Tony Soprano Skrevet Oktober 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2020 På med skilter etter rengjøring & polish ✅ sveigis, Saltkjelen, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2020 Kjøreglede 😊 F55 Mini Cooper Volcanic Orange (B70) Leather Cross Punch/Carbon Black (NEE1) S785White Direction Indicator Lights S7Y2Chili II Comfort And Interior Equipment S4VAMINI Driving Modes S4V9MINI Excitement Package S402Panorama Glass Roof S470Isofix-System S481Sports Seat S494Seat Heating Driver/Passenger S450Height Adjustment, Passenger Seat S493Storage Compartment Package S4C1Colour Line Carbon Black S423Floor Mats Velours S431Interior Mirror With Automatic-Dip S473Armrest Front S428Warning Triangle And First Aid Kit S4AAHeadlining Anthracite S4DBInterior Surface, Dark Silver S4NEBlow-By Heater Multimedia S698Area-Code 2 For DVD S6ADMINI Head-Up Display S6NMMINI Connected S6UMMINI Navigation System S654DAB Tuner S6FPRadio MINI Visual Boost S563Light Package S5A1LED Fog Lights S548Kilometre Speedo S521Rain Sensor S5ASDriving Assistant S544Cruise Control With Brake Function S534Automatic Air Conditioning S508Park Distance Control (PDC) S5DPPark Assist S550On-Board Computer S5A4LED Headlight With Extended Scopes S5AARear Fog Light BimmerFan!, papertiger, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2020 B&O øker turgleden 🔝 Kjennern, BimmerFan!, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 25, 2020 Share Skrevet Oktober 25, 2020 (endret) Som de fleste her har nevnt tidligere, utrolig fine biler du har her! Veldig enig i at individual gjør det lille ekstra og det siste bilde du la ut her viser ikke mye men jaggu er det mange gode ting å se som B&O, skinntrukket dash og spotify på skjermen Som en E63/E64 fan får jeg slå et slag for din E64, ser flott ut i hvit! Endret Oktober 25, 2020 av Carlsius E64* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2020 Tusen Takk Carlsius 😊 Individual kan jo være så mangt men når tidligere eier kjøpte nytt og har god smak og går bananas i utstyrsliste så er jo det bare ren glede og handle brukt ! Skulle i grunn handle en G11 men har alltid vært svak for F01 som er en av mine soleklare favoritter mtp BMW design. Min E64 er lekker i «Diamanthvit» og kommer virkelig til sin rett i solskinn. Leter fremdeles etter nytt felgsett til denne eller vurderer renovering av orginalfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2020 Carlsius, fupsaker, Ingvaldsen og 8 andre reagerte på dette 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 25, 2020 Share Skrevet Oktober 25, 2020 7 timer siden, Tony Soprano skrev: ... Leter fremdeles etter nytt felgsett til denne eller vurderer renovering av orginalfelger. Bilen kunne gjerne fått noen originale BMW felger i mine øyne, men husker jeg synes det var vanskelig å finne de riktige felgene til E63/E64 karosseriet. Synes personlig style 167 (M6 felgene) er de som kler karosseriet best. Noen spesielle du søker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2020 9 minutter siden, Carlsius skrev: Bilen kunne gjerne fått noen originale BMW felger i mine øyne, men husker jeg synes det var vanskelig å finne de riktige felgene til E63/E64 karosseriet. Synes personlig style 167 (M6 felgene) er de som kler karosseriet best. Noen spesielle du søker? M6 felger er lekkert helt klart men vurderer også renovere orginal felger (bilde vedlagt) prisen her var kr 9500.- litt stivt kanskje men grunn er polert aluminium/diam.cut. kr 6500.- for vanlig lakk (2 farger) Daniel., BimmerFan!, Carlsius og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 1, 2020 Forfatter Share Skrevet November 1, 2020 Vurderer sterkt disse til E64 om de passer samt ett senkesett fra H&R ....ET foran er vel innafor men må man ha spacer bak evt ? Innpress er vel ca 18/20 på E63/64/E60/E61 ? https://www.ebay.de/itm/20-New-666M-Competition-Style-Wheels-Gun-Metal-Machined-M2-M3-M4-Fitment-BMW/264816264692?hash=item3da84785f4:g:7MEAAOSwNOJan8rk Marius2002, Evopower og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 Hmm de tror jeg ikke blir så ille på bilen faktisk selv om jeg er svak for de originale 5 eika også. Jeg hadde beholdt dem av hensyn til komfort og original look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 (endret) På en E64 Individual ville jeg da gå for originale felger @Tony Soprano, ikke kinafelger. Designet i seg selv er stilig det, men kan ikke helt si meg enig i at det ville passet linjene og formene på din lekre kabriolet. Endret November 1, 2020 av papertiger Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 Vurdert individual felgene som kom på e60, e65 , f10 osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 E63/E64 er jo en av få E-serier som faktisk kler 21"-felger, så hva med å prøve noe originalt fra E65 eller F01? Det sagt, synes jeg Style 218 er noe av det fineste man kan sette på en E6x (5- eller 6-serie). De er stilrene og konkave. Ingvaldsen, fupsaker og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 2, 2020 Forfatter Share Skrevet November 2, 2020 21 timer siden, Evopower skrev: Hmm de tror jeg ikke blir så ille på bilen faktisk selv om jeg er svak for de originale 5 eika også. Jeg hadde beholdt dem av hensyn til komfort og original look Er i tenkeboksen og har jo god tid nå i vinterhalvåret da bilen står lagret i garasje 😊 19 timer siden, papertiger skrev: På en E64 Individual ville jeg da gå for originale felger @Tony Soprano, ikke kinafelger. Designet i seg selv er stilig det, men kan ikke helt si meg enig i at det ville passet linjene og formene på din lekre kabriolet. Blir jo litt blendet av pris & flott design😄,men ikke sikkert att det passer heller...Har ikke funnet bilder av felg på bil. Kjekt med Finn & EBay i stygt vær 😊 18 timer siden, Ingvaldsen skrev: Vurdert individual felgene som kom på e60, e65 , f10 osv ? Er i grunn svak for orginalt men tips gjerne om felgsett du mener vil passe 😊 17 timer siden, Saltkjelen skrev: E63/E64 er jo en av få E-serier som faktisk kler 21"-felger, så hva med å prøve noe originalt fra E65 eller F01? Det sagt, synes jeg Style 218 er noe av det fineste man kan sette på en E6x (5- eller 6-serie). De er stilrene og konkave. Style 218 er helt klart flott ! Tips gjerne om flere sett du mener vil passe 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 2, 2020 Share Skrevet November 2, 2020 17 minutter siden, Tony Soprano skrev: Er i grunn svak for orginalt men tips gjerne om felgsett du mener vil passe 😊 her har du individualfelgene, kom på flere modeller i forskjellige størrelse og innpress her har du også en felg som passer bra: Evopower og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå