Kvasi Skrevet Januar 6 Forfatter Share Skrevet Januar 6 F25 30D er en trivelig bil originalt, men veldig mye artigere etter litt tilpassing Orjan, fupsaker, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 10 Forfatter Share Skrevet Januar 10 10 min jobb - 10 år nyere bil Orjan, Marius2002, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 12 Forfatter Share Skrevet Januar 12 (endret) Syns den hadde dårlige lys og så umiddelbart muligheten for å teste LED-konvertering av xenon. Dette var jaggu saker, kommer definitivt også på Minien om ikke så lenge. Og så var lokket til hanskerommet i oppløsning, typisk feil på F25 viste det seg. Fått nye deler til skistativet sånn at det ble bredt nok til X3 så da er den vinterklar Snakket med merkeverkstedet ang tilbakekalling på EGR sist uke, og samme dag fant jeg selvsagt spor etter lekkasje på den Og her kommer litt skryt av dette merkeverkstedet. Var der i går sånn at de fikk se og trykkteste kjølesystemet for å vurdere alvorligheten av lekkasjen, trygt å bruke bilen men den rykker frem i køen for ny EGR. Men, nevnte samtidig at hengerfestet ikke virker. Det sitter fast ute/nede og alle feilmeldingene i bilen driver meg snart til vannvidd. Dette er byttet av forrige eier, på et verksted i Trondheim som sier de brukte originale deler. Har prøvd å reklamere hos dette verkstedet men de svarte umiddelbart med at det kunne jeg baare glemme, skal jeg ha det fikset må jeg betale alt sjøl sa de. Merkeverkstedet her var enig i at dette er reklamasjon og nå håper vi begge å finne antydning til feil montasje sånn at trønderne får regninga til slutt 🙃 Endret Januar 12 av Kvasi Saltkjelen, Marius2002, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 12 Share Skrevet Januar 12 Siden du skal ha downpipe og tune(?) Hvorfor ikke bare fjerne egr også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 12 Forfatter Share Skrevet Januar 12 2 minutter siden, BMWE39turbo skrev: Siden du skal ha downpipe og tune(?) Hvorfor ikke bare fjerne egr også? Det koster null kroner å få byttet EGR og skulle det skje noe med motor senere har jeg mitt på det tørre mtp dette, så jeg ser ingen grunn til å ikke gjøre det. At den kanskje blir fjernet i ettertid er en helt annen sak. BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 12 Share Skrevet Januar 12 Har sett sånn LED-konvertering av xenon flere ganger. Har det blitt så enkelt nå at det er plug n play? Hvordan ble lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 12 Forfatter Share Skrevet Januar 12 (endret) På 12.1.2024 den 9.20, Evenol skrev: Har sett sånn LED-konvertering av xenon flere ganger. Har det blitt så enkelt nå at det er plug n play? Hvordan ble lyset? Jepp, bare å bytte pære så funker det 👍 Regnet med at nærlys ble bra men var mer tvilende til langlys men begge ble helt super. Savner ingenting sammenlignet med adaptive LED på F31 og Nightbreaker Laser Xenon i annen bil, men dette er jo basert på min synsing og hukommelse 😊 Endret Januar 15 av Kvasi Saltkjelen, fupsaker og Evenol reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 20 Forfatter Share Skrevet Januar 20 received_1593973824676861.mp4 BMWE39turbo, Ampera og GtiGtr reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 26 Forfatter Share Skrevet Januar 26 På 12.1.2024 den 8.44, Kvasi skrev: Men, nevnte samtidig at hengerfestet ikke virker. Det sitter fast ute/nede og alle feilmeldingene i bilen driver meg snart til vannvidd. Dette er byttet av forrige eier, på et verksted i Trondheim som sier de brukte originale deler. Har prøvd å reklamere hos dette verkstedet men de svarte umiddelbart med at det kunne jeg baare glemme, skal jeg ha det fikset må jeg betale alt sjøl sa de. Merkeverkstedet her var enig i at dette er reklamasjon og nå håper vi begge å finne antydning til feil montasje sånn at trønderne får regninga til slutt Gått etpar uker utan at jeg hørte noe så dro innom merkeverstedet, Sulland BMW, i dag for å spørre etter fremdrift. Åneida sa de, de godtar ikke reklamasjon på hengerfestet siden det ikke var de som hadde montert det. Men de hadde godtatt reklamasjon på delen/hengerfestet hvis det var under 2 år gammelt, eller inntil 5 år hvis de hadde montert det. Så der fikk jeg gjenopprettet synet på den sjappa og de levde ned til ryktet de har blandt andre. Spurte om de opererer med to forskjellige kjøpslover, vi kan ikke hjelpe deg svarte de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 26 Forfatter Share Skrevet Januar 26 Litt modernisering. fupsaker og Lars89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 12 Forfatter Share Skrevet Februar 12 (endret) Endret Februar 19 av Kvasi sveigis, Saltkjelen, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 Stadig litt oppgraderinger her @Kvasi og det er kjekt .😊 Fin bil med kjekk motor . Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 15 Forfatter Share Skrevet Februar 15 (endret) Tatt en kikk på gammelbilen som tråden startet med. Endret Februar 19 av Kvasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 24 Forfatter Share Skrevet Februar 24 Sett ting som passer bra sammen før, men må nesten lure på om Lazer har en designer som kjører F25 Lars89, Eystein Ose, mr.pingu og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 9 Forfatter Share Skrevet Mars 9 Endelig fått tak i både deler og verktøy og er kvitt slakk i tannstanga. Deilig å slippe å høre kaklinga og på tur hjem fikk jeg gleden av å kjøre fra en F31 335D 👍 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå