Ingvaldsen Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 5 minutter siden, papertiger skrev: Passe romslig den carporten! Må vel til med sidehengsla industri leddport skal du få tetta igjen fronten her hvor mange kvadrat snakker vi? Virkelig flott utsikt du har også oppe i høyden der. Har style 37 fra E38 mer aggressivt innpress enn fra E39 som gir bedre fitment? det blir et greit kompromiss, blir industriport med veggmontert motor så det kan være åpent imellom skinnene . snaue 56m2 innvendig, 7m dyp og 8,2m bred. style 37 til e34 og e39 er et20 8 og 9 tommer. mens til e38 og e31 er det 18x8 et13 forran og 18x95 et25 bak, til sammenligning er style 65 18x8 et20 og 18x9,5 et25. så ja de passer bedre i hjulhuset. Skulebollen og papertiger reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ja, dette er skikkelig drømmegarasje. Bruker du enkelgarasjen til høyre for den nye eller blir denne gjort om? Og endelig fikk du deg skikkelige hjul til E39. sveigis reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: Ja, dette er skikkelig drømmegarasje. Bruker du enkelgarasjen til høyre for den nye eller blir denne gjort om? Og endelig fikk du deg skikkelige hjul til E39. Og jeg fikk skikkelige til m3🥸har fortsatt lyst på 19" hjul da, og aller helst csl..
Saltkjelen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 minutt siden, ehaugsnes skrev: Og jeg fikk skikkelige til m3🥸har fortsatt lyst på 19" hjul da, og aller helst csl.. Hehe, ja, men BBSene sitter etter min mening som et skudd til den litt rundere E46 enn den firkantede E39. Her har hjulene havnet hos sine rettmessige biler, spør du meg.
Ingvaldsen Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: Ja, dette er skikkelig drømmegarasje. Bruker du enkelgarasjen til høyre for den nye eller blir denne gjort om? Og endelig fikk du deg skikkelige hjul til E39. Den er tatt i bruk som vedlager, ingen vits å fyre med ved vist det ikke er enkelt å tilrettelagt. 29 minutter siden, ehaugsnes skrev: Og jeg fikk skikkelige til m3🥸har fortsatt lyst på 19" hjul da, og aller helst csl.. du må få montert kapsler nå å trille bilen ut å ta bilder! Saltkjelen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå