smashy Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 (endret) Satser på å svinge innom en tur. 🍦 Får se an hvordan det blir i forhold til barna 😅 Endret Mai 18, 2022 av smashy BimmerFan!, Slavearbeider'n og ///M-ini95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 4 timer siden, sveigis skrev: @Fredrik 90 og @Lars89? Til info ,fikk beskjed om at jeg mulig må bytte girkasse på i helga på x5 ,dvs at da er Bimmerstreff i en tynn tråd .(Dritt.no) Men her har jeg ikke noe valg ,må ta det når folk kan hjelpe 😊 Får beskjed ila fredag både meg og dere . Søndag er hviledag vet du, det må vi ta seriøst vi som er fra bibelbeltet 😅 Men jeg ser ikke probemet, dere skrur så mye dere får tid på Lørdag, så stikker man på treff søndag kl 12:00. Surrer der en time eller to og reiser hjem igjen, så er resten av ettermiddagen ledig til å skru ferdig 😀 Tar en time og tre kvarter hver vei å kjøre. sveigis, Slavearbeider'n og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 18, 2022 Share Skrevet Mai 18, 2022 38 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Søndag er hviledag vet du, det må vi ta seriøst vi som er fra bibelbeltet 😅 Men jeg ser ikke probemet, dere skrur så mye dere får tid på Lørdag, så stikker man på treff søndag kl 12:00. Surrer der en time eller to og reiser hjem igjen, så er resten av ettermiddagen ledig til å skru ferdig 😀 Tar en time og tre kvarter hver vei å kjøre. Enig ,veldig enig 😊😊,nei pokker skal få ordnet noe .🙏👍👍 Ampera, BimmerFan! og Slavearbeider'n reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 På 18.5.2022 den 23.20, sveigis skrev: Enig ,veldig enig 😊😊,nei pokker skal få ordnet noe .🙏👍👍 Regner med ny kasse allerede er på plass ?🤪 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 4 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Regner med ny kasse allerede er på plass ?🤪 Ja den er på plass nå .😊 Byttet idag Ingvaldsen 😊 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 Da tar jeg turen jeg og da ting falt på plass 😊 ///M-ini95, smashy, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 Kommer nok en tur vi også, slenger oss på felleskjøringen fra Bilia Skøyen i morgen tidlig 😄 Kjipt at det skulle regne i dag, må nesten vente med bilvask til i morgen da. 😅 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 1 minute ago, idapederse said: Kommer nok en tur vi også, slenger oss på felleskjøringen fra Bilia Skøyen i morgen tidlig 😄 Kjipt at det skulle regne i dag, må nesten vente med bilvask til i morgen da. 😅 Ligger en bensinstasjon ved avkjøringa fra E18. Usikker på om det er selvvask der, men håper det! Min er nok mer skitten, så jeg kan ta en for laget 😅 sveigis og idapederse reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 4 minutter siden, smashy skrev: Ligger en bensinstasjon ved avkjøringa fra E18. Usikker på om det er selvvask der, men håper det! Min er nok mer skitten, så jeg kan ta en for laget 😅 Stikker innom jobben og vasker før vi vender nesa mot Skøyen, så ordner seg heldigvis for vår del 😄 Men krysser fingrene for selvvaskemuligheter for din del! 🤞🏻😁 smashy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 27 minutes ago, idapederse said: Stikker innom jobben og vasker før vi vender nesa mot Skøyen, så ordner seg heldigvis for vår del 😄 Men krysser fingrene for selvvaskemuligheter for din del! 🤞🏻😁 Kjempemessig å kunne gjøre det. 🤩 Blir ikke lange strekket for min del. Porsgrunn -Sandefjord tar vel snaue halvtimen og altfor mange vaskehaller innimellom 🙈😅 Til dere som kommer via Larvik så ligger det en bra vaskehall like ved Bommestad. Alltidrenbil eller noe slikt. 4-5 plasser og sjeldent folk der. Bra utstyr og enormt trykk i høytrykken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 Kos dere på treff i morgen. Dessverre noe langt unna for en helgatur fra Ålesund, evnt ei uke fortidlig... Passerer neste søndag. Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 Dukker også opp på Bilia i morgen! @idapedersedet er en veldig kurant selvvask på Circle K Skøyen, avkjøringen etter Bygdøylokket, om man kommer fra sentrum. Må nok innom den selv.. ikke regnet sin feil, men alt dette støvet og pollen som er ute nå. For ikke snakke om fuglene i treet over bilen.. I Larvik kan "Nordbyen bilvasksenter" anbefales, og den ekstremt velassorterte bilpleiespesialisten Larvik bilpleiesenter, som ligger på omtrent samme sted. Adresse Løkka 17, adkomst fra Elveveien. Det er jo ikke mange steinkastene fra Bommestad, så kanskje den @smashy sikter til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Mai 22, 2022 Share Skrevet Mai 22, 2022 5 timer siden, smashy skrev: Kjempemessig å kunne gjøre det. 🤩 Blir ikke lange strekket for min del. Porsgrunn -Sandefjord tar vel snaue halvtimen og altfor mange vaskehaller innimellom 🙈😅 Til dere som kommer via Larvik så ligger det en bra vaskehall like ved Bommestad. Alltidrenbil eller noe slikt. 4-5 plasser og sjeldent folk der. Bra utstyr og enormt trykk i høytrykken. Absolutt, det er en mulighet jeg på ingen måte tar for gitt 😅 2 timer siden, Grobian skrev: Dukker også opp på Bilia i morgen! @idapedersedet er en veldig kurant selvvask på Circle K Skøyen, avkjøringen etter Bygdøylokket, om man kommer fra sentrum. Må nok innom den selv.. ikke regnet sin feil, men alt dette støvet og pollen som er ute nå. For ikke snakke om fuglene i treet over bilen.. I Larvik kan "Nordbyen bilvasksenter" anbefales, og den ekstremt velassorterte bilpleiespesialisten Larvik bilpleiesenter, som ligger på omtrent samme sted. Adresse Løkka 17, adkomst fra Elveveien. Det er jo ikke mange steinkastene fra Bommestad, så kanskje den @smashy sikter til! Takk for tips, akkurat den stasjonen ser ganske kurant ut ja. Men nå er jeg så heldig å ha bilvaskemuligheter på jobben, så benytter meg av den tenker jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Mai 22, 2022 Share Skrevet Mai 22, 2022 10 hours ago, Grobian said: Dukker også opp på Bilia i morgen! @idapedersedet er en veldig kurant selvvask på Circle K Skøyen, avkjøringen etter Bygdøylokket, om man kommer fra sentrum. Må nok innom den selv.. ikke regnet sin feil, men alt dette støvet og pollen som er ute nå. For ikke snakke om fuglene i treet over bilen.. I Larvik kan "Nordbyen bilvasksenter" anbefales, og den ekstremt velassorterte bilpleiespesialisten Larvik bilpleiesenter, som ligger på omtrent samme sted. Adresse Løkka 17, adkomst fra Elveveien. Det er jo ikke mange steinkastene fra Bommestad, så kanskje den @smashy sikter til! Stemmer @Grobian, helt riktig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2022 Da kjører vi fra Oslo mot Fokserød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå