Kvasi Skrevet Mars 20, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2023 Ny pakke, den forrige hører til foran og får vente til snø og vinter ikke er et tema lengre. papertiger, fupsaker, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2023 Er litt lang avstand mellom hjul og hjulbue på denne og snart er det tid for sommerhjul. Tenker å prøve meg på kunststykket å senke akkurat passe mye og forstår det sånn at folk er storfornøyde med disse fjærene, men. Tolker jeg det riktig når jeg tror at det blir 15mm på min montro.. https://ac-schnitzer.no/collections/3-serie-f30-f31-since-2012/products/fjaersett-for-bmw-3-serie-f30-f31?variant=33194321150032 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 25, 2023 Share Skrevet Mars 25, 2023 (endret) Trur det er 20-25mm. Xdrive får vel ikke m sport fjører fra fabrikk(?) Eg byttet til eibach på min f31 xdrive, og der var det ikke m sport fjører til tross for m sport optikk ellers. Endret Mars 25, 2023 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2023 10 minutter siden, BMWE39turbo skrev: Trur det er 20-25mm. Passer meg sånn estetsisk sett bedre enn 15mm og håper forsåvidt at det er sånn også. Men, er glad for å slippe smerten av å høre understell vs hard is mellom hjulspor hver vinter. Hvordan syns du Eibach var til hverdagsbruk? Syns i grunn alt jeg har prøvd har vært i stiveste laget bortsett fra Supersport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 25, 2023 Share Skrevet Mars 25, 2023 (endret) Er kjempefornøyd med eibach, har dog bilstein b8 dempere også. Syntes bilen var altfor mjuk med xdrive fjærene. Eibach fjærene er noe stivere, men bilen er fastere og mye mer presis på alt, enten det er høy hastighet på motorvei, svingete bygdeveier, til og fra jobb, eller lange ferieturer. En av de beste oppgraderingene man kan gjøre på disse bilene i mine øyne. Veldig vanskelig å si iforhold til stivhet da det går mest på personlig preferanser, også er det litt forskjell på acs fjærene og eibach, men eibach som produserer begge. Tipper du blir fornøyd med mindre du kjører 40km på dårlig grusvei hver dag. Du får oppdatere når du har fått testet bilen med fjærene på. Endret Mars 25, 2023 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 25, 2023 Share Skrevet Mars 25, 2023 @fupsaker har hatt F31 xdrive med ACS på, kanskje han kan dele erfaringer og bilder. Jeg har samme erfaring dog med F36, og den er etter min mening helt riktig høyde for daglig bruk. Kunne kanskje vært en anelse lavere framme for optikken sin del, og fått lik høyde mellom dekk og hjulbue framme og bak. Kjøremessig storfornøyd med ACS fjører + standarddemperne som xDrive har. Sammen med hjul med noe lavere innpress enn originalt (ca -5mm innpress = 10mm økt sporvidde) har dette forvandlet bilen langt mer i positiv retning enn jeg kunne drømt om. Utrolig kjekk å kjøre, så direkte på styringen og så fin i understellet, god å kjøre på svingete veier, i byen, på motorveien. fupsaker og Kvasi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 26, 2023 Share Skrevet Mars 26, 2023 (endret) @papertiger Takk for at du nevner min gamle F31. Erfaringsmessig ble det en HELT annen bil å kjøre i form av hvordan den satt i svinger og hvordan bilen var ved inspirert kjøring. Høyden ble også mye bedre. Tror bildene ligger i tråden min, der finnes både egne bilder og salgsbilder. Og på min instagram ligger det også bilder av bilen, men man må bla litt langt tilbake i tid. Edit: La ved et bilde, selv om det er med både svigermor- og far pluss kona i bilen, gir det er ganske godt inntrykk. 😅 Endret Mars 26, 2023 av fupsaker Kvasi, papertiger, norbakken og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2023 Satser på det blir bra. Kommer vel noen hjul i posten også straks tenker jeg. StigJ, BMWE39turbo, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2023 Original høyde og sommerhjul samtidig som ny frontleppe for ca en mnd siden. Larssoyl, fupsaker, StigJ og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 Dette blir bra, ACS senk og hjul! Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 Føyer meg etter @papertiger her. ACS senk kommer til å bli prikken over den berømte i´en. Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2023 Bare tatt et foreløpig under hjuljustering, de nye sommerhjulene har dessverre ikke dukket opp enda. Ble perfekt høyde og ikke ukomfortabel å kjøre 👍 fupsaker, papertiger, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 Knallfint! Det er utrolig at litt mindre luft i hjulhuset endrer hele bilens uttrykk. fupsaker, papertiger og Kvasi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2023 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Knallfint! Det er utrolig at litt mindre luft i hjulhuset endrer hele bilens uttrykk. Nesten rart hvor mye litt senk kan forandre en bil. For ikke å snakke om hvor mye bedre den går etterpå 🙂 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 Ser utrolig bra ut, perfekt høyde! Koser meg hver gang jeg kjører vår F36 med ACS senk - den er slik en BMW skal være. Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå