Tony Soprano Skrevet November 2, 2020 Forfatter Share Skrevet November 2, 2020 26 minutter siden, Ingvaldsen skrev: her har du individualfelgene, kom på flere modeller i forskjellige størrelse og innpress her har du også en felg som passer bra: Jepp flott med Individual kunne godt tenkt meg ett sett på F01 😊 Sjelden att man finner de brukt...Style 121 er også sjelden vare på brukt’n 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 2, 2020 Share Skrevet November 2, 2020 Akkurat nå, Tony Soprano skrev: Jepp flott med Individual kunne godt tenkt meg ett sett på F01 😊 Sjelden att man finner de brukt...Style 121 er også sjelden vare på brukt’n 😄 ebay kleinzeigen Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 2, 2020 Forfatter Share Skrevet November 2, 2020 Traumfelgen 🥇 Dette er en perfekt F01 i mine øyne 🔝 Hamann Anniversary Evo 21’’ Marius2002, BimmerFan! og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 2, 2020 Share Skrevet November 2, 2020 Hva med 128 , 21" ? Hadde dei på min E65 og er nok favoritten min på store biler. fupsaker, papertiger og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 2, 2020 Forfatter Share Skrevet November 2, 2020 1 time siden, hanssae skrev: Hva med 128 , 21" ? Hadde dei på min E65 og er nok favoritten min på store biler. Har vurdert disse også tidligere 😄 Flott på E65 ihvertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 6, 2020 Forfatter Share Skrevet November 6, 2020 Skal i gang med nytt hytteprosjekt,tomt er kjøpt og arkitekt er i full sving ! Kjøpte denne herligheten med 75HK Diesel 👊Her var det trøkk 🙃 Men EU Godkjent nye dekk og 110’ km på telleverket til hele kr 3000.- kunne man ikke si nei 😊 Kjekt med en slik bil til formålet ✅ Den har nå fått litt TLC bla med ny olje/filter etc. Faktisk ikke så værst å kjøre heller kompakt og fritt for ulyder. Ford ❤️😅 KireS, Saltkjelen, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 Det kaller man billig ja 😀 Disse er som du sier greie å kjøre til sitt bruk . Fader man kan virkelig gjøre gode kjøp på enkelte biler nå for tiden . Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 7, 2020 Forfatter Share Skrevet November 7, 2020 13 timer siden, sveigis skrev: Det kaller man billig ja 😀 Disse er som du sier greie å kjøre til sitt bruk . Fader man kan virkelig gjøre gode kjøp på enkelte biler nå for tiden . Denne skal gjøre nytten og det er mye bil igjen til mitt formål. + med ett hengerfeste også. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 7, 2020 Share Skrevet November 7, 2020 (endret) Lå faktisk et sett med Style 121 på Finn ganske lenge, men så det var solgt nå 😅 Style 101, 32, 128 og 95 er felger som ser bra ut på disse. Men disse kryr det jo heller ikke av her i landet Spoiler Endret November 7, 2020 av Daniel. Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 8, 2020 Forfatter Share Skrevet November 8, 2020 Da strammer det seg til og nå er dette felger jeg trolig går for 😊 Tror dette blir en fin kombo til Individual Brilliant Weiss. sveigis, HenrikSolberg, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 8, 2020 Share Skrevet November 8, 2020 Ser ut til å bli en flott kombinasjon det. Bruker du overgangsspacere fra 5x112 til 5x120, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 9, 2020 Forfatter Share Skrevet November 9, 2020 På 8.11.2020 den 17.11, Saltkjelen skrev: Ser ut til å bli en flott kombinasjon det. Bruker du overgangsspacere fra 5x112 til 5x120, da? Overgangsspacere trenger jeg ikke da dette er replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet November 9, 2020 Share Skrevet November 9, 2020 På 8.11.2020 den 16.59, Tony Soprano skrev: Individual Brilliant Weiss Er dette fargekoden på 6’ern din? Helt nydelig farge! Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 9, 2020 Forfatter Share Skrevet November 9, 2020 9 minutter siden, humpfy skrev: Er dette fargekoden på 6’ern din? Helt nydelig farge! Kommer helt til sin rett i sollys bla da snur jeg meg etter jeg har parkert 🔝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 22, 2020 Forfatter Share Skrevet November 22, 2020 Er stadig på kikk hos Finn etter Porsche og nå dukket min gamle 928 S hos Porsche Classic Son 🙂 Ser att den har tålt tidens tann godt,jeg solgte denne i 2008 ! Lav kilometerstand enda og prisen er den samme som i 2008...Dette er bare helt herlige biler ! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=198970991 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=13277037 BimmerFan!, M-jakob, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå