GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Jeg skulle bytte lyspÊre pÄ baklykten pÄ bilen, A3 2005 modell og mistet skruen nedi gjennom hullet, da jeg skulle lÞsne lyset. Jeg klarer ikke Ä finne ut hvor den havnet. Noen som vet om det er mulig Ä fÄ den ut noe mÄter?

Endret av Akilan
Skrevet

Han spÞr jo pÄ et BMW forum fordi han vet at BMW folk skjÞnner slike ting. ;)

Noen forslag:

- Lys ned gjennom hullet, se om du ser skruen og plukk den ut.

Dersom det er for trangt, eller for langt ned og du ikke fÄr i hÄnda. Kan du kjÞpe en slik: https://www.clasohlson.com/no/Teleskopskaft-med-magnet-og-LED-lykt/p/Pr408454000

SÄ kanskje du fÄr tak i skruen.

Kjip slike ting. Lykke til!

Skrevet
11 timer siden, Akilan skrev:

Hei! 

Jeg skulle bytte lyspÊre pÄ baklykten pÄ bilen, A3 2005 modell og mistet skruen nedi gjennom hullet, da jeg skulle lÞsne lyset. Jeg klarer ikke Ä finne ut hvor den havnet. Noen som vet om det er mulig Ä fÄ den ut noe mÄter?

A3????

Skrevet
7 minutter siden, StigJ skrev:

Nice kommentarer av "voksne" folk her...Â đŸ€Šâ€â™‚ïžÂ 

Litt humor tÄler man vel ;)

Skrevet

@StigJ Jeg har svart seriÞst pÄ mange basic spÞrsmÄl som har dukket opp her gjennom tidene, men litt tull fÄr man vel tÄle nÄr man faktisk skriver at man ikke vet hvor skruen har havnet? Hvis man ikke vet hvor den er sÄ blir det nemlig veldig vanskelig Ä gi tips til hvordan man fÄr den ut :) Dermed valgte jeg i fÞrste omgang Ä ikke tipse om magnetstag, gripeklo, stÞvsuger, pinner med teipbit pÄ, etc.

Skrevet (endret)

Syns en bĂžr tĂ„le ganske mye tull nĂ„r en registrerer seg pĂ„ et BMW forum, for Ă„ spĂžrre om AUDI relaterte spĂžrsmĂ„l.. Du ber liksom om brĂ„k da, etter min mening. 😆

Det haller vel mest mot trolling spþr du meg da men.. 😀

Endret av Alpejohn

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...