RF91 Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 E36 e sjeldan feil 😁 ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Blir meget bra til slutt denne Gleder meg til å følge med videre ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2023 Endelig fått brukt den litt nå, er helt tett i bensinslanger og alt så blir kanskje en tur til Gatebil til helga har også fått polert kjapt over den en runde, gjorde seg veldig! BjornarHS, norbakken, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Lekkert ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 7, 2023 Share Skrevet Juli 7, 2023 Veldig smakfullt! Skal du stille ut på Showgarden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 16, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2023 På 7.7.2023 den 17.25, Lars89 skrev: Veldig smakfullt! Skal du stille ut på Showgarden? Ble desverre ikke plass der 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 16, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2023 Fått vaska og gjort rent litt på M54 motoren som trolig blir beholdt skal demontere motorkomponenter og kjøre alt av deler i delevasker, blir også bestilt orginalt pakningssett, ny reim og litt småtteri. Ac er også fjernet. Blir og kjøre litt updates på motor fremover og tillegg ombyggingsprosessen som forhåpentligvis trer i kraft om ikke altfor lenge E.C., Marius2002 og HakonLimseth reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 30, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2023 Fikk knipsa litt bilder i gårkveld foran huset, var litt morro og kunne kjøre bilen i posering foran huset Til uka skal bilen på EU, kjenner jeg er litt spent på den, men vil tro det skal gå ganske så smertefritt. StigJ, Orjan, BjornarHS og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 Begynna å bli skikkele bra no 😎😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 4, 2023 Forfatter Share Skrevet August 4, 2023 Da var komplett orginal M3 eksos i boks også, ikke mye som mangler nå før alt er komplett E.C., fupsaker, skoglund og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 9, 2023 Forfatter Share Skrevet August 9, 2023 Vært på Eu med bilen, var ikke rare feila jeg fikk, men fikk feil på bremseslange foran og noen lys, blir ordna fortløpende og rett på etterkontroll norbakken og HakonLimseth reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 18, 2023 Forfatter Share Skrevet August 18, 2023 Da var individualgrillen montert Eneste jeg er på leit etter nå er 18 BBS RC300 eller lignende, har sett på Ströms str2 også, noen som har erfaring med felger derifra? neste nå blir å begynne smått med bilen i vinter, og håper jeg får ordna meg en plass å skru på. Samboeren og jeg skal på visning på et hus nå til uka med 80kvm garasje, hadde vært drømmen E.C. og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 20, 2023 Share Skrevet August 20, 2023 80 kvm garasje? Bare å slå til med en gang ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 21, 2023 Forfatter Share Skrevet August 21, 2023 På 20.8.2023 den 15.05, E.C. skrev: 80 kvm garasje? Bare å slå til med en gang Jepp! Eier idag nytt hus (bygd i 2022) som vi nå skal selge pga dårlig trivsel… her er forøvrig bildet av den ene garasjen som er på det huset vi skal se på er også en på 45kvm med boder itillegg på 25kvm, blir spennende å se hva vi kan få til sveigis, fupsaker, M-jakob og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 21, 2023 Share Skrevet August 21, 2023 Den garasjen der hadde e36en kledd bra 😊😊 ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå