Gå til innhold

E46 M3 - 750i solgt


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, ///M-ini95 skrev:

For en garasje 😃

Den E36n er et smykke, virkelig herlig å se slike biler på forumet! 

Hjertelig takk! Er veldig fornøyd med bilparken nå, en luksus verken jeg eller noen andre rundt meg trodde skulle bli mulig så dette smaker sinnsykt godt :D 

12 timer siden, papertiger skrev:

Rett og slett nydelig, for en bilpark! 

Tusen takk! :D 

12 timer siden, Hallgrim86 skrev:

Knalljobb med interiøret der, løftet mange hakk.

Gleder meg til å se mer av X3M!

Ja veldig bra jobb, ikke har de mye erfaring heller noe de var ærlig om i for veien så prisen på dette arbeidet er jo helt latterlig for min del. Det kommer mer :D 

12 timer siden, Marius2002 skrev:

Dere imponerer over fjorden 😎 

Du må gjerne flytte over, vi har kurs for å avklimatisere moldensere som ønsker seg bort :P

11 timer siden, Skulebollen skrev:

X3 kommer til og bli meeget bøs nå!😎

Tror dette blir veldig bra, skal bli en grom familie bil :D  

11 timer siden, E.C. skrev:

Du trenger vel ikke KW V3 nødvendigvis? Erfaringsmessig så stiller de fleste høyden og "that's it", da trenger man som regel ikke to skruer ekstra å vri på som står i mediumposisjon og i realiteten forvandler settet til KW V1. Jeg vil ærlig innrømme at jeg neppe hadde greid å stille bilen "riktig" på egenhånd og at på en primært bruksbil så hadde ikke det blitt justert noe særlig fram og tilbake heller. Senkefjærer med fast høyde kan være like fint det. Bare en tanke :)

Nei du har nok helt rett der, jeg ble forespeilet at dette var det eneste som var tilgjengelig til min bil. Skal få sjekket ut dette nærmere for du har et godt poeng :) 

3 timer siden, Orjan skrev:

Herlig bilpark! Og den 323n er jo helt fantastisk!

Tusen takk! Var heldig med dette kjøpet her føler jeg selv :D 

2 timer siden, papertiger skrev:

Du kjenner jo godt til AC Schnitzer, noen grunn til at disse ikke er på radaren nå? Hadde gått for disse anyday over H&R på en slik bil. De felgene blir jo helt rå! 20" helt rundt?

Kunne vært mer spesifikt men jeg har fått pris på montering av senkefjærer, trenger ikke nødvendigvis å være H&R. Eneste ulempen med AC Schnitzer er prisen, koster nesten 10k kontra H&R på noen få tusen. 
 

Felgene er 21" hele veien rundt, litt usikker på dimensjonen i farta. Men med senk og LCI Comp felger så blir dette veldig bra :) 

9,5x21 ET31 - 10x21 ET39.

2 timer siden, fupsaker skrev:

Kan ikke annet enn å virkelig misunne deg bilparken, kompis. ;) Samtidig er jeg enig med siste taler: ACS. :D 

Tusen takk for det! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår om ACS er dyrt. 10k er dyrt for et sett senkefjører. Ville kanksje heller vurdert disse da, Eibach Pro-Kit 25/25. De pleier vel ofte å bli referert til som et sweetspot på komfort/sport. I tillegg er de på godt tilbud i år hos BSR. Tror faktisk kanskje jeg hadde gått den veien selv.

https://www.bsrperformance.no/produkt/eibach-pro-kit-lowering-springs-215e10-20-040-03-22/bmw-x3-series-g01-m-2019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Krisfje skrev:

Spennende å se når Supersprinten kommer! endte du opp med å bestille selv eller via firma?🤩

Bestilte via firma og de skal og få montere på :D 

27 minutter siden, papertiger skrev:

Forstår om ACS er dyrt. 10k er dyrt for et sett senkefjører. Ville kanksje heller vurdert disse da, Eibach Pro-Kit 25/25. De pleier vel ofte å bli referert til som et sweetspot på komfort/sport. I tillegg er de på godt tilbud i år hos BSR. Tror faktisk kanskje jeg hadde gått den veien selv.

https://www.bsrperformance.no/produkt/eibach-pro-kit-lowering-springs-215e10-20-040-03-22/bmw-x3-series-g01-m-2019

Prisen på nettsiden er 8.900,- så noe mindre en jeg først sa. Mulig de her kan være et like godt alternativ ja, ikke dårlig pris heller som du sier. Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snagg30 skrev:

Prisen på nettsiden er 8.900,- så noe mindre en jeg først sa. Mulig de her kan være et like godt alternativ ja, ikke dårlig pris heller som du sier. Takk :) 

Her får du fjærer for en hyggeligere pris.

https://manhart-performance.de/produkt-kategorie/produktuebersicht/fahrwerke/?_product_brands=x3m-x4m-competition-f97-f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, BMWE39turbo said:

Har aldri opplevd moms og fortollingsgebyr fra autodoc? Isåfall kommer di seint, bestilt endel olje, og nylig fått fjørene + diverse deler uten å betale noke ekstra. Men som sagt det kan vere det kommer da. Forøvrig står det inkludert moms på appen. Legger ved et eksempelScreenshot_20220907-190723.thumb.png.dd27aadf0a6e9e9b4d824088ba5fcd75.png

Hmm! Kan godt være jeg må spise ordene mine det. Undersøkte en del rundt autodoc ifm understell til min tidligere F20, og da kom det opp som et punkt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt en del fra Autodoc, bare på nett. Moms er inkludert, aldri fått noe regning i etterkant. Frakten på 220 kr er litt stiv om man skal kjøpe småting, så pleier å samle opp. Angående priser på fjærer så koster originale fort 6-8000 kr for 4 stk, så det er vel heller H&R som er billige enn at ACS er noe særlig dyre med 9k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ampera skrev:

Absolutt et alternativ! Fikk tilbud på AC Schnitzer til 7800,- 

19 timer siden, BMWE39turbo skrev:

Sjekk autodoc appen. Di har 37% idag. Betalte 1900 for eibach fjører til vår f31.

Takk for tipset, var veldig billig. Kun 3200 for Eibach fjærene men selvsagt utsolgt dessverre.

 

Fikk på Michelin pilot sport 5 i går, og som med E46 M3’n jeg hadde så slet jeg en del med risting i ratt og nervøs bil. I kjent stil fikset Michelin dette 361F5479-2E65-4CDA-8B3B-DA96DF1C7B82.thumb.jpeg.6cc48e167e615d5676250be334482682.jpegF306AECF-C6F2-4500-94C7-9602CEFB47C5.thumb.jpeg.500bdfdabac699853509663ec01944d9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Snagg30 changed the title to E46 M3 - 750i solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...