Snagg30 Skrevet i går, 16:14 Forfatter Skrevet i går, 16:14 (endret) Har vært en snodig "vinter" så langt og har fått gleden av å kunne kjøre sommer bilen usedvanlig mye, kommer an på hvem man spør men noen vil mene jeg er den værste til å eie GT bil for den blir brukt til alt og andre mener det er slik det burde være. November - desember - januar har bestått av mye mildvær og tørre veier og har fått kjørt mye Fikk julegave til meg selv på etterskudd nå gjenstår det litt mer skinn på rattstammen og innstegs listene fine med Porsche er at dette kan kjøpes originalt slik men får kjøpt på ettermarkedet og. Lang leverings tid så må smøre meg med tålmodighet benyttet mildværet til litt bil pleie og fikk bestilt inn små hjul til under spyleren med integrert skumkanon. gir god samvittighet å se alt skite som renner ned Hele interiøret i GT3’n har fått seg en grundig rens, noe tid krevende med alcantara men resultatet ble meget bra. Synes alcantara ratt får overdrevent mye tyn for som med alt annet så står det på vedlikeholdet, slik såg rattet ut ved start underveis Brukte først en spray for å bruke kost forsiktig som jeg gnikket med i sirkel i flere omganger før jeg tørket forsiktig av med den mykeste mikro kluten jeg hadde. Gjorde dette 2-3 ganger. Resultatet ble slik, mykt og fint uten nupper noen steder Både tak/dører/midtarmlene ble tatt hadde egentlig kjøpt felger til G32’n men nordmenn på Finn.no er noe av det mest håpløse som finnes, er så møkkalei enkelte på Finn😅. Etter denne samtalen svarte han med "😂" bare for å irritere litt ekstra avslutter med januar måned i mildvær, 9+ var her i forgårs og begge bilene fikk seg en grundig vask i dag før ene ble satt bort for kort varlig lagring. Våren nærmer seg kjapt nå og den er kjærkommen 63.400km stod det på telleren når jeg kjøpte bilen 30 juli, nå nærmer jeg meg 70.000km tross 6-7 uker nede tid i vente på ny motor. Endret i går, 16:25 av Snagg30 KireS, sveigis, Ampera og 22 andre reagerte på dette 23 2
Skulebollen Skrevet i går, 18:26 Skrevet i går, 18:26 Hærlig update. Har du byttet ratt på gt3 også? Supernice med skinn på rattstamme, hva må du ut med for dette?
Saltkjelen Skrevet i går, 18:35 Skrevet i går, 18:35 Høres ut som Porsche er litt mer velvillig til å selge deler enn det BMW er. Fine detaljer som setter prikken over ien. Hvor er underspyleren fra?
sveigis Skrevet i går, 18:40 Skrevet i går, 18:40 Flott oppdatering og bra arbeid ja 😊 Interiøret i den Porschen er jaggu pent ,fy flate . Og du ?Må si du er heldig som starte sesong nå 😩😩😅
Snagg30 Skrevet i går, 19:20 Forfatter Skrevet i går, 19:20 49 minutter siden, Skulebollen skrev: Hærlig update. Har du byttet ratt på gt3 også? Supernice med skinn på rattstamme, hva må du ut med for dette? Ja står i 991.2 GT3 RS ratt Det kommer på rundt 35.000kr totalt også kan jeg sende tilbake originale deler og få en liten refund. 40 minutter siden, Saltkjelen skrev: Høres ut som Porsche er litt mer velvillig til å selge deler enn det BMW er. Fine detaljer som setter prikken over ien. Hvor er underspyleren fra? Takk! Washking underspyler fra bilpleie kongen, fått kjøpt adapter til den vegg monterte vaskeren slik alt er plug’n play. 35 minutter siden, sveigis skrev: Flott oppdatering og bra arbeid ja 😊 Interiøret i den Porschen er jaggu pent ,fy flate . Og du ?Må si du er heldig som starte sesong nå 😩😩😅 Takk! hehe jeg er selvsagt helt enig! Rå flott med så mye skinn og alcantara i noe som er en banebil med skilt, men bilen er super fin å kjøre på vanlig vei og med tilgivelig understell. sesongen tok aldri slutt her
Ampera Skrevet i går, 19:37 Skrevet i går, 19:37 1 time siden, Saltkjelen skrev: Høres ut som Porsche er litt mer velvillig til å selge deler enn det BMW er. Fine detaljer som setter prikken over ien. Hvor er underspyleren fra? https://www.garasjetid.no/turisimo/18012/turisimo-undercarriage-washer-deluxe-underspyler-til-bil-m-utskiftbare-dyser denne men bestille ekstra små jul, har den samme. Saltkjelen reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Fin oppdatering! Hvordan er det med tilbakegangen til ren diesel i hverdagen kontra hybrid? Og 6GT, er den som en 5-serie i plass og størrelse, eller mer som en 7-er med bagasjerom som en femmer? Den underspyleren såg utrolig kjekk ut - ser ut som Bilpleiekongen og Garasjetid (samme mann?) selger under to forskjellige varemerker, sitt eget Wash King, og Turisimo? fupsaker og Snagg30 reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden 2 timer siden, papertiger skrev: Fin oppdatering! Hvordan er det med tilbakegangen til ren diesel i hverdagen kontra hybrid? Og 6GT, er den som en 5-serie i plass og størrelse, eller mer som en 7-er med bagasjerom som en femmer? Den underspyleren såg utrolig kjekk ut - ser ut som Bilpleiekongen og Garasjetid (samme mann?) selger under to forskjellige varemerker, sitt eget Wash King, og Turisimo? Takk! det er ganske dyrt😅 må ærlig innrømme vi begge savner å kunne kjøre alt det lokale på ren strøm samt ha en bil som var stor nok til hele familien og lang rekkevidde på lang tur. men mye av dette er jo min feil for jeg skulle kjøpe i3 i tillegg for å ta unna alt dette men jeg har endt opp med å bruke varebil siste månedene og fruen 6-serien. En G05 i unik spec har sneket seg høyt opp på ønske listen men føler og hybrid linje har sine ulemper, synes de blir stiv og stumpete selv om de har luft understell for man kommer ikke unna 500kg+ ekstra vekt. Vi snakker ofte om vekt på entusiast biler med tanke på banekjøring/kjøre opplevelse osv men dette er og noe man merker i hverdagen ved vanlig kjøring synes jeg. Utover det er vi kjempe fornøyd med bilen! Og det er uten tvil en 7-serie med 5-serie plass, var litt usikker på dette frem til jeg fikk lagt på dekk som ikke var RF. F.eks. hadde cayenna luft begge akslinger men kan ikke sammenlignes en gang på 6-serien, den er i en helt annen liga og jeg tipper mye er pga vekta. Nå nærmer vi oss sommer sesong slik den omsider blir brukt på skikkelige distanser her er diesel på topp enda! Vi har kjørt 6000km med den nå og snitter 0.73l på mila, stort sett lokal kjøring. laffe, papertiger, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå