Gå til innhold

Sveigis sin e61 530 d 2005 modell. Bremsejobb ferdig .


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Litt oppdatering her igjen .

På tirsdag brukte jeg store deler av dagen på og sitte bak rattet i bilen .

Først Sandefjord ,Tønsberg og tilslutt Holmestrand .😊

Og igjen så deilig å ratte en komfortabel bil som liksom bare flyter avgårde .

Her koser man seg både sjåfør og passasjerer .

God varme ,krefter nok til mitt bruk og ikke minst et koslig forbruk .

Eneste jeg MÅ få finger ut med er DAb og Aux .

Aux har jeg  kontroll på takket være @Saltkjelen,men er så mye som skjer her nede for tiden på godt og vondt at jeg får ikke tid til sånt nå desverre .

Går mye i familiemøkk her med diverse som er pjuske og ikke i form ,men det kan ingen noenting for så får ta ting litt senere .

Men nå er ikke dette en helseblogg foreløpig ,så vi kan fortsette litt med gårsdagen osv .

Vinterdekk ble funnet frem til e87 da de skal på :

IMG_0835.thumb.jpeg.f4a94d2c9ecbce49b9ddadaf1e7105a6.jpeg

Det ene dekket er i skrivende stund på Esso for å fjerne en skrue ,så blir de levert til dattteren min .😊

Har jo alltid tatt den jobben med og bytte dekk for de ,men hun kunne ta det selv sa hun .

Bare det at jeg tror jeg vil være med pga det at den ene hjulbolten er veldig dårlig og vet hvem som må ta jobben om hun runder den 😅.

Så var det felg igjen da dere …

Joda her har jo tips tikket inn både i tråd og på melding men helt ærlig dere ,Så uhyre mange useriøse klovner man finner på Finn altså .

Her tar man kontakt på en høflig måte og enten så svarer de ikke ,eller så merket med sett .

Joda jeg forstår de som kanskje er fullt opptatt ,men iløpet av et døgn bør jo selger ha 1 sekund tid til å se på annonsen sin og kanskje skrive :Litt opptatt pga bla bla ,kan jeg kontakte deg om litt ?

Men den sett ,hater jeg 🤬🤬🤬.

Uansett har jeg nå landet på to kandidater her takket være dere som jeg er i seriøs kontakt med .😊.

Så til noe gøy ..

Delexpressen den krever jo og deler og til den er jo alt bare morro .

Deletilgangen til den er jo latterlig og prismessig helt vilt billig .

Støtdempere bak ,er ferdig 

Tårnlager foran er ferdig og ei knekt fjør .

Vel disse delene er jo billig i utgangspunktet men hallo ,til denne kjøper man jo brukte deler om man kommer over bra ting .

Igår handlet jeg komplett fjørbein begge sider der selger hadde kjøpt alt nytt som :

Dempere ,fjærer og topplager begge sider for to årsiden og bil gått 4000 etter dette .(Ble underkjent eu pga det vanlige på Opel ).

Dempere bak kjøpt på samme tid.

Vel folkens dette :

Resized_20231025_192218.thumb.jpeg.3d6cd42bc0b53adf31eb541787dbb6be.jpeg

inkludert lysbryter betalte jeg 700 kr for 😊😊.

Rusten som dere ser er pga bil har stått på et jorde i vest med sjøkanten i et år ,men dette fikser jeg jo .

Sjeleglad jeg har denne som hverdagsbil og kjøre med .

Billig og enkel .

Egentlig skulle jeg og denne vært på en lengre tur oppi landet igår :

IMG_0836.thumb.jpeg.0eedd8acaf9ab8ed2460d50e10a0c54b.jpeg

Jeg skulle vært avgårde og sett på et nytt prosjekt men der snødde det som fy og jeg gadd ikke og legge om .😊

Så da får vi ta den turen en annen gang ,og egentlig like greit.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e61 530 d 2005 mod .Torsdags upd .1 serie osv

Da var man tilbake etter en uke på Playa del Ingles perfekt var det ,men kjekt og å komme hjem 😊

Og det første jeg gjorde idag etter frokost og dusj var å se at e61 hadde tålt og stå en uke .

Har visst vært vær her forrige uke og måtte selvsagt sjekke for vann bak i reservehjul og innvendig ,men ikke noe å melde .

En tur måtte og taes og her var alt iorden det eneste jeg fikk opp var dette :

IMG_0961.thumb.jpeg.a7582af1947dada57ffa8f4fdf6ef77d.jpeg

Det ene bakhjulet var der lite luft i kun en bar ,så fylte opp alle til 2.8 bar og da lå kun denne beskjeden igjen etter og ha resettet dekkvarsel :

IMG_0963.thumb.jpeg.e00bf26eb28885f5952d3dc917636a45.jpeg

Den byttes ved neste oljeskift.

Så et ferskt bilde :

IMG_0962.thumb.jpeg.4b2a7324bf22639615b54204d1a34a60.jpeg

Godt å kjøre litt bil igjen 😊

Litt om sydenturen .

Vel vi reiste fra Kjevik med SAS og Apollo som reiseoperatør .

Alt var rosenrødt helt til vi kom ned til flyplass og skulle hente bagasje .

Vi stod der i 1,5 time og ingenting skjedde ,vel da fikk vi beskjed at ingen bagasje kom og vi fikk et sms nummer der vi måtte fylle ut bagasjenummer så kom denne så fort som mulig ….

Vel jeg takler det ,men så var det jo dette med kvinnene på reisen da.

Problemet er jo at når man logger inn på SAS sine sider ,så ligger den nede pga stor pågang .

Søndag gikk og ingen bagasje ,men nå kom vi gjennom og fikk registret dette .

Kofferten min kom på onsdag ,fruens på torsdag og noen fikk ikke koffert i det hele tatt.

Så for noen ble ferie helt ødelagt totalt og service fra SAS og Apollo var totalt fraværerende 🤬🤬.

En annen ting ,så var det og finne tøy nede i Spania da ?

Altså jeg ser ikke ut som en liten spanjol på 165 ,men klær fikk man tak på begge to ,så vi klarte oss og koste oss masse .

Er vel andre i verden som lett hadde klart seg som vi måtte nå tenker jeg.

Fra hotell :

IMG_0892.thumb.jpeg.fccf83c3fb3078d9225402eb7c2146da.jpeg

Kveldstid :

IMG_0863.thumb.jpeg.5704d2b9fb72cf559b35d9e03346edd4.jpeg

Rett og slett nydelig og morro ❤️

Ble mye Strand og :

IMG_0939.thumb.jpeg.eca4945b32908e938babed935a35a0f0.jpeg

Ikke feil denne heller :

IMG_0866.thumb.jpeg.8dc951bf8bc17adf9759e66813d56e40.jpeg

Det kjedeligste med reisen er dette :

IMG_0958.thumb.jpeg.7ef4e903f09d0d5c23166cec0965bc2d.jpeg

Angående biler der nede ,så var det jo mest småbiler der ,men langs gaten dukket der jo en og annen bil som vi liker :

IMG_0948.thumb.jpeg.9851a3ba3a3750a30550e3c23e9a18b1.jpeg

e65:

IMG_0872.thumb.jpeg.fa1eeba431d0cbc63db7fc626aa431ca.jpeg

Synes det er så gøy å se Mercedeser fra 80 og 90 tallet som fremdeles går som drosjer enda 😊

Kvalitet uten sidestykke disse .

Tross koffertproblemer en fin tur og det gledes til neste gang .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e61 530 d 2005 mod .Tilbake fra tur og igjen hverdagen .

Vel jeg satt jo og skrev så flott at alt funket fint med bil igår ,men det varte til idag kl 08 .😩😊

Startet opp bil og ventet på datter som skulle være med ,hun satte seg i passasjerstolen og vi durte avgårde .

Plutselig dukket denne luringen opp i skjermen :

IMG_8597.thumb.jpeg.2a88c1e6716ad4884b5f98c0fe2a1640.jpeg

Fader tenkte jeg ..

Så jeg ringte opp på Bavaria og forklarte melding og de sa at sikkert ingenting ,kom opp på slutten av dagen så ser vi .

Vel ettermiddagen kom og tok turen opp .

Fikk denne opp :

IMG_8595.thumb.jpeg.03122540829145a8673d99f30b27a4be.jpeg

Her må dere zoome for jeg svartnet resten som var på stuebordet 😅😅.

Uansett så slettet vi koden og alt funket til jeg kom hjem .

For fikk beskjed at jeg måtte få med en passasjer for å se om det dukket opp.

Tok med minsten og pling der kom den igjen .

Jeg har skjønt at dette er denne matten som ligger under setet .

Den er vel dyr og et helsike og bytte vil jeg tro .

Veien videre her ..

Jeg har strengt talt ikke lyst til å kassere en stol som er mint condition .

Å kjøpe en brukt er jo like risky .

Så fikk jeg videre beskjed om å demontere kontakter under stol og faktisk sjekke at de står skikkelig på plass osv noe jeg selvsagt vil gjøre .

Og lese på nett blir jeg gal av da det står tusen sider om dette og at det kan være følgefeil fra så mye annet som :

Ibs sensor ved batteri.

Klippe to ledninger bak og montere motstand 

Modul som er gåen .

Og noe mer .

De fleste har fått fikset restaint melding med å montere dette feks :

IMG_8598.thumb.png.abdca81534e1c695f9b57cab58beb478.png

Men om jeg skulle velge dette må jeg være skråsikker på noe !

Ved en evnt skandale i trafikken (Les kollisjon ) vil airbager utløses som normalt ?

Passasjerene mine skal være trygge og hadde aldri tilgitt meg selv om noe skulle skje med mine folk pga raske løsninger .😩😩

Ikke minst forsikringsmessig .

Dette skal ikke være noen Olsen bil .

Så ja jeg trenger svar ,hjelp og tips på hvordan dette løses fra dere her.

Står mye overalt på det store nett og YT ,men litt i villrede altså løsningsmessig for dette må man ha på stell .

Ellers ble det en tur opp for å sjekke luftbelger :

IMG_0967.thumb.jpeg.43b2c0879e1e9dc4aa82fcbe242b0427.jpeg

Høyre siden tydelige sprekker og skummet greit når vi hadde på spray.

Andre siden ikke så ille ,men begge blir bestilt nå fortløpende .

Men dette er viktig nå ,setematte /sensor eller hva vi kaller det og feilkoden trenger jeg en løsning til fra dere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e61 530 d 2005 mod .Feilkode og trenger litt hjelp og tips på løsning fra dere .

Den feilmeldinga der fikk jeg på 545en også, mener det er ganske standard på E60/61. Men jeg bare sletta den og da kom den aldri igjen..hadde tydeligvis flaks der. Får jo kjøpt de boksene der, men jeg er usikker på om airbag da vil virke. 

Deilig med en sydentur, med tanke på været her hjemme så kunne dere ikke truffet bedre på timingen 👍 Kjedelig når ting kuker seg til med flyselskap og bagasje. Jeg synes alltid det er noe når jeg flyr, enten forsinkelser, kanselleringer eller bagasje som ikke kommer frem. Er derfor jeg foretrekker å kjøre bil til ferie destinasjon, så slipper man slikt stress, forsinkelser, kundeservice som er nede og bagasje som ikke kommer frem 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.ebay.com/itm/364543461076?hash=item54e07bc6d4:g:xTsAAOSwgRBlNlJ5&amdata=enc%3AAQAIAAAA4Amygyd4t3MTmlbMxW7QpE%2FTjBmSjwCivSkaPTHN%2F1LyIJQAktOiFK5MpCP6On5DRWlAzIQtxnpnk%2FfXyFR5MRXZ7qiJHjKLUaTNzBDMgW2YNvG%2F44hrQCq%2FFeDy3KqdZhIF64CUcMMnrAL9n2LRmkgIt1IRRknOmLXjcVJU5jpypfj0xGGbeBCn%2F9Qmx%2BYqyIJASNkcJ9p4nihzd%2BP6cqF94opugKygW%2BkDboWj0c6FON2f5AyG%2F0Hz7JszdYLJyUOMitdNSmXv3bW57lUth%2Bf3mPxBtTX6Po3HsQ5WuQDq|tkp%3ABk9SR5DK8uz0Yg
Er penger , men da har man en permanent fix som varer. Så er det bare å aldri sette kne i sete for å strekke seg i baksete , da varer den i allefall lengre . Og det å pelle sund sitte puta for å skifte er 100prosent sikker på at du får til:) det er jo litt pell ,men er jo ren skruing. 

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Den feilmeldinga der fikk jeg på 545en også, mener det er ganske standard på E60/61. Men jeg bare sletta den og da kom den aldri igjen..hadde tydeligvis flaks der. Får jo kjøpt de boksene der, men jeg er usikker på om airbag da vil virke. 

Deilig med en sydentur, med tanke på været her hjemme så kunne dere ikke truffet bedre på timingen 👍 Kjedelig når ting kuker seg til med flyselskap og bagasje. Jeg synes alltid det er noe når jeg flyr, enten forsinkelser, kanselleringer eller bagasje som ikke kommer frem. Er derfor jeg foretrekker å kjøre bil til ferie destinasjon, så slipper man slikt stress, forsinkelser, kundeservice som er nede og bagasje som ikke kommer frem 😂

Det husker jeg godt du fikk og egentlig så skal jeg ikke gi meg med dette enda .

Skal ta opp kontakter under stol ,ja generelt en inspeksjon for å se .

Sydentur var ganske enkelt veldig fint og helt enig at bilferie er det sikreste mtp bagasje 😊

Men så var dette med å rekke alt på syv dager igjen iht det daglige igjen ..

Da må man desverre ta fly for å få mest mulig tid til tingene 😩.

Nå skal sant sies at det er første gang vi opplever dette og håper det blir det siste Fredrik .

Bilferie er tingen uten tvil .😊

 

7 timer siden, E.C. skrev:

Ble vel så vidt diskutert i en annen tråd. Bytt matta for å være sikker. Ta deg god tid og kjøp evt. en kjipere brukt stol for passasjerene i mellomtiden.

Ok det har ikke jeg fått med meg .

Før jeg vurderer ny matte ,så skal det gåes gjennom litt kontakter og inspiseres litt rundt forbi ,for har blitt mye tid på YT i natt 😅.

 

7 timer siden, skoglund skrev:

https://www.ebay.com/itm/364543461076?hash=item54e07bc6d4:g:xTsAAOSwgRBlNlJ5&amdata=enc%3AAQAIAAAA4Amygyd4t3MTmlbMxW7QpE%2FTjBmSjwCivSkaPTHN%2F1LyIJQAktOiFK5MpCP6On5DRWlAzIQtxnpnk%2FfXyFR5MRXZ7qiJHjKLUaTNzBDMgW2YNvG%2F44hrQCq%2FFeDy3KqdZhIF64CUcMMnrAL9n2LRmkgIt1IRRknOmLXjcVJU5jpypfj0xGGbeBCn%2F9Qmx%2BYqyIJASNkcJ9p4nihzd%2BP6cqF94opugKygW%2BkDboWj0c6FON2f5AyG%2F0Hz7JszdYLJyUOMitdNSmXv3bW57lUth%2Bf3mPxBtTX6Po3HsQ5WuQDq|tkp%3ABk9SR5DK8uz0Yg
Er penger , men da har man en permanent fix som varer. Så er det bare å aldri sette kne i sete for å strekke seg i baksete , da varer den i allefall lengre . Og det å pelle sund sitte puta for å skifte er 100prosent sikker på at du får til:) det er jo litt pell ,men er jo ren skruing. 

Absolutt og enig i det ,men så er det jo dette og demontere en stol igjen da som er av dette kaliberet kontra e34 .😊.

De kan jeg plukke fra hverandre i blinde ,derimot så hadde det vært helt nydelig og montert en sånn matte ny om det er dette som er feilen .

Men håper at det kan være dårlig kontakt en vei .

Fordelen ser jeg at disse komfortstolene til e61 i sort ikke akkurat er veldig dyre .

Så satser på ting løser seg .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterhvert som dere har lært meg å kjenne ,så gir jeg meg ikke så lett om et problem har oppstått .

Jeg skal til bunns i tingene og ha det iorden ,om ikke idag før eller senere.

Blitt lite søvn inatt da jeg har brukt tid på løsninger ,hva problemene kan være utifra den feilkoden jeg har .

