Haug530D Skrevet August 14 Skrevet August 14 Var futt i denne E30'n og for en lyd 🤩 Tore Høgvold og fupsaker reagerte på dette 2
Espen.st Skrevet August 21 Skrevet August 21 Tror jeg aldri har vært i flekkefjord uten at det løper en haug av ‘’carspottere’’ etter v24044gl0000da1k23fog65jaoomi17g.mp4 Lars S, Orjan og fupsaker reagerte på dette 3
Orjan Skrevet August 24 Skrevet August 24 (endret) Mye tid og penger investert - men orange blinkers foran og på siden, og ikke bak?!? Endret August 24 av Orjan Patryck og fupsaker reagerte på dette 2
TurboAlven Skrevet August 30 Skrevet August 30 Har begynt å følge en ukrainer som restaurerer en E30. Flottere arbeid har jeg aldri sett 🤩 anbefales : https://m.youtube.com/@mcustom1991 fupsaker og Orjan reagerte på dette 2
Haug530D Skrevet August 30 Skrevet August 30 (endret) 20 minutter siden, TurboAlven skrev: Har begynt å følge en ukrainer som restaurerer en E30. Flottere arbeid har jeg aldri sett 🤩 anbefales : https://m.youtube.com/@mcustom1991 Da må du begynne å følge han her Russeren som bygger garasje for å total restaurerer en e28 Endret August 30 av Haug530D TurboAlven, fupsaker og Orjan reagerte på dette 3
Lars S Skrevet September 13 Skrevet September 13 BMW kan da lage kjøreglade biler med performance fortsatt. Har klokketro på at M2 også er veldig morsom. https://www.youtube.com/watch?v=njHiuTrpcnc Orjan reagerte på dette 1
Orjan Skrevet Fredag kl. 08:00 Skrevet Fredag kl. 08:00 Dette blir nok en grei bil fupsaker reagerte på dette 1
Espen.st Skrevet Søndag kl. 19:13 Skrevet Søndag kl. 19:13 https://www.instagram.com/reel/DdxnJy7oP54/?stkn=ejg0Z3oyeHVpaTJn 4N Motorsport E65 760i manuell 7k omregninger
Gabz Skrevet i går, 07:40 Skrevet i går, 07:40 fupsaker, Daniel., Orjan og 3 andre reagerte på dette 6
eivi91 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 11 hours ago, Gabz said: Liker formatet! Godt klippet, mye handling og lite prating. Og ingen musikk som overdøver. Veldig tilfredsstillende og avslappende å kikke på. 😊 Tommel opp. 👍 Syns det var noe kjent med den bilen, og ser på eierhistorikken at den har gått her i mitt område tidligere uten at jeg helt klarer å sette fingeren på den. Ser ut som den havnet i riktige hender, og kjente at jeg fikk veldig lyst på en E36 prosjektbil selv. 😂 Gabz, fupsaker og Orjan reagerte på dette 3
Gabz Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Så gøy å høre, mange takk for hyggelige ord! 😄 Fikk den i innbytte på M5en av en unggutt fra Møre. Han hadde dog ikke eid den så lenge. Vet at den originalt var sølv før den ble omlakkert til blå av en annen tidligere eier som var billakkerer. Var en del opprydning å ta fatt i på på den, men har fått tatt veldig mye. Kommer et par-tre videoer til på den framover med det som har blitt gjort nå før vinterlagring som er på agendaen veldig snart 🤝 Så får jeg se om den selges neste sesong, potensielt. Skulle jo egentlig bare være en kjapp flipp dette, men ble plutselig litt mer investert enn planlagt når man ser potensialet i den. eivi91, Orjan og fupsaker reagerte på dette 3
Orjan Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Enig med eivi91 her - herlig video med godt innhold; straight to the point! Artig å se for meg som ikke kan å skru bil Gabz reagerte på dette 1
Gabz Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Så hyggelig, mange takk! 😁 Orjan reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Bra video ja 👌🏻 Det er nesten litt skuffende å se hvor mye lette ting tidligere eiere har valgt å ignorere i stedenfor å bare fikse de.. De nye skiltholderne fikk være lenge på bilen ser jeg 😅
Haug530D Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden 2 timer siden, Daniel. skrev: Bra video ja 👌🏻 Det er nesten litt skuffende å se hvor mye lette ting tidligere eiere har valgt å ignorere i stedenfor å bare fikse de.. De nye skiltholderne fikk være lenge på bilen ser jeg 😅 Helt enig, nå har jeg kjøpt 2 E87'er som har virkelig vært forsømt av tidligere eiere, samt en e39 og en E60, ene E87 er fikset og solgt mens den andre skal selges nå, E60'n fikset jeg og bruker som arbeidsbil mens E39 skal bli bruksbil sammen med F11'n men på alle disse har det vært sånn knekte ting og tang, får helt noia jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå