Turbo-HF Skrevet April 9 Forfatter Skrevet April 9 Flere: Saltkjelen, sveigis, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7
Turbo-HF Skrevet April 18 Forfatter Skrevet April 18 (endret) Deler innkjøpt, deilig og dyrt! 🙈😂🤣😃🌞 Ser på det som investering i glede og trivsel, blir å føre inn i serviceheftet og dokumentere, skifte olje på fordelingskasse, fremre og bakre differensial, med ulik type olje, og automatkasse med bunnpanne. 👍👏😀 Fikk avslag på garanti på lakk, så blir til at det settes bort og da dekker det selv, pluss at alle skavanker blir rettet opp. 🤩🥳 Også så jeg en sånn her igår, nice: Og en ny aktør i Fast og furiøs, mest modifiserte Mazda 3 jeg har sett.. 😁 Endret April 18 av Turbo-HF BMWE39turbo og janerik171187 reagerte på dette 1 1
Turbo-HF Skrevet April 22 Forfatter Skrevet April 22 (endret) Litt KI fra Grok her, for å se bilen lavere, medM-Sport, Shadowline listverk, 340i eksos og senk pluss 19" Style 442M felger på. (Siste bildet er opprinnelig originalt, men speilvendt retning, og lånt fra o store internett! Endret April 22 av Turbo-HF Patryck reagerte på dette 1
Patryck Skrevet April 22 Skrevet April 22 Det løfter så mye opp når bilen er nærmere bakken Turbo-HF reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet April 22 Skrevet April 22 Open AI er bedre på grafiske fremstillinger. Men lekkert ble det! Turbo-HF reagerte på dette 1
Turbo-HF Skrevet April 22 Forfatter Skrevet April 22 18 minutter siden, Patryck skrev: Det løfter så mye opp når bilen er nærmere bakken Tusen takk, men liker kjørbar høyde på iX, hehe. 😃 8 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Open AI er bedre på grafiske fremstillinger. Men lekkert ble det! Ikke forsøkt Open AI, men tusen takk! 👍😀 Patryck reagerte på dette 1
Patryck Skrevet April 22 Skrevet April 22 20 minutter siden, Turbo-HF skrev: Tusen takk, men liker kjørbar høyde på iX, hehe. 😃 Jeg synes m-sport er tilstrekkelig "senk" på BMW, men har du vurdert dette? Turbo-HF reagerte på dette 1
Turbo-HF Skrevet April 22 Forfatter Skrevet April 22 5 timer siden, Patryck skrev: Jeg synes m-sport er tilstrekkelig "senk" på BMW, men har du vurdert dette? Litt for lavt, it's buggin' me! Patryck reagerte på dette 1
Turbo-HF Skrevet Mai 5 Forfatter Skrevet Mai 5 Litt på gang her, bilder, oppdateringer og noen forandringer vil komme!
Turbo-HF Skrevet Mai 8 Forfatter Skrevet Mai 8 Liten indikasjon, som "teaser" på endringer... 😀🌞 Style 400M oppsettet selges, blir nevnte service på drivverk smøremidler og kanskje en liten spoiler bakpå? Må også bytte venstre bremsecaliper bak og har skaffet ny, og penslet / malt den Foliatec Performance Blue. Var på Klubbkveld med BMW CCN igår, torsdag. Gjorde en forundersøkelse før EU kontroll, og "nye" 18" Style 193M med de samme Michelin Pilot Sport 5 dekkene. 🤩 Saltkjelen, Orjan, BMWE39turbo og 5 andre reagerte på dette 8
Turbo-HF Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden (endret) Spoiler alert: Temu tilpasset (u)ekte universal "carbon" leppe er festet på bakluken, ny bremsevæske, nye bremseskiver og klosser foran montert, resatt den og bremseservice, pluss nytt tredje bremselys bak, grunnet litt irr på kontakten som er ordnet og ny innmat til håndbrekket. Da skal det bli bra, men har tatt bort luksusen, da, i form av å fjerne emblemene på forskjermen, som jeg var lei av og de var slitt nå. Luxury innvendig og ellers er heldigvis fremdeles der. Litt bilder: Endret 10 timer siden av Turbo-HF sveigis, Syvert, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå