sveigis Skrevet i går, 18:30 Forfatter Skrevet i går, 18:30 (endret) (Fortsettelse fra forrige side). Jeg kjører en dobbeltpost nå for og konstatere at jeg nå er helt ferdig bak med alt endelig . Nå er alt av plater på plass og ferdig behandlet både fremre og bakre del rundt jekkfestet. Grunnet: Sånn : Kontra dette: Etterfulgt av Benga : Nå er alt helt her og : I motsetning til det var : Jeg er storfornøyd nå folkens 😊 Nå er det resten igjen foran .😊 Endret i går, 18:32 av sveigis KireS, HakonLimseth, mr.pingu og 8 andre reagerte på dette 11
KireS Skrevet i går, 19:28 Skrevet i går, 19:28 Imponert over jobben du legger ned og hva du får til! sveigis reagerte på dette 1
papertiger Skrevet i går, 20:04 Skrevet i går, 20:04 Steike så bra det blir Jan. Imponert over kjærleiken som legges i denne! sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 21:14 Forfatter Skrevet i går, 21:14 1 time siden, KireS skrev: Imponert over jobben du legger ned og hva du får til! Tusen takk KireS 😊🙌 Jeg prøver og få til et resultat jeg kan leve med . 1 time siden, papertiger skrev: Steike så bra det blir Jan. Imponert over kjærleiken som legges i denne! Takk Bjørn 😊 Igjen det glade vanvidd vil de fleste si mtp kun 318 ,men for oss er den like mye verdt som om der stod 325 i eller D bak på koffertlokket . Ikke minst gir sjelefred for meg 😊 papertiger og Marius2002 reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det var imponerende arbeid. Godt å se hvor mye du legger i denne sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 1 time siden, mr.pingu skrev: Det var imponerende arbeid. Godt å se hvor mye du legger i denne Tusen takk 😊 Ja skal jeg få den som jeg vil ha ,så krever det litt innsats men tror det betaler seg på sikt 😊
sveigis Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Da kan jeg fortsette med fortsettelsen og litt til . Vi starter først med sånn plikt ting med fruen .😊 Hun er alltid snill med meg og hun lurte på om vi kunne ta en tur til Sørlandssenteret da hun ønsket seg ny kjole . Hun sier alltid ja om det er noe jeg vil ,så jeg ble med til nabobyen . Trygt parkert blant alle småbarnsfamilier rundt e61🥳🥳😅: Fun fact er atcjeg aldri noensinne har fått en eneste bulke i forbindelse med sånn parkering . Så noen timer her : Det ble lunsj etterfulgt av andre småting . Etterhvert så bar det hjem og da kunne planen fortsette . Jeg skal til Horten imorgen og levere datteren min da hun skal til Fredrikstad til Tanten og Onkelen sin . Og det har vært strender og gud vet hva ,så bil skulle strigles før reise . Kom på at jeg hadde en sånn Detailer bøtte med rist så brukte den : Og igang : Såpen og QDen som ble brukt forrige vask leverer den ,her ferdig vasket : Så har jeg gjort noe j……a smart og se her : Ruten er bombadert med små prikker og det er pga jeg min store idiot ikke flyttet bil når jeg kappet plater til Treg 18 . Så dette er rett og slett pigmenter fra vinkesliper som har brent seg fast . Så frem med Stanley knivblad og fikk bort mye . Polerte opp ruten og ble bedre men desverre så tror jeg denne må jobbes mer med . Uansett bedre: Og rent førermiljø og innvendig et must når jeg skal på tur : Bak: Det ble støvsuging og rett og slett bare en fille til og dra over støv med ,uansett ble bra nok og rent . Black Zaphire ren og klar for tur : Så over til Treg 18 . Den fikk jeg klargjort mer på idag . Fant frem denne : Denne skal være av det bedre man får ,såpass godt at de har sluttet og selge den over disk og da vet jeg den er bra 😊 Alt som er giftig og farlig er bra på bil . Så igang : Kommer seg: Et par til : Og da det her : IMG_9058.mov Noe av det skal slipes bort i forbindelse med sveis men la på der jeg kan sånn at jeg er ferdig . Det var det jeg rakk faktisk ,så får vi se hva morgendagen bringer av tid . Drømmen var jo og bli ferdig før helgen ,men pokker dette tar tid altså . Så vi ser hva som skjer .😊 eivi91, ///M-ini95 og Marius2002 reagerte på dette 3
Mortenej Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden (endret) Takk for melding her om dagen, gav motivasjon til å komme seg til bake i kommentarfeltet på forumet Herlig å se hva du gjør for å gi denne et lengre liv Jan. Men er som du skriver, bilen leverer akkurat som dere trenger. Og denne kjenner du nå ut og inn og bedre å da holde den i god stand, enn å finne en ny. Spennende å følge med videre Endret 55 minutter siden av Mortenej
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå