sveigis Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Ai ai dette er oppdatering jeg liker @Rune-K .😊😊 Jeg må egentlig til med samme jobben da høyttalerene mine nå synger på siste verset ,noe som er dumt pga de er tidsriktige og ser bra ut . Nok om det ,dette oppsettet du skal til med nå må være midt i blinken og du får gi en tilbakemelding hvordan det blir . Ser du kjører Pioneer foran og sånne høyttalere er det jeg har lyst på foran jeg og . Ser d nevner mye ledninger i midtkonsoll og det har jeg og lagt merke til på Bmw generelt .De har fylt godt opp og utnyttet alt de kan ser det ut som.
Rune-K Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden 3 timer siden, sveigis skrev: Ai ai dette er oppdatering jeg liker @Rune-K .😊😊 Jeg må egentlig til med samme jobben da høyttalerene mine nå synger på siste verset ,noe som er dumt pga de er tidsriktige og ser bra ut . Nok om det ,dette oppsettet du skal til med nå må være midt i blinken og du får gi en tilbakemelding hvordan det blir . Ser du kjører Pioneer foran og sånne høyttalere er det jeg har lyst på foran jeg og . Ser d nevner mye ledninger i midtkonsoll og det har jeg og lagt merke til på Bmw generelt .De har fylt godt opp og utnyttet alt de kan ser det ut som. Det er vel 4x6" høyttalere som brukes på E28 også. De går fortsatt og få tak i men det er som regel bestillings vare. Jeg får se hvordan de låter eller så bestiller jeg meg et par nye. Jeg har sikkert nevnt det en gang før men det var en gang jeg plasserte et par strips feil. Da var det helt umulig og få på midtkonsolen igjen.
Rune-K Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden (endret) Fikk gjort noe i dag også men siden jeg er helt motsatt av @sveigis og ikke klarer og komme i gang på morgenen så ble til at jeg ruslet bort med 14 tiden, Og siden jeg har denne hobbyen her også så ble det ikke mange timene. Uansett så bestemte jeg meg siden jeg hadde demontert såpass mye at jeg kunne rydde litt mer i gammel morro så da forsvant panelet til klimaanlegget også. Siden jeg ikke skal bruke forsterkeren i radioen lenger så trenger jeg jo ikke den tykke plussledningen fra batteriet og heller ikke den kraftige jordings ledningen. Så da bestemte jeg meg for og gå tilbake til helt originalt igjen å bruke de opprinnelige ledningene. Ellers så liker jeg alltid og bruke slike sukkerbiter når jeg kobler stereo. Synes det blir en ryddig måte og gjøre det på. Da jeg syntes jeg hadde ryddet nok i gamle ledninger var det på tide og koble de originale diskantene som jeg kjøpte. Gjorde det på den enkleste måten, akkurat som BMW gjorde på 80 tallet. En kondensator på 3,3 mikro farrad også tar vi bare og kobler diskanten inn på de to hvite ledningene. Er jo ikke det mest avanserte delefilteret men tenker det er godt nok. Det som gjenstår da er og feste forsterkeren og dra litt mer kabel, håper jeg kan være litt flinkere til og følge @sveigis sitt eksempel i morgen og begynne litt tidligere. Er jo et par timer bare og montere midtkonsol og dørpanel igjen. Lurer også på en liten ting i kofferten men det kan jeg komme tilbake til. Litt usikker på hvordan jeg skal montere det på en diskre måte. Endret 16 timer siden av Rune-K mslello, Paulus, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå