Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
11 hours ago, Gabz said:

Liker formatet! Godt klippet, mye handling og lite prating. Og ingen musikk som overdøver. Veldig tilfredsstillende og avslappende å kikke på. 😊 Tommel opp. 👍 

Syns det var noe kjent med den bilen, og ser på eierhistorikken at den har gått her i mitt område tidligere uten at jeg helt klarer å sette fingeren på den.

Ser ut som den havnet i riktige hender, og kjente at jeg fikk veldig lyst på en E36 prosjektbil selv. 😂 

Skrevet

Så gøy å høre, mange takk for hyggelige ord! 😄

Fikk den i innbytte på M5en av en unggutt fra Møre. Han hadde dog ikke eid den så lenge. Vet at den originalt var sølv før den ble omlakkert til blå av en annen tidligere eier som var billakkerer. Var en del opprydning å ta fatt i på på den, men har fått tatt veldig mye. Kommer et par-tre videoer til på den framover med det som har blitt gjort nå før vinterlagring som er på agendaen veldig snart 🤝 Så får jeg se om den selges neste sesong, potensielt. Skulle jo egentlig bare være en kjapp flipp dette, men ble plutselig litt mer investert enn planlagt når man ser potensialet i den.

Skrevet

Enig med eivi91 her - herlig video med godt innhold; straight to the point! Artig å se for meg som ikke kan å skru bil :-)

Skrevet

Bra video ja 👌🏻 Det er nesten litt skuffende å se hvor mye lette ting tidligere eiere har valgt å ignorere i stedenfor å bare fikse de..

De nye skiltholderne fikk være lenge på bilen ser jeg 😅

Skrevet
2 timer siden, Daniel. skrev:

Bra video ja 👌🏻 Det er nesten litt skuffende å se hvor mye lette ting tidligere eiere har valgt å ignorere i stedenfor å bare fikse de..

De nye skiltholderne fikk være lenge på bilen ser jeg 😅

Helt enig, nå har jeg kjøpt 2 E87'er som har virkelig vært forsømt av tidligere eiere, samt en e39 og en E60, ene E87 er fikset og solgt mens den andre skal selges nå, E60'n fikset jeg og bruker som arbeidsbil mens E39 skal bli bruksbil sammen med F11'n men på alle disse har det vært sånn knekte ting og tang, får helt noia jeg da :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   3 medlemmer

• Opprett ny...