Gå til innhold

Vår 24’ iX1


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, mslello skrev:

Det er slett ingen umulighet 😉

Har ingen intensjon om å gå tiden ut mtp leasingen, men pr nå anser jeg iX1 som en bedre elbil og en mer fornuftig helhetlig løsning enn iX3’n. 
Det skjer mye spennende fremover.

@ahj

Den falt i smak?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2023 den 18.27, Ron Jeremy skrev:

Det er slett ingen umulighet 😉

Har ingen intensjon om å gå tiden ut mtp leasingen, men pr nå anser jeg iX1 som en bedre elbil og en mer fornuftig helhetlig løsning enn iX3’n. 
Det skjer mye spennende fremover.

@ahj

Den falt i smak?

 

 

Veldig. Kunne gjerne tenkt meg en, bare å glede seg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, GtiGtr skrev:

Gå for større felger! :D

Utvalget til M sport og iX1 er ikke allverden.

Syns ikke de 20» er særlig pene og jeg gidder ikke gå for 20», kun for at de er store.

19» er nok mest riktig, men syns de optisk ser litt små ut. 
Pr nå er det stusslige 18» på sommer og vinter. 
Litt pga rekkevidde, litt pga komfort og støy, men sliter med det valget også.

Hvit bil har 19», nederste 18».

IMG_9219.jpeg

IMG_9283.jpeg

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny bil! Kjekt å se det ble iX1 :) Han som har skrudd på M3’n min har en slik stående i samme farge som du har valgt og jeg har fått studert den godt. Lekker og ikke minst veldig pen bil fra BMW, interiøret var og noe jeg likte veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vel, ser ut til at uke 51 utgår for levering.

BMW sliter litt med å pumpe bilene ut om dagen, så blir nok levering på nyåret slik det nå ser ut?
Synd at ikke BMW har fått ferdig sin app for å følge bilen mot ferdigstillelse.

Men det får gå, har begynt å kikke litt på takboks, men til hvit bil… er innafor med sort Thule takboks eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

 

Men det får gå, har begynt å kikke litt på takboks, men til hvit bil… er innafor med sort Thule takboks eller?

 

Kjør på, sort takboks går til alt :) 

Thule Force XT L eller Thule Motion XT L burde passe ? Nogen lunde like bokser, men Force er matt ruglete og Motion er høyglans. Så spørs det om du skal ha lasteboks eller skiboks. L burde holde med tanke på plass, men skal du ha ski så er Alpine-utgaven riktig valg. Den er smalere, men lengre. Sport-utgaven er kortere og smalere. 
IMG_2728.thumb.jpeg.47d33cf57c04c6a19a8682739d2a770e.jpeg

Ytre lengde i Motion XT: L er 195 lang og M er 175. XL er 215, mens Alpine er 232. Jeg har selv Force XT i L, den er 190 ytre og 177 indre. Mulig noe knapp til enkelte skityper(?), men til mine snowboard er den mer enn god nok. Det fine er at dette er en rimelig takboks, men også bunnsolid og kan åpnes fra begge sider.

Du har jo Thule Vector, den er vel den beste. Men prisen er 3-gangen Force. Vector L veier 30kg, det er tungt å løfte alene så stort over hodet og opp på taket på en bil når hendene er strukket ut. Motion L veier 25.5kg og Force L 18.8kg. Veldig behagelig å kunne løfte av og på alene uten stress. Nå skal ikke jeg ha takboksen på treern, men den henger i garasjen "i tilfelle".

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes personlig Packline og Skiguard sine ser langt bedre ut enn Thule sine, om det er lov å si om et slikt onde som en takboks er. Thule sine er mer lastebokser, så om det er det du er ute etter er nok det veien å gå. Skulle gjerne hatt noe mer høyde i vår Packline NX Premium, men fungerer for bager i en høyde også. Fordelen med disse glassfiberboksene kontra plastbokser er hvor solide de er, og hvordan de tåler et kræsj. Er mye ymse ute å går der i forhold til hvordan de holder på lasten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Ron Jeremy changed the title to Vår 24’ iX1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...