Gå til innhold

Noen som har meldt seg inn i Koeds medlemsklubb, erfaringer?


sondre
 Share

Anbefalte innlegg

Ser på Koeds Julekalender at man må være medlem av Koeds medlemsklubb.
https://koedevents.no/

Det koster 550,- (pr år?)

Står også at man vil spare inn det ved 1 eller 2 kjøp fra dem. Alle andre fordeler er for meg uinterresant.

Noen som har erfaringer fra dette og hva slags rabatter får man på kjøp?

Synes jo at 550,- er en stiv pris...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, sondre skrev:

Ser på Koeds Julekalender at man må være medlem av Koeds medlemsklubb.
https://koedevents.no/

Det koster 550,- (pr år?)

Står også at man vil spare inn det ved 1 eller 2 kjøp fra dem. Alle andre fordeler er for meg uinterresant.

Noen som har erfaringer fra dette og hva slags rabatter får man på kjøp?

Synes jo at 550,- er en stiv pris...

 

Helt klart verdt det. På Black Friday kjørte Koed 10% på alle varer.

Ved å være Koed medlem sparer jeg mellom 15-20% på nøyaktig de samme varene. Derfor handlet ikke jeg på fredag, bestilte heller varene idag. Skrur du mye selv sparer du tusenvis i året ved å bruke 550,- på å være medlem. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWCCN gir deg rabatt hos Koed og GS og koster ca. det samme per år. Mulig rabatten hos Koed er noe lavere da. 

Vet ikke helt om jeg vil kalle 550 kr en stiv pris i år 2020. Da jeg måtte kjøpe bakdempere til min E39 kostet de originale rundt 3000kr stk. Dette var M-sport II og umulig å oppdrive fra 3. part (Sachs). 10% rabatt der sparer nesten nøyaktig årsavgiften. På en annen side, hvis jeg hadde hatt en bil med standardfjærer og ikke brydde meg om produsent kunne jeg ha kjøpt dempere til 400kr/stk hos Eurodel. Da er det plutselig en ganske verdiløs investering å betale årsavgift hos Koed om man ikke skal handle originale deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sondre skrev:

Ser på Koeds Julekalender at man må være medlem av Koeds medlemsklubb.
https://koedevents.no/

Det koster 550,- (pr år?)

Står også at man vil spare inn det ved 1 eller 2 kjøp fra dem. Alle andre fordeler er for meg uinterresant.

Noen som har erfaringer fra dette og hva slags rabatter får man på kjøp?

Synes jo at 550,- er en stiv pris...

 

Du kommer gratis inn på treff. Det er det ene treffet jeg bryr meg om. At koed har bra priser i tillegg er bare en bonus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
6 timer siden, Øyvind L. skrev:

Så hvis man får bra rabatter i utgangspunktet og ikke går på treff så er det ikke noe poeng i å være medlem?

 

Jo da, jeg er medlem men drar ikke på e30meet da det for det meste er drifting og ikke sporkjøring. Handler jevnlig der og med rabatter sparer jeg flere tusen kr i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
2 timer siden, Skulebollen skrev:

Handler man originaldeler er GS stortsett billigere med Bmwccn rabatt.. i tillegg til fri frakt og raskere levering

Bmw ccn har rabatt hos koed og, men prisene varierer en del mellom koed og gs med bmw ccn rabatten

Gs har fri frakt og raskere levering enn koed som nevnt men servicen hos koed er topp og man kan fort spare mye der ved å være medlem i koedklubben

Endret av Flataas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Flataas skrev:

Bmw ccn har rabatt hos koed og, men prisene varierer en del mellom koed og gs med bmw ccn rabatten

Gs har fri frakt og raskere levering enn koed som nevnt men servicen hos koed er topp og man kan fort spare mye der ved å være medlem i koedklubben

Service, tja.. Gs svarer alltid på dagen. Koed brukte 3 dager nå når jeg sendte en forespørsel.. 

Vil uansett si servicen er upåklagelig hos begge to. 

Gs ordner alltid opp på dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Basse Lusk skrev:

GS er unorsk på vareretur og forbrukerrettigheter.

På INGEN måte min erfaring. Aldri opplevd bedre kundeservice enn GS. svarer asap, fikser retur uten og mukke. 

 

@Ingvaldsen

Spør av nysgjerrighet..

Har du bmwccn rabatt hos GS? har du evt. Lagt inn samme handlekurv og sett totalpris der? ( Gitt du handler originaldeler ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Skulebollen skrev:

 

@Ingvaldsen

Spør av nysgjerrighet..

Har du bmwccn rabatt hos GS? har du evt. Lagt inn samme handlekurv og sett totalpris der? ( Gitt du handler originaldeler ) 

Handler alltid originalt eller tilsvarende (lemførder/bosch/pierburg/hella osv) med unntak av litt i understell, der har det blitt brukt meyle hd i noen tilfeller.

har ingen behov for å få emballasje med bmw group på vist det ikke lønner seg eller at det er andre alternativ.

har rabatten lagt inn hos GS. Når jeg skal til med store innkjøp hender det at jeg sammenligner med GS Og ender alltid opp billigst på koed.

leveringstid GS kontra Koed er like lang hit. Alle mine henvendelser til koed via mail eller telefon har blitt besvart/ordnet på dagen i min favør. Har handlet der aktivt siden 2015 og for beløp jeg ikke tørr å tenke på.

nå Er majoriteten av alt jeg har handlet til e39 og litt e38, så det kan være at jeg kommer forskjellig ut den dagen jeg bytter til f11 eller noe annet en plattformen jeg har idag.

har nå gjort meg bekjent med fcp europa og funnet ut at de kan levere lemførder deler 30-40% billigere en både gs og koed, problemet der er frakt pga korona osv

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...