paukri Skrevet Juli 27 Share Skrevet Juli 27 (endret) Rett før sommeren kjørte jeg til Stord og henta en 2010 e70 30d, hadde ikke så veldig høye forhåpninger, men da jeg kom fram var bilen utrolig pen og velholdt til å ha gått 258000 km, kjøpte den etter en liten prøve tur og må si dette er en utrolig fin og god bil å kjøre. Var på utkikk etter en 7- seter, må jo få plass til alle barna Godt utstyr var den også, eneste som mangler er egentlig Head up. Endret Juli 27 av paukri sveigis, Marius2002, HakonLimseth og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juli 27 Forfatter Share Skrevet Juli 27 Med E70 som familie bil har jeg da også en 2020 g20 330e som jeg har hatt i snart 3 år, og det er en utrolig herlig bil, har gjort noen små mods på den og jeg blir mer og mer fornøyd med bilen sveigis, HakonLimseth, StigJ og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 27 Share Skrevet Juli 27 Nydelig bil den G20’n! Flott farge, hvilket interiør? paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juli 27 Forfatter Share Skrevet Juli 27 Takk ja det er en nydelig bil, svart sport skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 28 Share Skrevet Juli 28 Her var tråd ja 😊 Nydelige biler du har 🙏 paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 28 Share Skrevet Juli 28 Kjempefine biler begge to! Bra familiebilpark det der. Både stor, trygg og solid familiebil, og leken og snerten 3-serie. Nydelig farge! paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juli 28 Forfatter Share Skrevet Juli 28 5 timer siden, sveigis skrev: Her var tråd ja 😊 Nydelige biler du har 🙏 Takk Sveigis, jeg er ikke så god til å skrive en hel masse, men skal prøve å legge ut litt bilder sånn etterhvert sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juli 28 Forfatter Share Skrevet Juli 28 2 timer siden, papertiger skrev: Kjempefine biler begge to! Bra familiebilpark det der. Både stor, trygg og solid familiebil, og leken og snerten 3-serie. Nydelig farge! Takk ja jeg er veldig fornøyd med begge to og helt enig, Portimao blå er en nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 29 Share Skrevet Juli 29 Der kom tråden ja 😀 Jeg må bare si at X5en din så veldig bra ut, den er det noen som har tatt godt vare på. E70 kler hvit når man har de sorte kontrastene. Men du har jo glemt å legge ut bilder av den siste BMWen i bilparken paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juli 29 Forfatter Share Skrevet Juli 29 (endret) 7 timer siden, Fredrik 90 skrev: Der kom tråden ja 😀 Jeg må bare si at X5en din så veldig bra ut, den er det noen som har tatt godt vare på. E70 kler hvit når man har de sorte kontrastene. Men du har jo glemt å legge ut bilder av den siste BMWen i bilparken Kone bilen 2016 225xe, utrolig fin og grei bil! Og ja takk for det, tror jeg har vært heldig med X5en Endret Juli 29 av paukri Marius2002, sveigis, Fredrik 90 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 27 Forfatter Share Skrevet September 27 Lurer på om det er lenge siden kupe filteret under hanskerommet i e70en er bytta? papertiger, mr.pingu, sveigis og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Ja det var vel på tide ja 😊 Var det lett å komme til å bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 28 Forfatter Share Skrevet September 28 Ja det var ikke vanskelig, måtte bare ta av dekslet under hanskerommet, 3 skruer, virker som dette er ett filter som ofte blir glemt. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 1 minutt siden, paukri skrev: Ja det var ikke vanskelig, måtte bare ta av dekslet under hanskerommet, 3 skruer, virker som dette er ett filter som ofte blir glemt. Ja sitter og igjen med det at det er ikke alle som husker på sånne ting . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 28 Forfatter Share Skrevet September 28 E70 har jo kupe filter under panseret så tror mange glemmer det som sitter under hanskerommet.. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå