KristianEkren Skrevet Desember 3, 2023 Forfatter Skrevet Desember 3, 2023 (endret) 18 minutter siden, Ingvaldsen skrev: bytte du glødereleet samtidig ? regner med det sitter under innsuget på denne også hvor mange kilometer har du nå ? Byttet ikke glødereelet/styringsenheten nei. Det er TRANGT under panseret på denne kontra 530n jeg hadde ja. Den får bli et problem seinere🫡 Er vell passert 155 xxx nå😄 Endret Desember 3, 2023 av KristianEkren
KristianEkren Skrevet Desember 8, 2023 Forfatter Skrevet Desember 8, 2023 Har testet webasto litt i den senere tid. Men synes ikke det blir noe spesielt varm inni bilen. Den starter opp og går fint høres det ut til. Tenkte kanskje sirkulasjons pumpen var gåen, men da hadde vell webasto stoppet pga overoppheting tror jeg.
Otis Skrevet Desember 8, 2023 Skrevet Desember 8, 2023 Men hva sier klima da? Roer viften seg ned etterhvert? Blir motor varm? Hvor fort går det? Var dette mens motor var av?
KristianEkren Skrevet Mai 9 Forfatter Skrevet Mai 9 På 8.12.2023 den 23.10, Otis skrev: Men hva sier klima da? Roer viften seg ned etterhvert? Blir motor varm? Hvor fort går det? Var dette mens motor var av? Den virker tilsynelatende ok. Men gir omtrent null varme.
KristianEkren Skrevet Mai 9 Forfatter Skrevet Mai 9 Lenge siden jeg har vært her inne nå. Men bilen fikk seg nye michelin Pilotsport 4S nå i vår. EU godkjent for 2 nye år ble den og. Planen innen kort tid er og ta en skikkelig vår rengjøring av bilen😄 Saltkjelen, sveigis, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6
KristianEkren Skrevet Mai 10 Forfatter Skrevet Mai 10 Ble en kjapp vask ikveld. Bilen lever et godt liv i trøndelag håper jeg😄 Har pr nå passert 171k. Er ganske ryddig i lakk og interiør. Interiør treng en liten oppstrekk mtp på farge på seter og midtarmlen osv. Bilen kjøres hverdagslig av fruen til barnehage og jobb. fupsaker, Tony Soprano, Orjan og 3 andre reagerte på dette 6
Saltkjelen Skrevet Mai 10 Skrevet Mai 10 Det er en fantastisk flott M550d! Spesielt hyggelig å se at den blir godt stelt med etter eiertiden til @Ingvaldsen også! KristianEkren reagerte på dette 1
KMT Skrevet Mai 10 Skrevet Mai 10 (endret) On 12/8/2023 at 4:45 PM, KristianEkren said: Har testet webasto litt i den senere tid. Men synes ikke det blir noe spesielt varm inni bilen. Den starter opp og går fint høres det ut til. I webastosamletråden ser det ut som at det muligens er ein som har opplevd tilsvarende som deg: https://bimmers.no/forums/topic/804299-webasto-diagnosefeilsøkingspørsmål-samletråd/?page=32#findComment-3325775 Endret Mai 10 av KMT
KristianEkren Skrevet Mai 10 Forfatter Skrevet Mai 10 12 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det er en fantastisk flott M550d! Spesielt hyggelig å se at den blir godt stelt med etter eiertiden til @Ingvaldsen også! Hyggelig og høre😄 må stelle pent med en så spesiel bil. Det er en ære og få eie akkurat denne. Oljeskift er hver 10k. Er også orginalt batteri enda. Men må nok regne med og skifte det etterhvert..
Ingvaldsen Skrevet Mai 10 Skrevet Mai 10 1 time siden, KristianEkren skrev: Har pr nå passert 171k. du har ikke brukt den mye skjønner jeg, var gått 102k km da jeg kjøpte den i august 2021
KristianEkren Skrevet Fredag kl. 19:53 Forfatter Skrevet Fredag kl. 19:53 (endret) På 10.5.2025 den 22.55, Ingvaldsen skrev: du har ikke brukt den mye skjønner jeg, var gått 102k km da jeg kjøpte den i august 2021 Den går stortsett til og fra barnehage noen km hver dag så blir ikke det rare. Var vell gått 137k ca når jeg kjøpe den av deg. Fantastisk bil!! Endret Fredag kl. 20:01 av KristianEkren Ingvaldsen reagerte på dette 1
KristianEkren Skrevet Fredag kl. 19:55 Forfatter Skrevet Fredag kl. 19:55 Forøvrig holder jeg på med en liten oppstrekk av min E36 M3 for tiden. Mulig jeg lager en egen tråd for den da. Ron Jeremy, Peak, Eystein Ose og 2 andre reagerte på dette 5
KristianEkren Skrevet Lørdag kl. 10:33 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 10:33 Ble en vask idag og vi er heldige med været på Melhus🥳👍 papertiger og Ampera reagerte på dette 2
GtiGtr Skrevet Lørdag kl. 19:21 Skrevet Lørdag kl. 19:21 23 timer siden, KristianEkren skrev: Forøvrig holder jeg på med en liten oppstrekk av min E36 M3 for tiden. Mulig jeg lager en egen tråd for den da. Ingen ting å lure på, tråd asap please!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå