Ingvaldsen Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 2 timer siden, norbakken skrev: Vel, jeg vil ikke påstå at den er fryktelig presis, men den ble veldig mye bedre nå som jeg fikk justert hjulstillinga. Har noen dårlige foringer i forstillingen som gjenstår, og så mistenker jeg at dekkene mine er av sorten som sporer mer enn en del andre. Uansett veldig mye bedre nå! ja det er ulempen med bil med så avansert bakstilling er at det er mange punkt som kan lure deg. så også på filmen til m539 at det var himla nøye med montering av paralellstag og styrearm for at den skulle gå riktig. vet også det at det var å få bestilt 850i med bkahjulstyring, men de kan det ikke være mange av.
norbakken Skrevet Mai 4 Forfatter Skrevet Mai 4 28 minutter siden, Ingvaldsen skrev: ja det er ulempen med bil med så avansert bakstilling er at det er mange punkt som kan lure deg. så også på filmen til m539 at det var himla nøye med montering av paralellstag og styrearm for at den skulle gå riktig. vet også det at det var å få bestilt 850i med bkahjulstyring, men de kan det ikke være mange av. Jeg bytta jo 22 foringer i fjor vinter, så det er sånn sett flere deler som potensielt kan bevege seg eller skape mykhet. Snakket med én på BMWCCN-treffet i går med en 850CSI, disse har firehjulsstyring som standard, og den var visst ikke helt enkel å få på stell. Tenker det er nok deler baki der som det er. 285 dekk hjelper heller ikke på sporingen. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 (endret) 20 minutter siden, norbakken skrev: 285 dekk hjelper heller ikke på sporingen. med gode dekk så er bredden irrelevant om hjulstilling er iorden edit: ser ifølge tråden at du ikke har rørt casterstag enda, rekner med de er synderen siden de er av gummi, bærearm har kule i begge ender Endret Mai 4 av Ingvaldsen
norbakken Skrevet Mai 4 Forfatter Skrevet Mai 4 16 minutter siden, Ingvaldsen skrev: med gode dekk så er bredden irrelevant om hjulstilling er iorden edit: ser ifølge tråden at du ikke har rørt casterstag enda, rekner med de er synderen siden de er av gummi, bærearm har kule i begge ender Har ikke rørt noe fremme enda nei, men jeg syns fortsatt den er litt løs bak, så det tipper jeg er dekkene.
Ingvaldsen Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 33 minutter siden, norbakken skrev: Har ikke rørt noe fremme enda nei, men jeg syns fortsatt den er litt løs bak, så det tipper jeg er dekkene. ser frem til mer e31 innehold Ron Jeremy og norbakken reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå