Gå til innhold

Tips til bilpleieprodukter


Hahah
 Share

Anbefalte innlegg

9 hours ago, ZhilleN said:

Mye riktig her, men for å pirke litt så pleier jeg faktisk å ta håndvasken før metallpartikkelfjerner, Nettopp for å få av trafikkfilmen som kan hindre litt av effekten av denne, uansett hvis bilen skal poleres etter grundig vask må man ty til clay for å få flatene tilbermet helt frie for forurensing 

Det hender jeg tar en ekstra runde med metallpartikkelfjerner etter håndvasken også, men det vurderes der og da. Så jeg er ikke uenig med deg. 

Clay er "nesten" et must før polering, men det kommer an på hvor ille bilen er. Mine egne biler klarer jeg stort sett å holde bra og "nuppefri" hele tiden, men skal jeg ta noen andre sin, så kan jeg ikke huske at jeg har kommet utenom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Hahah skrev:

Takk for skikkelig godt svar, skal absolutt sjekke ut alle de produktene. Nå har jeg faktisk allerede kjøpt Vorreininger B, og jeg satt faktisk å vurderte om jeg skulle kjøpe Glossworkz fra CG eller CG Mr. Pink. Vet ikke om det er så stor forskjell på de, men ville ha noe som var skånsomt når jeg skal legge voks, så endte opp med Mr.Pink denne gangen :-)

Begge to er fine, er bare jeg som lander på Glossworkz gang etter gang. 😅 Du blir garantert fornøyd med Mr. Pink også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...