Andreas_R Skrevet August 18 Skrevet August 18 Gratulerer! Særdeles pen bil det der 😁 Og kjekt at det løste seg så greit med salg av E65! Rådelager skiftet jeg på min i fjor. Piece of cake. Internett er jo full av guider og videoer på dette. Jeg kjøpte et kit fra Turner motorsport. Da får du med alt av hardware osv. Jeg gikk for BE oppgraderte lager tror jeg det var, og ARP bolter. Da slipper du den omstendige tiltrekningsprosedyren.
Gabz Skrevet August 18 Skrevet August 18 Grattis med meget kul M3! Gøy at den er gjennomført helt til baklyktene. Sikla fælt på 7ern din når den lå til salgs, ganske heftig mengde bil for pengene der.
fupsaker Skrevet August 18 Skrevet August 18 FOR en fantastisk bil og riktig bygg! Utrolig misunnelig på denne.
Stawky Skrevet August 18 Skrevet August 18 Kan adde på misunnelsen her. Husker denne fra E46 fanatics når jeg første begynte med E46. Finnes vell ikke bedre M3 Sedan bygg enn den der! Ikke ofte en sedan baken også blir convertert til coupe 🤩 fupsaker reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå