Ingvaldsen Skrevet Februar 6 Forfatter Skrevet Februar 6 (endret) før bilder før den store jobben dags for storsørvis staret med bytte av casterforinge pga feilmontering, begge var revnet og veldig myke. samtidig blir det montert eibach fjører som fulgte med bilen all olje skal byttes, eneste stedet du finner tappeplugg her er framdiff, motor og girkasse så da blir det tungvint, bek sbart olje og fikk ut over 1 liter fra bakdiff fordelingskasse ble det prøvd med å dra ut flens, fikk bare ut 2,5dl selv om jeg sugde fra både simring og fylleplugg. Fikk kun i 2,5 ny olje, men stappet slangen helt inn å spylte inn 1 liter. Så mesteparten ny olje. forrige eier har tatt en mindre overhaling på høyre side sog det fulgte med deler til venstre. Glidepinner, bumpstopp og bremseskjold. tenk om alt hadde vært produsert der disse gummiforingene kom fra.. Filter på plass, mahle sitt så mest fancy ut. Lånte sjølingen sin bil i mellomtiden, legg merke til kilometer. 18 eller 19mod proace😂 kupefilter av den fancy typen, veldig trasig å bytte når man er vant til alt det jeg har eid tidligere. dette å av mest fancy type. Etter lufting av dieselsystem ettter filterbytte og høydejustering på lufta bak så var den ute igjen å klar for nye mil. Alt i alt så ble det vell cirka 25mm fremme og 15mm bak. kjøpt inn mer tilsetning for å holde liv i cp4, prolong er ikke å få lengere så da ble det liqiumoly. blle også nytt filter å olje på girkasse, men dårlig dokumentert siden jeg drev på gulvet å griset. Er vell knapt større drittjobb å få, så garasje med løftebokk må på plass snarest.0 Endret Torsdag kl. 22:50 av Ingvaldsen mslello, tennbrikket, sveigis og 18 andre reagerte på dette 21
Skulebollen Skrevet Fredag kl. 21:14 Skrevet Fredag kl. 21:14 (endret) Meget flott bil du kan ha glede av lenge Endret Fredag kl. 21:14 av Skulebollen
Ingvaldsen Skrevet Fredag kl. 22:26 Forfatter Skrevet Fredag kl. 22:26 1 time siden, Skulebollen skrev: Meget flott bil du kan ha glede av lenge den kommer nok på finn neste fri, kanskje det blir tett garasje uten hjelp fra banken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå