ehaugsnes Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Fiksa et nytt punkt på lista igår. Foringer til dørstoppern! Dette gjorde jeg på samme dør på den forrige e65’n og, så det var en grei jobb😊 e65 og f01 (og nyere 7’ere?) har trinnløse dørstoppere, så døra holder seg på plass der du vil. Kjekk funksjon den gamle foringa var nesten helt vekk😅 hadde blitt til rødt pulver som lå i bunnen av døra noget bedre den nye og voilà! Tight og fin dør igjen😃 Belønte meg selv med og se Simpsons the movie etterpå. Trives godt i baksetet😂 Tony Soprano, hennum, KMT og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 41 minutter siden, ehaugsnes skrev: Fiksa et nytt punkt på lista igår. Foringer til dørstoppern! Dette gjorde jeg på samme dør på den forrige e65’n og, så det var en grei jobb😊 e65 og f01 (og nyere 7’ere?) har trinnløse dørstoppere, så døra holder seg på plass der du vil. Kjekk funksjon den gamle foringa var nesten helt vekk😅 hadde blitt til rødt pulver som lå i bunnen av døra noget bedre den nye og voilà! Tight og fin dør igjen😃 Belønte meg selv med og se Simpsons the movie etterpå. Trives godt i baksetet😂 Som jeg har sagt mange ganger ,godt å se noen kjøper disse og ser gleden i de . e65 har jeg likt bestandig og mener den er en flott 7 serie hvertfall facelift . Men nå er jeg her at jeg faktisk og kunne hatt første gen og nettopp pga utseendet 😁. Morro å se det du gjør med den .
ehaugsnes Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 1 time siden, sveigis skrev: Som jeg har sagt mange ganger ,godt å se noen kjøper disse og ser gleden i de . e65 har jeg likt bestandig og mener den er en flott 7 serie hvertfall facelift . Men nå er jeg her at jeg faktisk og kunne hatt første gen og nettopp pga utseendet 😁. Morro å se det du gjør med den . Jeg må innrømme at prefacen faktisk har begynt og vokse på meg litt også🙈 sveigis reagerte på dette 1
RF91 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Dikka to må vera spinn hakka galne mr.pingu, Ingvaldsen, ehaugsnes og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 time siden, RF91 skrev: Dikka to må vera spinn hakka galne Som jeg sa @RF91 de er så stygge at jeg kunne hatt første gen. Ja galne er vi ,men ikke så galne som enkelte som betaler en halv mill for en e30 .DET er galskap det 🥳🥳🥳🥳
RF91 Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden 1 time siden, sveigis skrev: Som jeg sa @RF91 de er så stygge at jeg kunne hatt første gen. Ja galne er vi ,men ikke så galne som enkelte som betaler en halv mill for en e30 .DET er galskap det 🥳🥳🥳🥳 Den typen folk bevise berre at ein ikkje trenge ein hjerne for å ha mykje peng på konto 😅 … når da e sagt so vil eg ikkje ha snakk om folk so kjøpe e30 i ungdommen og kasta peng på den 15 år utan å bruka den…
Saltkjelen Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Jeg liker også E65 pre-LCI, men det må være en ryddig utgave. Om ikke havner den fort i hallik-kategorien. Angående trinnløse dørstoppere, er det bare E65 og F01 (samt G70) som har dette. Det er også bare E65 og F01 som har et ufattelig deilig alcantara taktrekk med sømmer (og skinn for F01). Selv om G11 er en vanvittig fin bil, fremstår likevel E65 og F01 som noe helt spesielt - biler som ble utviklet uten at blårussen raslet med pengesabelen i bakgrunnen og begrenset ingeniørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå