Turbo-HF Skrevet April 9 Forfatter Skrevet April 9 Flere: fupsaker, KMT, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6
Turbo-HF Skrevet Lørdag kl. 08:20 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 08:20 (endret) Deler innkjøpt, deilig og dyrt! 🙈😂🤣😃🌞 Ser på det som investering i glede og trivsel, blir å føre inn i serviceheftet og dokumentere, skifte olje på fordelingskasse, fremre og bakre differensial, med ulik type olje, og automatkasse med bunnpanne. 👍👏😀 Fikk avslag på garanti på lakk, så blir til at det settes bort og da dekker det selv, pluss at alle skavanker blir rettet opp. 🤩🥳 Også så jeg en sånn her igår, nice: Og en ny aktør i Fast og furiøs, mest modifiserte Mazda 3 jeg har sett.. 😁 Endret Lørdag kl. 13:06 av Turbo-HF janerik171187 og BMWE39turbo reagerte på dette 1 1
Turbo-HF Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden (endret) Litt KI fra Grok her, for å se bilen lavere, medM-Sport, Shadowline listverk, 340i eksos og senk pluss 19" Style 442M felger på. (Siste bildet er opprinnelig originalt, men speilvendt retning, og lånt fra o store internett! Endret 20 timer siden av Turbo-HF Patryck reagerte på dette 1
Patryck Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Det løfter så mye opp når bilen er nærmere bakken Turbo-HF reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Open AI er bedre på grafiske fremstillinger. Men lekkert ble det! Turbo-HF reagerte på dette 1
Turbo-HF Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden 18 minutter siden, Patryck skrev: Det løfter så mye opp når bilen er nærmere bakken Tusen takk, men liker kjørbar høyde på iX, hehe. 😃 8 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Open AI er bedre på grafiske fremstillinger. Men lekkert ble det! Ikke forsøkt Open AI, men tusen takk! 👍😀 Patryck reagerte på dette 1
Patryck Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 20 minutter siden, Turbo-HF skrev: Tusen takk, men liker kjørbar høyde på iX, hehe. 😃 Jeg synes m-sport er tilstrekkelig "senk" på BMW, men har du vurdert dette? Turbo-HF reagerte på dette 1
Turbo-HF Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden 5 timer siden, Patryck skrev: Jeg synes m-sport er tilstrekkelig "senk" på BMW, men har du vurdert dette? Litt for lavt, it's buggin' me! Patryck reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå