klassisk Mercedes (de er rustfrie i Spania), kjører den der nede vinteren igjennom og på våren kjører han den hjem til Norge og selger den til en vårkåt og veteransugen nordmann. Det høres ut som en grei pensjonisttilværelse 😀 Han har kommet hjem i W123 280, 560 SEC, W124 E420 osv

Har desverre ikke garasje i huset men kun pergola over innkjørsel. i kontrakt så skal dette stå ferdig i Des men nå er det varslet før 😊 Leilighet som vi kjøpte hos samme utbygger står ferdig i Juni men der har jeg plass i garasje med stor bod. Ellers så er jeg ikke så veldig imponert over bilhold der nede 😅 Forholdsvis nye premium bilmerker med kantkjørte hjul park bulker og riper…. Hadde A8 ned der i fjor og etter ett døgn så fikk jeg en dør i siden… Oppdaget det om morningen da jeg spottet hvit lakk på min bil som er sort. Kjedelig da denne var bulkfri før avreise. Ser ellers mye klassikere som jeg kunne tekne meg i gater på gåturer men mye er desverre godt solbleket. Revurderte mitt syn på kjøp av flott og dyrere bil i Spania i fjor men dette kan fort snu kjenner jeg meg selv rett 😄 Kjører nå en Peugoet 307CC Cab som jeg betalte 25’ for som får duge inntil videre. Gikk faktisk helt greit å kjøre denne fra Noreg. Denne står nå parkert fast på Alicante for solbleking 😅Ellers så er priser på bruktbil i Spania høye og mye blir importert fra Tyskland iflg en som driver bilbutikk like ved som jeg ble kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
49 minutter siden, flobben skrev:

Så veldig fint ut den Cayennen der, sprekt fargevalg på interiøret også vil jeg si. Deilig at noen velger noen annen en standardfargen i Norge, svart. 

Ja dette var ett velholdt eksemplar med lekker interiør farge. Kommer til sin rett synest jeg på lyst eksteriør. Må erkjenne att jeg før var litt konservativ når det gjaldt farger men nå i de senere år ser jeg kun sjarm og glede ved vidde i fargepaletten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sveigis skrev:

Den Porschen der Tony ,den likte jeg svært godt🙏
Elegant som bare det .

Har aldri kjørt en sånn ,men kan tenke disse er gode å kjøre 😊

Flott bil dette 😊 Er ikke så værst i klassen denne men må være ærlig og si att en skikkelig sedan med akselavstand slår en SUV anyday og jeg har kjørt MYE forskjellig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • Tony Soprano changed the title to Meine Garage | MINI F55 | Jaguar F Pace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...