Gå til innhold

Min E36 M3 3.0 alpinweiss 3 japan import


Anbefalte innlegg

Hallo, tenkte begynne litt igjen her så kan vise frem mitt siste innkjøp i bmw samlinga! 😁 

 

Dette er da en 94 modell M3 3.0 fra japan, med snaue 143000 km som er helt fri for rust! Så her måtte jeg slå til😎

bilen er stortsett org men har noen gromme oppgraderinger som Recaro sr zero stoler, bilstein B16 coilovers, bbs rg 218 felger med zestino slicks, supersprint eksos og tårnstag foran og bak(husker ikke merke)

 

plan fremover er muligens andre felger, kanskje en spoiler og senke litt til foran😎

2023-05-31 21.36.55.jpeg

IMG_4839.jpeg

2023-05-31 21.53.07.jpeg

2023-05-31 21.34.02.jpeg

2023-05-31 21.38.31.jpeg

2023-05-31 21.44.18.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen M3 du har funnet deg :) Ser veldig bra ut i hvit.

Har fulgt deg en stund på Instagram, men kan bli kjekt å se litt mer utdypende oppdateringer om bilen her om du forblir aktiv 😄

Blir vel LTW vinge, eller hadde du noen andre i tankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, RF91 skrev:

Flott bil! 😁

LHD frå Japan? Blei den importert til Japan eller spesialbestilt som venstrestyrt? 

Venstrerattet europeisk bil i Japan er faktisk et "vanlig" syn 😄

Noen av de ble sikkert importert til Japan i etterkant, men mange ble faktisk solgt ny med rattet på venstre siden.

Spesielt blant de litt dyrere merkene/modellene så sier noen at det ble sett på som "status" å ha rattet på venstresiden.

Cbrooen her på forumet har jo tatt inn et par biler fra Japan, og de har såvidt jeg vet alle vært venstrerattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, RF91 skrev:

Flott bil! 😁

LHD frå Japan? Blei den importert til Japan eller spesialbestilt som venstrestyrt? 

Status med venstreratta bil (vestlig) i Japan.  Min 996 er også Japan-import men med venstreratt og bestilt med tysk spec, men levert ny i Japan.  Får til og med helt vanlige biler som Golf 4 med automat med venstreratt i Japan 😛 

Sjekk på denne søkemotoren her på japanske biler, så kan man velge å kun sjå venstreratta biler 😛 

https://www.beforward.jp/stocklist/client_wishes_id=/description=/make=/model=/fuel=4/fob_price_from=/fob_price_to=/veh_type=/steering=Left/mission=/mfg_year_from=/mfg_year_to=2004/mfg_month_to=/mileage_from=/mileage_to=/cc_from=/cc_to=/showmore=/drive_type=/color=/stock_country=/area=/seats_from=/seats_to=/max_load_min=/max_load_max=/veh_type_sub=/view_cnt=25/page=1/sortkey=/sar=/from_stocklist=1/keyword=/kmode=and/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...