Gå til innhold

BMW E36 M3 3.2 EVO /// (Nytt prosjekt M Coupe)


Gnusmas123
 Share

Anbefalte innlegg

Kult at du kjøpte denne!

Det er vel en del av oss som synes du betalte for mye for denne, men affeksjonsverdi og nostalgi trumfer ofte fornuft. 

Men hvis du ordner alt selv eller uten kvittering blir vel ikke regnskapet så gærent allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Werther skrev:

Kult at du kjøpte denne!

Det er vel en del av oss som synes du betalte for mye for denne, men affeksjonsverdi og nostalgi trumfer ofte fornuft. 

Men hvis du ordner alt selv eller uten kvittering blir vel ikke regnskapet så gærent allikevel. 

Takker 😁

ja, med tanke på kva som må gjerast var den i dyreste laget. Men det er nostalgi, minner og gleden eg får av å gi nytt liv til gamle BMW’er som gir meg motivasjon 😁 

Estimert påkost for å få den tilnærmet 100% ligger på 120 tusen. Da gjer eg alt mekanisk arbeid sjølv. Eg er utdanna tungbil mekaniker og har jobba som det i 7 år. Eg trur resultatet blir upåklagelig. Så håper eg at denne blir ivaretatt og stelt pent med i fremtiden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du til i Førde 😊? Jeg var nok en av dem som var overrasket over hvor mye Alpinaen gikk for, men ser ut til at den gikk til rette eiger vertfall 🙌

 

Men 120k for alt på den listen, ink. En hellakkering🙈? Isåfall må jo Riko bil vere Norges billigste 😅  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skulebollen skrev:

Holder du til i Førde 😊? Jeg var nok en av dem som var overrasket over hvor mye Alpinaen gikk for, men ser ut til at den gikk til rette eiger vertfall 🙌

 

Men 120k for alt på den listen, ink. En hellakkering🙈? Isåfall må jo Riko bil vere Norges billigste 😅  

Eg holder til i Førde, ja!

80k for heillakkering. 120k er estimat. Men er forberedt på at det kan bli dyrere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gnusmas123 skrev:

Eg holder til i Førde, ja!

80k for heillakkering. 120k er estimat. Men er forberedt på at det kan bli dyrere 😊

Det var jo en ekstremt god pris! Men da er det uten rust og bulker da? Og du demonterer? 

Ellers enig med @GtiGtr om at denne fortjener egen tråd 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skulebollen skrev:

Det var jo en ekstremt god pris! Men da er det uten rust og bulker da? Og du demonterer? 

Ellers enig med @GtiGtr om at denne fortjener egen tråd 😁

Ja, prisen er upåklagelig! Verken rust eller bulker. Det lille som var er trekt/masert ut for å unngå sparkling. 
Dei demonterer. 😁

Det kan nevnes at det er ikkje første gang eg bruker dei. Så det kan godt vere at eg har fått litt bedre pris av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld vart det oljeservice, viktig å få tatt den før sesongstart! 

Eg tok også ein shining av innerskjermer. Produkt Owatrol Polytrol. Det finnes mange produkt som gir samme resultat, men dette har holdbarhet også 😄

Avventer med å montere eksos til bilen har vert på vegvesen å fått godkjent senkesett.

image.jpeg

IMG_6745.JPG

IMG_6723.JPG

IMG_6726.JPG

IMG_6732.JPG

IMG_6735.JPG

IMG_6737.JPG

IMG_6725.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snagg30 skrev:

@Skulebollen@Gnusmas123 jeg har hatt lyst å hel lakkere min E46 og har derfor hentet ut tilbud rundt om, her er billigste :) her gjør de absolutt alt arbeid. Autolakk Ålesund 

IMG_9474.thumb.jpeg.914fcc6dbd0b484bb63d03816301876e.jpeg
 

Ellers gratulerer med grom bil! 

Lakk er veldig variabelt, det er vel dobbelt så mye arbeid og lakke 98% vs 95%, skal man lakke 100% er det gjerne 4 ganger jobben av 95% 

Samme med hvor mye som blir demontert osv. Stoor forskjell 😅 

Men mye er gjort om man har en rust og bulkfri bil 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på tråden din @Gnusmas123! Denne skal jeg følge litt med på :-D

Kjekt med flere Z tråder her inne!  (Noe som minner meg på at jeg burde få igang min egen tråd igjen, skjer jo mye med bilene mine...)

Eisenman kommer du til å bli fornøyd med, har det selv på min.  Deilig rasp når man kjører på litt, her har du en liten video fra litt autoslalom kjøring. ( Dette er ikke race versjonen )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, fxslin skrev:

Kjekt med flere Z tråder her inne!  (Noe som minner meg på at jeg burde få igang min egen tråd igjen, skjer jo mye med bilene mine...)

Det må du 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, fxslin skrev:

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på tråden din @Gnusmas123! Denne skal jeg følge litt med på :-D

Kjekt med flere Z tråder her inne!  (Noe som minner meg på at jeg burde få igang min egen tråd igjen, skjer jo mye med bilene mine...)

Eisenman kommer du til å bli fornøyd med, har det selv på min.  Deilig rasp når man kjører på litt, her har du en liten video fra litt autoslalom kjøring. ( Dette er ikke race versjonen )

 

 

Kjekt du stakk innom! :)

Berre å tørke støv av tråden din å få den i gang igjen! Da øker vi M-coupe aktiviteten med 100% om du setter i gang også 😆

Fikk montert Eisenmann tidligere i veka, kunne ikkje vert meir fornøyd! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...