Men første bud er jo selvsagt å se at kontakter er iorden og at ledninger ser fine ut .😊

Etter det må må heller ta noen avgjørelser på hvordan man fikser tingene.

Så idag var det frem med hodelykt og sette igang .

Først av med deksel under stol :

IMG_0968.thumb.jpeg.279df55742111ee5fd3961687ae5f989.jpeg

Og her startet jeg med denne koplingen og fikk demontert den og sprayet inn el rensespray .

De andre fikk sammme runden  her :IMG_0970.thumb.jpeg.6fc02a8585f6c3d959eb8a8fb31071e7.jpeg

Etterhvert som jeg tittet under stol ,så lå dette under stol :

IMG_0969.thumb.jpeg.56da7e68c8d6d55e67151b3a777570b8.jpeg

Sminkekost hadde satt seg fast opp i mot selve puten og sukkerpakken lå oppe på en modul og var helt seig 😩😩.

Dette er ting jeg vet ikke vi har forårsaket ,så dette har lagt siden de andre har eid den .

Fikk vasket bort det meste av seige ting og løsnet kontakter som var angrepet av sukkertøy og vasket disse og .(Trangt ).

Men så ser jeg noe som fikk meg til å reagere litt her på bildet :

IMG_0971.thumb.jpeg.720f736a08835cde6b83d8fa619181fe.jpeg

Ser dere den røde tingen der ?

Yes det var denne:

IMG_0972.thumb.jpeg.dbf825b9ba2dbf00967f478a9ef473ed.jpeg

Den var klemt fast før jeg kjørte stol opp og lå på denne her :

IMG_0973.thumb.jpeg.ddce5757be8d278b98259a08bc2f9ca5.jpeg

Og hva er dette ?

Kontaktpunktet til putesensor som jeg har feilkode på .

Og når jeg tok på kontakten ,følte jeg at jeg at jeg fikk kontakt bedre på plass selv om det ren innbilning 😩.

Alt bak her og ble demontert og sjekket ut så godt jeg kunne og nå skal hvertfall disse sitte godt og .

Så for å forsikre meg enda en gang for alt som finnes ble det plukket fra hverandre:

IMG_0975.thumb.jpeg.113efc135938ad06e83b94cf0b64b83f.jpeg

Tørt som i graven :

IMG_0974.thumb.jpeg.a5b349f9d159fa6382c9814c431334cc.jpeg

Nå må jeg bare få lånt en diagnose og få nullstilt ,så testkjørt med passasjer igjen .😊

Og siden jeg kjører rundt i en gammel elektronikk felle ,så kjøper jeg meg et Autophix diagnose apperat nå.

Enkel å ha med seg i bil og funker greit til mitt bruk .

Sett litt på YT og virker til å være kjekk for meg .

Registrere batteribytte ,lese av feilkoder osv .

Med andre ord når jeg velger å ha en gammel bil med elektronikk som kan feile ,er det et minimumskrav å ha 😅.

Liker å vite at jeg kan ha med noe sånt om noe skjer .

Uansett kan likegjerne få dette unnagjort :

IMG_0980.thumb.jpeg.e3e6284199ae5e47400bc59a2af0d05f.jpeg

Så satte igang :

IMG_0976.thumb.jpeg.acdf2c0c9205f3622316b320845551f9.jpeg

Men det kunne jeg bare gi meg på .

Nå er det ikke noe styrke igjen på jekken så må få lånt en fortløpende .

Så da blir det ladefest av batteri isteden :

IMG_0978.thumb.jpeg.dc423aa8ced9f2d48bc24ec1d2e71d2b.jpeg

Sjekket og absolutt alle ledninger bak ved batteri som jeg føler har noe med dette problemet mitt og gjøre ,de satt fint som bare det .

Det var nå man skulle vært elektriker og skjønt målinger på rett og galt .

Da hadde ting vært gøy .

Inntil da lærer man !

Jeg trøster meg selv at jeg fikk jo for fanken med en brannskadet e30 opp og gå ,hvorfor i huleste skal man ikke da få ordnet dette ?

Igjen om ikke noe løses her ,da er de to andre valgene igjen .

Brukt stol eller matte .😊

Inntil da feilsøkes det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e61 530 d 2005 mod .Tirsdagen .Pics og upd .Kontakter og dall

Herlig med ei uke langt fra det guffne været dere har hatt i sør. Droppa faktisk en sving nedom Lillesand forrige uka pga været.

Synd med stolen Jan, håper at det er så lett som løse koblinger, men er vel en fare for at matta har fått seg en trøkk. kjapt gjordt å sette kneet i sitte puta når en skal strekke seg inn etter noe. Uansett så fikk du gjordt ekstra godt rent under der, og ikke feil det.

Kjenner deg rett så lander du denne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mortenej skrev:

Herlig med ei uke langt fra det guffne været dere har hatt i sør. Droppa faktisk en sving nedom Lillesand forrige uka pga været.

Synd med stolen Jan, håper at det er så lett som løse koblinger, men er vel en fare for at matta har fått seg en trøkk. kjapt gjordt å sette kneet i sitte puta når en skal strekke seg inn etter noe. Uansett så fikk du gjordt ekstra godt rent under der, og ikke feil det.

Kjenner deg rett så lander du denne også.

Absolutt skjønt det ja og savner det allerede 😊😊.

Ja det livet med e6x det på godt og vondt Morten .

Håper jo på det samme her men det ville jo være for godt til å være sant .

Det er helt sikkert og selv om jeg aldri gjør det ,så kan det jo være andre her i huset .

En rengjøring under der var greit selv om det ikke ble støvsugd ,det får jeg ta når jeg får fikset problemet .

Huff ja må jo få til dette på en eller annen måte .

Blir liksom så mye drama inni en sånn bil .

Det klinges og gonges og en skjerm som lyser opp så rødt og farlig ,at enn skulle tro man hadde tatt livet av noen .

Igjen mye bedre med e34 .😎😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig litt skummelt med de plastflaskene der, de har en tendens til å kile seg fast under, og det skal ikke veldig skarpe kanten for å sette hull på de og, så ad disse kan skape trøbbel for følere og lignende skal du ikke tvile på. 
 

Når jeg såg det bassengbildet fikk jeg flashback til sist vi var på Tenerife, dama hadde booket hotell og det viste seg å være rene seniorhotellet. Husker jeg tok meg en svømmetur i bassenget før jeg la merke til at snittalderen på de badende  sannsynligvis var på 70 pluss, da kom det krypende en uggen tanke om diverse lekkasjer og lignende, så jeg tuslet meg opp av bassenget og tok meg en lang dusj 😂😂 Der var endatil laget slipp/opptrekk for rullatorer helt ut i vannet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Olaandref skrev:

Det er egentlig litt skummelt med de plastflaskene der, de har en tendens til å kile seg fast under, og det skal ikke veldig skarpe kanten for å sette hull på de og, så ad disse kan skape trøbbel for følere og lignende skal du ikke tvile på. 
 

Når jeg såg det bassengbildet fikk jeg flashback til sist vi var på Tenerife, dama hadde booket hotell og det viste seg å være rene seniorhotellet. Husker jeg tok meg en svømmetur i bassenget før jeg la merke til at snittalderen på de badende  sannsynligvis var på 70 pluss, da kom det krypende en uggen tanke om diverse lekkasjer og lignende, så jeg tuslet meg opp av bassenget og tok meg en lang dusj 😂😂 Der var endatil laget slipp/opptrekk for rullatorer helt ut i vannet 😅

Ja det er det og håper at noe av dette kan være svaret på problemene mine ,noe jeg tviler på .

For det er alltid så jækla mye annet føler jeg på mine biler😩😩.

Igjen den beste og feilfrie bilen jeg noensinne har hatt er e34en og Opel Calibra turboen .🙏🙏.

Disse har levert fra tidenes morgen for min del .

Huff 😅😅 ja skjønner din skepsis ,men her var det folk i alle slags aldrer og stadig basseng prøver så her hadde jeg ro .

Var derimot i Puerto rico en gang med et hotell stappfullt av engelskmenn .

Der badet jeg ikke av prinsipp.

Fulle engelskmenn som drakk hele dagen og så fotball ,kø på do ja de badet hyppig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e61 530 d 2005 modell. Bremsejobb ferdig .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...