F25x3 Skrevet August 28 Share Skrevet August 28 ix1 fully charged kampanje til 549'. Med storkunderabatt 528'. Det føles som mye bil for pengene. Mørke ruter og større felg på sommer kan vurderes, elektrisk passasjersete er standard i 2024 (2025?) utgaven. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 28 Share Skrevet August 28 Kult funksjon ☺️ Du sier at det går 10 sek før og etter så man får 20 sekunder med sånne 3D bilder som man kan se på? Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 28 Forfatter Share Skrevet August 28 (endret) 1 time siden, macrorain skrev: Er det du som har "sensurert" personen, eller så det slik ut? I så fall ikke så godt egnet til å identifisere gjerningsmannen Tror det er litt grunnet en regndråpe, regnet voldsomt denne dagen. Eller så er det en liten skygge fra et kamera til et annet. Kan også være at denne tyven var meget oppvakt og viste hvor han skulle plassere seg for å ikke bli indentifisert? Kult funksjon ☺️ Du sier at det går 10 sek før og etter så man får 20 sekunder med sånne 3D bilder som man kan se på? Man kan justere opptaket noe både før og etter hendelsen. Endret August 28 av Ron Jeremy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet September 17 Share Skrevet September 17 Du har valgt leasing, men du kan bytte bilen inn før tiden er utløpt fordi du tar ut en ny leasing-avtale? evt selge bilen med rest leasing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 17 Forfatter Share Skrevet September 17 21 minutter siden, F25x3 skrev: Du har valgt leasing, men du kan bytte bilen inn før tiden er utløpt fordi du tar ut en ny leasing-avtale? evt selge bilen med rest leasing? Jeg velger leasing av flere grunner. Først og fremst pga det usikre markedet, drivlinje og teknologikampen som foregår. Nye biler blir utdatert raskere og markedet er ustabilt. Det er også et ekstremt forutsigbart bilhold, betal en sum pr mnd, gratis service tur og kjør. Første bilen jeg leaset var en i3, den ble byttet inn etter halvannet år (3 års avtale, null inn). Så ble det iX3, 4 års avtale også her null innskudd. Ble byttet inn etter ca 2.5 år i nåværende bil. Nok er 4 års avtale uten innskudd. Leasing har nok blitt mer firkantet, men fremstår fleksibelt nok fremdeles. Jeg kan komme ut av det ved behov. Standard ved å hoppe av en eksisterende leasing avtale er 6 mnd leie. Det har jeg klart å unngå helt og nå sist tildels. Spørs litt hva slags firma/selger man opererer med. Men markedet presser frem kreative løsninger og ulike rabatter, så følg med over litt tid. Har ingen intensjon om å kjøre iX1 i 4 år, markedet og livet er for kort å sitte med biler for lenge. Men hva og når.. spørs på fremtidige biler og finansielle løsning. Man må jo se på hva man får for hvilken sum, lån, evt egenkapital. Lykke til! Marius2002, Ampera, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet September 17 Share Skrevet September 17 Takk for info, jeg har egentlig tenkt at det økonomisk gunstige var finansiering via huslån og kjøp. 80k i innskudd for ix1 og 4-5000kr i mnd i 36 mnd blir 260’k og ca 50% av nyverdi. Men en avtale med høyere mnd sum og ingen innskudd og en klausul om å kansellere som du har virker smart i dagens marked. 2023 modeller prises over nye 2024 modeller (2025 modeller i følge selger, om man bestiller bil i dag). Hopper man på tilbudet i dag har man gjort en god deal frem til neste kapittel skal skrives og man sjekker bruktpriser.. 😊 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 17 Forfatter Share Skrevet September 17 37 minutter siden, F25x3 skrev: Takk for info, jeg har egentlig tenkt at det økonomisk gunstige var finansiering via huslån og kjøp. 80k i innskudd for ix1 og 4-5000kr i mnd i 36 mnd blir 260’k og ca 50% av nyverdi. Men en avtale med høyere mnd sum og ingen innskudd og en klausul om å kansellere som du har virker smart i dagens marked. 2023 modeller prises over nye 2024 modeller (2025 modeller i følge selger, om man bestiller bil i dag). Hopper man på tilbudet i dag har man gjort en god deal frem til neste kapittel skal skrives og man sjekker bruktpriser.. 😊 Det å gå inn med innskudd ved leasing, gjør det hele mindre fleksibelt. Vanskelig å hente noe ut av innskuddet, hvis man leverer bilen tidligere tilbake enn avtalt. Jeg betaler gjerne litt ekstra for fleksibilitet og har fra første stund nevnt til selger at NK kan være første mulighet å flippe iX1. Bil og smart hører ikke inn i samme setning, jeg har brukt nok på bil opp igjennom. Generelt er bil en dyr hobby. I disse uforutsigbare dager har jeg annet (hytte) å strø penger på, så da gir et forutsigbart bilhold det litt enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå