Vegard_ Skrevet Søndag kl. 22:47 Forfatter Skrevet Søndag kl. 22:47 Bestemte meg for å ikke vinterlagre 523i'n i år. Jeg får mye mer glede ut av å faktisk kjøre den 😄 Kom fram til at bilen egentlig trenger hellakkering da det er skavanker, riper og smått med rust over alt. Så da kan jeg i hvertfall bruke den til alt er fikset, så vinterparkere den etter det. Har påfylt med fluidfilm i alle kriker, kroker og hulrom + Ett lite bilde fra trollveggen denne helga på veg til en kompis i sykkylven 😁 Patryck, sveigis, E.C. og 4 andre reagerte på dette 7
Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 22:56 Skrevet Søndag kl. 22:56 Den skriker om et sett med style 66😁 Vegard_ reagerte på dette 1
Vegard_ Skrevet Søndag kl. 23:04 Forfatter Skrevet Søndag kl. 23:04 6 minutes ago, Ingvaldsen said: Den skriker om et sett med style 66😁 Jeg er helt enig! Men det får bli når disse 15" vinterdekkene er modne for å byttes 😎 (siste sesong nå)
sveigis Skrevet i går, 11:13 Skrevet i går, 11:13 På 21.12.2025 den 23.47, Vegard_ skrev: Bestemte meg for å ikke vinterlagre 523i'n i år. Jeg får mye mer glede ut av å faktisk kjøre den 😄 Kom fram til at bilen egentlig trenger hellakkering da det er skavanker, riper og smått med rust over alt. Så da kan jeg i hvertfall bruke den til alt er fikset, så vinterparkere den etter det. Har påfylt med fluidfilm i alle kriker, kroker og hulrom + Ett lite bilde fra trollveggen denne helga på veg til en kompis i sykkylven 😁 Jeg hadde nok gjort det samme og støtter deg 😊 og med sau overalt så tar du ikke bekymre deg så veldig heller. Ser e87en som vi har i familien den får sau under hvert andre år og holder seg dønn den under og den rusten som er ,har ikke utviklet seg . Kjør og kos deg .😊 Vegard_ reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå